De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 23.460.S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Javel 07-05-2021

Lekkere koffie maar moeilijk op temperatuur te krijgen

Heerlijke koffie maar krijg de koffie met moeite op temperatuur. Ik moet altijd eerst doorspoelen, ook het thee/ cappuccino tuutje en het kopje voorverwarmen voordat ik warme koffie heb. Ik krijg ook vaak de melding circuit doorspoelen. Verder tevreden.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Goed schuimende melk
  • Goed schoon te houden
  • Gebruikersvriendelijk, het scherm geeft alles aan

Minpunten

• Koffie en cappuccino wordt niet goed warm

Blom 21-03-2021

mooi design

eenvoudig te bedienen, lekkere koffie , ook de cappuccino is heerlijk. geeft tijdig aan dat er onderhoud moet komen ( ontkalken en/of filter vervangen).

Fam Bosch 24-01-2021

Simpel te bedienen cappuccino koffiezetapparaat

Was op zoek naar een goed degelijk koffiezetapparaat wat ook cappuccino kan maken .
Ons vorige koffiezetapparaat was nu na 10 jaar wat minder geworden (ook een delonghi) dus werd het tijd voor een nieuwe , we wilden expres weer een delonghi omdat we hier dus een goede ervaring mee hadden .
En tot zover stelt ook deze ons niet teleur.

Pluspunten

• Dik schuim
  • Sterkte goed te regelen

Minpunten

• mag iets hetere koffie zijn

Willem Krikken 19-01-2021

Geweldig apparaat

Veel instelling mogelijkheden om verschillende koffiesmaken te realiseren, verder fantastisch cappuccino schuim in één woord een genot om te hebben.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Makkelijk schoon te houden

Janine 17-01-2021

Heerlijke cappuccino

Heerlojke koffie. Doorslaggevend was de uitstekende kwaliteit van de melkschuim voor de cappuccino. Eenvoudig te bedienen. Gemakkelijk in onderhoud. Door 1 druk op de kop wordt het systeem doorgespoeld. Is redelijk compact model, voor zo'n machine en ziet er mooi uit

Nonna1984 17-01-2021

Heerlijke koffie

Nu een week in gebruik en de koffie is heerlijk! Wel even voor gaan zitten om voor het 1st in te stellen op jouw favoriete sterkte en hoeveelheid in een kop. Schoonmaken is ook een fluitje van een cent. Nu nog ontdekken hoe ik een latte kan zetten maar de cappuccino drink ik niet meer in de horeca, deze is véél lekkerder! Apparaat is ook veel stiller dan dat we verwachten dus een dikke aanrader!

Pluspunten

• Goed in te stellen
  • Niet veel geluid bij malen

Jim 15-01-2021

Fijne koffiemachine

Machine was gemakkelijk ingesteld en maakt gelijk een heerlijke kop koffie. Niet teveel geluid en veel opties om zelf nog in te stellen. Wel een beetje vreemd dat er wordt gewerkt met ‘kleine koffie’, ‘grote koffie’ etc. Was toch intuïtiever geweest met Espresso, Lungo etc.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Heerlijke kop koffie

Minpunten

• Namen van koffiegroottes niet zo intuïtief

Dwayne 21-12-2020

Mooie machine, waar voor je geld

Simpel in gebruik, veel instellingen, mooi en degelijk. Ik had het al veel eerder moeten aanschaffen! Prachtmachine.

Pluspunten

• Duidelijk menu
  • Simpel in gebruik

Sebastiaan de graaf 10-12-2020

Goed apparaat makkelijk in gebruik

Heerlijk koffie. Eerste 5 bakjes slap maar dat staat ook goed vermeld in de beschrijving. Cappuccino is erg goed. Er zijn veel instel mogelijkheden om dr smaak aan te passen.

Pluspunten

• Geluid
  • Koffie

Esther 09-12-2020

Fijne espresso machine die lekkere cappuccino maakt!

Fijne espresso machine die heerlijke espresso en cappuccino maakt. Goed melkschuim en het melkreservoir kan bewaard in de koelkast waardoor er geen melk verloren gaat en je het reservoir niet steeds schoon hoeft te maken. De machine is makkelijk en goed schoon te houden. Na het doorlezen van de gebruiksaanwijzing is hij gemakkelijk te bedienen. Wij zijn heel tevreden!

