Severin KV 8055 - Reviews

• Slecht
  • Slecht

J-X 25-04-2015 Product jaar of meer in bezit

5,2
We dachten een mooi en klein apparaat gekocht te hebben met voldoende mogelijkheden, echter is het apparaat in nog geen 1,5 jaar al diverse malen voor reparatie weggeweest, in het begin veel problemen dat het apparaat te weinig of geen melk geeft, dit is op te lossen door vaker te ontkalken.
Maar ook serieuze problemen: apparaat gaf helemaal geen mel meer, zetgroep stuk (gebroken) en nu lekt hij regelmatig koffie onder het apparaat, we hebben nu een vlek op het aanrecht die niet meer te verwijderen is!! Bedankt Severin.
Advies: niet kopen ondanks de vele mogelijkheden en compactheid.

janinen 14-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Mooi apparaat voor een maand. Daarna komen de gebreken met het melkopschuimen. We zijn al een paar keer terug gegaan naar de groothandel maar die zeggen alleen maar dat we magere melk moeten gebruiken.
Ook wordt er vertelt dat je hem na elk kopje uitgebreid moet schoonmaken. Dat verwacht je toch niet voor zo een prijs.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij niet dat busje hebben wat er nu bij zit voor het melkopschuimen. Zou dat het verschil geven? Helaas is ons niet de mogelijkheid gegeven ondanks de vele klachen.