Saeco Poemia Handmatige espressomachine zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco Poemia Handmatige espressomachine zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ellala 04-03-2014

Ik heb het apparaat een keer besteld, teruggestuurd omdat ik dacht dat het niet goed functioneerde, maar het tweede apparaat vertoonde hetzelfde euvel: de koffie loopt niet of nauwelijks door. et apparaat is gemakkelijk te bedienen en ziet er prima uit. Maar.....het lukte om de eerste 2 kopjes te zetten, en die smaakten prima, maar bij de volgende poging zat er na 5 minuten nog pas een bodempje koffie in het kopje. Ik heb de boel goed omgespoeld, een andere soort koffie geprobeerd, maar dat hielp allemaal niet.
Ik heb ook dit tweede apparaat inmiddels geretourneerd en een nieuwe espressomachine besteld van een ander merk. Uitstekende service van de Bobshop trouwens. Die hebben er een klant bij, maar Philips niet.