Pluspunten

• Je favoriete koffie zelf programmeren
  • Melkreservoir kan in koelkast bewaard worden

MIchiel 02-12-2020

Perfect (en gemakkelijk) koffieapparaat

Het apparaat werkt heel goed, als je koffie/espresso/cappuccino wilt drinken en hiervoor niet teveel moeite wilt doen is dit apparaat een goede keuze. De prijskwaliteit verhouding is erg goed. Voor een relatief laag bedrag drink je heerlijke koffie (ongeacht gebruik van welke bonen dan ook). Daarnaast is de cappuccino functie erg gemakkelijk te bedienen en heb je binnen een minuut een heerlijke cappuccino staan.

Ik beveel dit product absoluut aan!

Pluspunten

• Gemak waarmee dranken kunnen worden gezet
  • Compact

Minpunten

• Geen latte machiato functie

Lenlen1 02-12-2020

Mooie compacte machine, goede koffie en cappuchino

Prima koffie en dikte melkschuim. Stiller dan mijn oude machine. Menu is simpel, te begrijpen. Bouwkwaliteit zou tegen kunnen vallen, voelt erg plastic aan. Maar pas kort in bezit dus tijd zal het leren

Pluspunten

• Heet
  • Schuim

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Mary 01-12-2020

mooie compacte machine levert goed werk

Een heel goed product die doet wat er gevraagd wordt, steeds verse koffie en cappuccino. Handig apparaat om schoon te maken.
Heel makkelijk in elkaar te zetten. Gebruiksvriendelijk apparaat wat qua prijs heel goede prestaties levert. Ik ben er heel blij mee, het voelt als een cadeau!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goede koffie en cappuchino

Minpunten

• tot nu toe geen minpunten.

Andre 30-11-2020

Fijne machine

Pas een paar dagen in bezit maar zetten we nu al een heel lekker bakje koffie, zowel lungo, espresso als cappuccino. De temperatuur is prima. Schoonmaken en bijvullen is heel goed te doen en kost geen moeite. Hij zou misschien nog wat uitgebreider mogen zijn, echter zijn we nog op ontdekkingstocht. Gezien de prijs-kwaliteitverhouding zijn we er vooralsnog heel blij mee.

Pluspunten

• Lekker bak koffie
  • Goed van temperatuur en eenvoudig schoon te maken

Bert Blom 28-11-2020

mooi apparaat

was toe aan een espressomachine. dit apparaat kwam als een van de beste uit de reviews. Ga op gemak bekijken hoe hij werkt en dan genieten van lekkere vers gezette koffie. in welke smaak dan ook

cor de koning 28-11-2020

ingewikkelde uitleg om er een bak koffie uit te krijgen

het vorige model heeft het 30.000 bakken uitgehouden, begon nu aan alle kanten water te verliezen.
is er wel eens iemand geweest die naar het instel menu heeft gekeken.
je moet geen haast hebben of trek in koffie, dat wordt je geduld wel heel erg op proef gesteld.

Pluspunten

• bij de juiste koffie een goede bak koffie
  • maakt mooi schuim

Minpunten

• cappuccino knop onthoud stand niet

Emilija 26-11-2020

koffiemachine de longhi

Een mooi afgewerkt product met smakelijke koffie en lekkere smaak.
Compact product.
Mooi strakke en moderne uitstraling

Frans de Vos 24-11-2020

Mooi apparaat

Eenvoudig te bedienen en goede koffie en een heerlijke cappuccino dit apparaat is een mooie aanwinst in de keuken

Pluspunten

• Lekkere koffie

Trudy 19-11-2020

Mooi apparaat, lekkere koffie

Heerlijke koffie van versgemalen bonen. Fijn dat bijna alles instelbaar is: temperatuur, maling, hoeveelheid melkschuim enz.
Nu 1 dag gebruikt en nooit meer terug naar Senseo of Nespresso! Alles voor het eerst instellen is even zoeken omdat er zoveel opties zijn, maar daarmee is de koffie ook perfect op eigen smaak af te stemmen.

Pluspunten

• Voor zijn soort een mooi compact apparaat
  • Goeie melkschuimlaag

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

RoH 11-11-2020

Groots voor een klein prijsje

Deze machine is ondertussen onze 3e versie van de volautomaten van Delonghi.
Met wat schaamrood op de kaken even een uitstapje gemaakt naar een ander merk. Dit was een hele, hele , HELE grote fout.

Afgezien dat het andere merk (Philips)veel lawaaieriger is is de koffie van dat apparaat niet te vergelijke met de koffie uit de Delonghi machines.
Waar Delonghi vooral in uitblinkt is de kwaliteit van de koffie. Volledig naar eigen smaak in te stellen zodat dit apparaat de lekkerste koffie kan maken voor ieders smaak.

