Krups Dolce Gusto Circolo KP510T - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe latte, caffe lungo, cappuccino, espresso

Vinke 07-07-2016 Product kwartaal in bezit

Super tevreden!

Hij word elke dag gebruikt. Mijn vriend drinkt koffie, ik hou er niet van. Gelukkig voor mij is de chocomel ook erg lekker! En een kopje thee heb je ook zo.

marjan 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

nieuwe circulo

na jaren met de melody gedaan te hebben nu een circulo ben super in mijn sas met deze machine en deze stopt
autimatisch

Tina 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Drs Guliën

Gebruik 2 jaar de Circolo automatic wat een geweldig apparaat en super heerlijke koffie varianten. Kan er niet meer zonder.

Leo 26-05-2016 Product paar weken in bezit

Verrassend apparaat Dolce Gusto Circolo.

Ik ben een overtuigd zelfzettende koffieleut en al die "schuimbakkies" vond ik maar niks. De Circolo aan mijn vrouw gegeven voor haar verjaardag en na enkele kopjes Gande en Lungo ben ik helemaal om. Grandioos, lekker, prima smaak, gemakkelijk, snel, en een sieraad op het aanrecht.

Marion 10-02-2016 Product maand in bezit

Lekkere koffie ☕ maar ook thee 🍵 en chocolademelk.
Heel handig voor elk wat wils.
Mooi apparaat en te gemakkelijk in gebruik.
Enige nadeel is de prijs vd cups maar de koffie ☕ is lekker.

Astrid 06-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is 'n super-makkelijk te gebruiken apparaat, dat heerlijke koffie maakt. Ook mijn gasten vinden de koffie heerlijk! Ik ben er erg tevreden over. Makkelijk in onderhoud.

Nelleke 03-02-2016 Product paar weken in bezit

9,6
Ik drink zelf geen koffie, maar wil wel een apparaat voor lekkere koffie voor de visite. Ik wil er zelf ook nog wat aan hebben, vandaar dat ik voor deze machine heb gekozen. Er zijn veel mogelijkheden om warme en koude dranken met dit apparaat te maken. Ik ben persoonlijk nog niet zo onder de indruk van de smaak van de drankjes die ik geprobeerd heb voor mezelf (chai thee latte, Nesquik), maar de koffiedrinkers zijn lyrisch. Ik heb voor Dolce Gusto gekozen, omdat ik de cupjes ook gewoon bij de supermarkt wil kunnen kopen. Het is denk ik redelijk prijzig als je veel koffie drinkt, maar voor de keren dat ik het zet voor visite is het prima te doen. Je kunt toch lekkere en gevarieerde koffie aanbieden. Het apparaat is prachtig van vormgeving, werkt makkelijk en neemt niet te veel plaats in beslag op het aanrecht. Het is goed schoon te houden. Leuk dat er ook een opvangbakje bij zit voor de cupjes en twee doosjes met verschillende smaken om uit te proberen. Het rode snoer (wat blijkbaar het kenmerk van het merk is) vind ik wat minder. Ik had liever een onopvallend zwart snoer gehad, zeker omdat ik het zwarte apparaat heb genomen. Ik heb meegedaan met de 50 euro terug actie en bij BOL.com was dit apparaat ook nog eens in de aanbieding. Voor de volle prijs had ik het apparaat niet gekocht.

Max 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik vind het heerlijke koffie, snel klaar en de machine in een fraaie vormgeving. En de variatie in koffie smaken is groot.

BartW 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Een apparaat met een hoop mogelijkheden en smaken. Mooi strak design en een ware eye catcher in de keuken. De koffie is ook nog eens hartstikke lekker!

c monden peemen 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

is een handig en makkelijk apparaat goede vormgeving,
een min puntje is de rode snoer, verder is er volop keus voor de koffie die er in moet de smaak is goed
ben er tevreden oever

Lizette 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

De uitstraling is modern. Alleen de plastic van de cupjes vraag ik mij af is dit goed voor het milieu. Maar de smaak is heerlijk.

Harrigan 29-11-2015 Product paar weken in bezit

Mooie vormgeving en heerlijke koffie!
De koffie zou wat goedkoper moeten zijn dat is het enige minpuntje!

peter 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb nog nooit zulke lekkere en hete koffie gedronken.
en zoveel keus aan smaken.met een lekker laagje schuim erop.

Al 26-11-2015 Product paar weken in bezit

9,6
Mooie vormgeving , makkelijk in gebruik.
Maakt een lekkere kop koffie.
Zeer tevreden met dit apparaat een aanwinst voor in de keuken

Rita 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Al diverse smaken geprobeerd en ik heb het apparaat gekocht voor mezelf te verwennen en dat is tot nu toe heeeeeel goed gelukt

Bella bella 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie en chocomel.het water is ook goed warm. Prima apparaat. Helemaal leuk is nu de kortingsactie
Die nog een tijdje loopt. Vormgeving islam heel erg mooi en gebruikersgemak os optimaal. Kind kan het doen

Richie Rich NL 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi Apparaat koffie smaakt zeer goed wat belangrijk is. De chocomel en andere dranken zijn iets minder. Jammer dat het apparaat na gebruik nog na blijft druppelen. Fijne aktie met 50,- euro cashback.

Dinomartini1 16-09-2015 Product half jaar in bezit

Even een update van mijn vorige review. Er is vrijwel niets verandert. Het apparaat werkt nog steeds naar behoren. Heb ook nog niet hoeven reinigen o.i.d. Vooral de wat afwijkende smaken (latte magiatto/cappuccino) gaan er ons en onze kennissen in als koek.
Echt een heel fijn apparaat.

L.A. Weller 05-09-2015 Product half jaar in bezit

Fijn apparaat en gebruiksvriendelijk! En de koffie is heerlijkIk kan iedereen deze geweldige machine aanraden.
Alleen de koffie is aan de prijzige kant

Gerdie 17 05-09-2015 Product half jaar in bezit

Super lekkere warme koffie, heerlijke smaken verkrijbaar van gewone koffie tot ijskoffie, allemaal even lekker! duur? koop gewoon een voorraad als hij op de aanbieding is!
Ook een mooi modern apparaat om te zien, wij zijn er heel blij mee!