Braun Silk-épil Xelle 5270

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Xelle 5270 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kaatje37 18-06-2010
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Hoi, ik heb hem net aangeschaft, mijn oude Braun Epilady had na veel jaren trouwe dienst de geest gegeven. Ik heb hem even geprobeerd, en wat een verschil!!! Deze doet veel minder pijn dan mn oude, daar kreeg ik kippenvel van maar bij deze voel ik veel minder, is meer een lichte prikkeling, ik ben hier erg blij mee en kan hem zeker aanraden.

Ballingen 12-04-2010
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Heeeeel tevreden! Eerste keer dat ik mijn benen geëpileerd heb. Had verwacht dat het wel pijn zou doen en dat deed het ook, maar niet meer dan verwacht. Het voelt eigenlijk alsof iemand met scherpe nagels over je been krabt. Ff doorbijten en na afloop met een goeie crème insmeren. Een dag later voelden mijn benen weer normaal en super glad!!
Ook de trimmer en de scheerfunctie zijn goed.

Cindy799 02-07-2009
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Ben erg tevreden met dit apparaat. Ik had nooit eerder geepileerd en vond dit een 'safe' aanschaf, want als het niet zou bevallen (te pijnlijk, of ingroei haartjes) dan had ik er nog een goede ladyshave aan. Vond epileren benen 100% meevallen. Het apparaat maakt wel aardig wat lawaai. Het LEDlampje is erg handig bij gebruik.

janneke69 25-06-2009

Heb de braun nu bijna 3 maand,
moest erg wennen aan het epileren, veel bulten en jeuk, als de haren weer aangroeien.
De scheer mogelijkheid vind ik niets, pak dan toch weer mijn oude philips ladyshave.

Annie1972 17-06-2009
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Sinds gisteren dit apparaat in mijn bezit. Gisteravond gelijk aan de slag. Benen prikte alleen een beetje dus gelijk maar mijn bikinilijn. Dit was iets pijnlijker maar als je het goed strak trekt is dit al een heel stuk minder. Heel goed te doen. Oksels vond ik toch nog te pijnlijk omdat je dat zelf niet kan straktrekken. Ben tot nu toe heel tevreden.

pcwh 03-06-2009
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Deze epilator is een verademing na mijn vorige (miskoop) een Philips. Hij maakt veel minder lawaai - meer een soort snorren en je voelt het nauwelijks. De zachtere haartjes moet je wel een paar keer overheen maar dan neemt hij die ook mee. Had voor de philips een oude silkepil van Braun - ook super apparaatje - maar deze is een stuk stiller en minder pijnlijk, het lichtje is erg handig om de zachte kleine haartjes goed te zien. Door het licht kan je ook goed zien of je alles heb gehad.
Tip voor na het epileren: even insmeren met olie. Yves Rocher heeft hele fijne olie/bodylotion voor na het harsen/epileren en dit werkt super verzachtend. Na een uur of 2 zijn zelfs de rode plekjes zo goed als weg.

Mrs blue 20-08-2008
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Wat een geweldig ding! Ik heb er een tijdje overgedaan om te kopen is nogal een uitave maar niets dan lof.
Ik had een philips die deed pijn en dan nam hij nog niet alle haartjes mee. Deze doet het prima en pijnloos.
Ik ben er heel blij mee.
Een tip! gebruik na het epileren van je gezicht direkt een nachtcreme en voor de rest een body creme wel zonder parfum. Je krijgt dan geen brandnetel gevoel.

Kimberley1 17-08-2008
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

De eerste keer dat ik hem op mijn benen gebruikte was het wel pijnlijk, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden ;) Heb er wel vertrouwen in dat tie na meerdere keren minder pijnlijk word. Het scheren doet tie wel wat minder inderdaad. Voor de rest ben ik tevreden met me aankoop.

Marietje_76 07-07-2008
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Mooi apparaatje en ook zeer makkelijk te gebruiken. De eerste keer dat ik het op mijn benen zette was het wel heel erg pijnlijk. Gelukkig wordt dan nu minder, na wat vaker te gebruiken. De hele kleine haartjes neemt tie niet mee. Prettig dat er een lampje op zit, zo kun je precies zien of de epilator de haartjes meeneemt. Voelt erg degelijk aan, maar dat kan ik nu nog niet echt beoordelen na een aantal weken. Heb er wel vertrouwen in.

mieke1969 03-07-2007
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

vandaag ook een braun silkepil aangeschaft na lang willen en wegen..
heb altijd met een mesje gescheerd en dit was de eerste keer met een epileerapparaat..
de pijn viel me reuze mee..heb alleen een huis alsof ik door de brandnetels ben gelopen ...haha...bulten..echt niet normaal..is dat normaal en trekt dat snel weg???
1 pluspunt,de haartjes zijn wel weg..
ik denk dat mijn huid er nog aan moet wennen..over een paar weken nog maar eens proberen

Miss stoppel 30-06-2007
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Ik heb deze nu 2x gebruikt en vindt hem super!! ik epileer al jaren en heb al verschillende soorten gehad maar nog nooit zo goed als deze en de haartjes blijven echt langer weg en alles voelt nog gladder aan. en is ook minder pijnlijk voor de bikini lijn de oksels en benen geheel pijloos! dus eindelijk zonder STOPPELS!!

Amanda Diva 21-06-2007
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Deze epilator is erg goed. Alle haartjes gaan snel weg, en omdat er twee opzet stukjes bij zitten kan je eerst de rolletjes nemen en daarna voor de kleine haartjes het gladde opzet stukje.

Voor de mensen die voor het eerst epileren klopt het dat je in het begin nog kleine stoppeltjes voelt, dit komt omdat je haar in verschillende etapes groeit. Als je het na een week weer doet is alles echt helemaal weg. Dan pakt de epilator ook de kleinste haartjes.

Het lampje is echt een geweldige uitvinding, zelfs als het vrij donker is krijg je alle haren nog weg.

annelies 04-02-2007
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

wat een super apparaat ,is de eerste keer dat ik een epilator heb,maar valt me erg mee de pijn,is wel iets gevoelig maar went snel.
het lampje erop is echt heel handig , je ziet alles goed zitten en je kan zo niets vergeten.
bikinilijn valt helemaal mee ,had het erger gedacht ,durf het alleen nog niet onder mijn oksels te gebruiken (lijkt me te pijn doen)
scheer gedeelte ook geprobeerd en dat werkt ook heel goed.
dus al met al een heel goed apparaat.
zeker aan te bevelen.

Erna Marion 11-08-2006
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Een paar dagen geleden deze Braun gekocht. Epileren doet tie als de beste, maar
inderdaad het scheren in maar matigjes. Het lampjes is inderdaad reuze handig.
Heb m'n benen nog nooit zo mooi glad gehad.

Epilady 11-08-2006
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

Daar krijg je nog eens gladde benen van! Geweldig apparaatje en het epileren
doet helemaal geen pijn. Ik was wel wat anders gewend, maar ik had dan ook een
Epilady van 15 jaar oud. Dat was elke keer weer op de tanden bijten.
De haartjes blijven zo'n drie weken weg, maar dat verschilt uiteraard per
persoon. Ook de scheeroptie uitgeprobeerd en deze werkt ook naar tevredenheid.

katjekaatje1 11-04-2006
Geschreven voor: Braun Silk-épil Xelle 5270

neemt meer haartjejs weg in een beweging dan mijn vorige braun. Het lichtje
komt goed van pas.
ik ben blij met mijn aankoop