JURA ENA Micro 5 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA ENA Micro 5 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 19-12-2016

Geen fijne automaat

Nu ruim 2 jaar in bezit, is al eens terug geweest voor garantie. Heeft geen constante smaak, moeilijk schoon te maken, reinigingstablet lost niet geheel op en blijven resten achter in de machine. Hebben de machine gekocht voor € 750,00, maar gaat nu weg, heb er spijt van dat ik deze machine heb aangekocht.

Minpunten

• Slecht schoon te maken binnenin de machine
  • Geen constante smaak
  • Vaak reinigen en ontkalken
  • Niet zijn geld waard

Geer 05-07-2016

Prima espresso-apparaat

Wij zijn heel tevreden over dit apparaat. Het is een 'volautomaat', maar je kunt bijv. de maalgraad zelf instellen (bepalend voor de smaak). Ook kun je instellen hoe donker gebrand de bonen zijn. Als je een waterfilter gebruikt (Claris), is ontkalken niet nodig. Alleen af en toe het reinigingsprogramma draaien met speciale reinigingstablet. Thats all!