Daarbij lees je wel eens dat dit soort machines lawaaiig zijn. Natuurlijk, logisch. Ga zelf de bonen maar een malen. Dat geeft geluid. De koffie er met 15 bar doorheen persen, natuurlijk dit gaat gepaard met geluid.
Delonghi heeft alleen de geluidsproductie van deze machine dusdanig omlaag weten te brengen dat het een verademing is. (Naar goede muziek luisteren is natuurlijk wel veel leuker)

Al met al qua uitvoering, functies, geluid en kwaliteit koffie geef ik een dikke 9 (op de schaal van richter)

Pluspunten

• Geringe geluidsproductie (T.O.V andere machines)
  • Eenvoudige bediening

Drvk17 02-01-2019

verschil oude 2012 en nieuwe 2018 Ecam 23.460S

Ik heb deze volautomaat 6 jaar geleden gekregen in plaats van de DELONGHI ECAM.23.450S , deze ging steeds stuk en kreeg dus deze als vervanger daar voor terug van Delonghi .
Deze kreeg kuren en zag dat hij er toch nog was dus toch zelfde aangeschaft kan ik gelijk de verschillen zien als die er zijn .
Zoals aangegeven had ik deze 6 jaar naar tevredenheid gebruikt , eigenlijk geen problemen mee gehad altijd heerlijke koffie , espresso en cappuccino,s .

Verschil met vorige is dat deze veel meer herrie maakt ( klinkt minder solide als vorige), en
voor warmwaterafgifte moet je nu 2 keer indrukken voor er heet water komt .

Bij koffie zit er tussen het malen en wanneer er heet water bij komt een aanzienlijk langere tijd !
Bij spoeling komt nu water eerst uit koffie uitloop en halverwege uit waterafgifte , vorige alleen uit koffie uitloop .
Wat ook erg verschild is het verwisselen water uitloop met melkreservoir deze ging vroeger veel zwaarder nu ongelofelijk veel soepeler lijkt bijna te soepel .
Maar bij de vorige trok je het koffieapparaat mee zo zwaar ging dat .
Ik hoop ieder geval dat ik van deze net zo veel plezier heb als de vorige .
Ps. oude gaf op laatst steeds aan vul circuit trok dan stekker er een nacht uit dan deed hij het gewoon weer , maar bij visite ging dit steeds vaker gebeuren en dat is vervelend dus nieuwe !

Pluspunten

• voor deze prijs vind je niet zoveel volautomaten

Minpunten

• watertemperatuur

Wim Vaassen 21-04-2017

de smaakmaker in de keuken.....bedrijfszeker en nog mooi ook

Ik hen de laatste 4 weken bij mijn wekelijkse bezoeken bij de Makro telkens met een soort automatisme naar de koffie machines gekeken en telkens kocht ik net niet en ik drink ontzettend graag capucino.. Bij een bezoek aan de Media markt afgelopen week had ik weer gekeken naar de grote keuze van DeLonghi en zat weer in twijfel, vandaag was ik er van overtuigd dat ik dit model moest kopen, want hij kan en doet alles wat ik wil, en... ik kan nu Capucino maken wanneer ik wil, op ieder gewenst tijdstip, ik weet zeker dat ik het beste merk heb gekocht dat op de markt is, ondanks de inspanningen en reclame van andere merken... ik heb een DeLonghi frutuur apparaat al jaren en deze is top, daarom is voor mij DeLonghi de keuze, ik heb nog nooit een klacht gehad, prima producten naar mijn idee en zeer vooruitstrevend, m.v.gr. Wim vaassen

Pluspunten

• kan alles
  • zeer makkelijke begrijpelijke bediening

Minpunten

• geen
  • geen

Marcel en Sandra 08-01-2017

Perfecte cappuccino

We zijn al jaren - als koffiejunks - fan van DeLonghi. Wij hebben deze machine nu 3 weken in gebruik. En net zoals onze huidige DeLonghi machine Magnifica S, welke wij nu 3 jaar hebben, werkt deze ook weer fantastisch. Hete koffie, en de schuimlaag is dik op de cappuccino. De bonen bepalen uiteraard de smaak, maar dIe keuze is aan u.

Willem 07-01-2017

Mooi design

Het is een compact model voor in de keuken en is zeer gebruikersvriendelijk.
Maakt heerlijke cappuccino en koffie en is gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening

Elisabeth 15-12-2016

Mooi uiterlijk, prima koffie makkelijk te bedienen.

Heerlijke koffie meer dan voldoende mogelijkheden om in te stellen fraai uiterlijk en prettige afmeting.

Pluspunten

• Heerlijke koffie

Minpunten

• Lekbakje beschadigd snel