Severin S2+ One Touch rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin S2+ One Touch rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

HAJ Vos 13-11-2017

constant stukken

Geschreven voor: Severin S2+ ONE TOUCH zwart

het apparaat 2.5 jaar gehad en niks als problemen. 3 keer ter reparatie opgestuurd en bij de laatste maal maar daar gelaten. de kosten tussen de 200 / 300 euro. Ik adviseer niemand een Severin te kopen.

H.Vos

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• koffiemolen
  • Heel vaak stuk
  • Maakt veel herrie

isuzubellett 24-07-2015
Geschreven voor: Severin S2+ ONE TOUCH zwart

Erg mooi apparaat die lekkere koffie zet en zeer stil zijn werk doet. Het bosch apparaat dat ik hiervoor had maakte ontzettend veel herrie. Langer dan 2 jaar in gebruik en onlangs bleef hij zomaar in het schoonmaak programma hangen. Ondanks dat de garantie termijn afgelopen was is het apparaat zonder bijkomende kosten geserviced en hij doet het weer prima. Tevreden over de koffie en de service van de duitse firma die hier achter zijn produkt staat.

keurige meid 24-10-2014
Geschreven voor: Severin S2+ One Touch rood

We hebben zeer veel problemen gehad met de Severin S2 (de eerdere versie). Na precies 2 jaar was ik het zat; het apparaat moest telkens weer gerepareerd onder de garantie, en na 2 jaar was de garantie voorbij. Ik heb het apparaat teruggestuurd met een brief erbij, dat ze hem kunnen houden verder. Toen kregen we - op zich netjes - een nieuw apparaat, de nieuwe versie Severin S2+. Maar nu, na minder dan een maand, de melding "Fout in Watertoevoer". De fout blijft, wat ik ook doe, dus het apparaat moet weer terug naar de leverancier. Wat mij betreft nu voor de laatste keer. De service is goed, de koffie is goed, maar ik wil gewoon elke dag die goede koffie, niet het apparaat 2x per jaar terug naar de leverancier.

We gaan op termijn een ander merk espresso machine kopen, maar voorlopig eerst weer sparen en druppelkoffie drinken. P.S. vroeger had ik een Saeco en die heeft het ca. 8 jaar probleemloos gedaan. Toen was het apparaat versleten.

Mijn advies is: lees de reviews over de Severin2 en geloof alles wat er staat. Alle fouten die daar staan hebben wij ook gehad. En bij de S2+ lijkt het hele circus weer opnieuw te beginnen.

kosterob 08-10-2014
Geschreven voor: Severin S2+ ONE TOUCH zwart

Prachtig apparaat, zeer gebruikersvriendelijk en produceert heerlijke koffie, espresso, resp. cappuccinno. Enig probleem (aanvankelijk) regelmatige melding: geen koffiebonen, terwijl er voldoende bonen in zaten. Na eerst allerhande schoonmaakhandelingen etc., de oplossing: met droge hand de bonen "husselen", zodat ze goed doorschuiven naar de maler. Nu nooit meer problemen en zeer tevreden.

Leander maan 06-10-2014
Geschreven voor: Severin S2+ ONE TOUCH zwart

Om te beginnen heb ik deze gekocht vanwege zijn uitstraling, en geruisloos functioneren bij de demo in de winkel. Ik heb deze aangeschaft bij van Pommeren in Utrecht maar werd al snel vaste klant in Wijk bij duurstede bij hun reparatie adres :( toch ondanks dit moet ik wel zeggen dat de service altijd goed is geweest.
Na bijna een half jaar begon de eerste storing met watertoevoer, hier werd de pomp vervangen en meteen was het apparaat niet zo geruisloos meer als deze was bij aankoop, tevens begon hier ook de lange reis naar 2 jaar elk kwartaal je apparaat weg brengen omdat deze weer problemen vertoonde. Na ruim anderhalf jaar heb ik een brief gestuurd naar van Pommeren waarin ik mijn vertrouwen in het apparaat heb opgezegd, toen zei dhr van Pommeren dat het welletjes was en bood mij een vernieuwende versie aan, de S2+ deze heb ik in totaal 2 maanden in mij bezit maar met nog ongeveer 6 maanden garantie (garantie termijn van het oude apparaat! ) ik snap ook wel waarom zij geen volledige garantie geven als bij een nieuw apparaat. Dit komt omdat deze type net zo rot en ellendig is als de vorige en dat kan ik met 100% zekerheid vertellen want ook deze geeft geen koffie meer na 2 MAANDEN. ik dacht trouwens echt dat alleen Saecco slecht was want daar hadden wij ook mankementen mee maar om de service van Philips ermee gestopt. Ik denk dat je tot de conclusie kan komen dat er gewoon geen volledige automatische apparaten bestaan die langer dan 2 jaar meegaan zonder problemen. Ik kan u ook vertellen dat ik alle service en onderhoud stipt uitvoer volgens protocollen. Dit is ook nooit een discussie geweest bij de reparaties omdat het ook echt onderdelen waren van pomp, molen, printplaat, en nog diverse dingen waar je van buitenaf geen invloed kan hebben.

-De vormgeving is mooi, jammer dat er geen witte meer waren in de S2+
-Gebruik, heel simpel en geweldig dat je alles goed kan instellen
-Als deze eenmaal werkt heb je ook heerlijke koffie uit dit apparaat. Ook de koffie bonen bestelde wij enkel maar bij van Pommeren online (of ik nam bonnen mee bij een wederom bezoekje aan de service afdeling)

Jammer dat het niet geworden is wat wij wensten, nu maar weer goed gaan zoeken naar een geschikt apparaat die wel lang mee gaat.