Oral-B Professional Care 2000 - reviews

Score criteria
Gebruiksgemak
Degelijkheid
Score:

Fijne tandenborstel om mee te beginnen.
druk sensor tegen te hard druk uitoefenen op tanden en een timer van 30 sec en 2 min.

Score:

Super tandenborstel, minder bloedend tandvlees en een gezonder tandvlees zo happy er mee :-)
Zal nooit meer met een handtandenborstel poetsen.

Gewoon goed.
hij poetst veel beter dan mijn hand tandenborstel, ik zou nooit meer terug willen. mijn tanden zijn nu veel schoner. het enige minpunt is dat ik het snoer van de oplader iets te kort vind.

Score:

super goede tandenborstel, geeft duidelijk aan als je te hard poetst.
en superfijne massage stand voor je tandvlees.

Score:

Ik poets nu bijna 3 weken mijn tanden met de Pro 2000 van Oral-B. Het verschil tegenover manueel poetsen is enorm.
Pro 2000 is handig in gebruik en ligt licht in de hand.
Gebit is grondig gepoetst, borsteltje kan overal bij.
De tijdsensor is ook handig en vooral de druksensor die opflikkert wanneer je te hard drukt op het apparaat.
Mijn gebit is een tintje witter, tanden voelen gladder aan, en mijn tandplak is vermindert. In het begin was het wel even wennen. Ik vind het een enorm verschil dus voor mij geen manuele tandenborstel meer, ik ben super tevreden met het resultaat van de Pro 2000 van Oral-B.

Score:

Knap design en even knappe resultaten bij het poetsen. Echt mooie en wittere tanden waarbij ook het tandvlees niet vergeten wordt. Na een aantal weken gebruik, voelt het tandvlees echt steviger en gezonder aan.

Score:

Poets nu 3 weken met deze borstel en ben erg tevreden. Het verschil met de handtandenborstel is enorm. De randjes aan de binnenkant van mijn tanden voelen alsof de tandarts net tandsteen weg heeft gehaald. Daar had ik nogal eens last van.

De timer is behulpzaam in het signaleren of je het goed verdeeld. Er zit een verlichting op wanneer je te hard drukt, en dat gaat nu steeds beter waardoor mijn tandvlees minder gevoelig is.

De borsteltjes zijn erg fijn omdat je overal goed bij kunt, ook bij de achterste kiezen.

Er is een sensitive stand aanwezig, maar die heb ik (nog) niet gebruikt. Die kan wel uitkomst bieden als je tandvlees een keer gevoelig is.

Score:

Al 7 dagen gebruik ik de Oral-B PRO 2000, mijn eerste elektrische tandenborstel. Wat een geweldig apparaat! Mijn tanden zijn veel schoner en veel witter! en na een poetsbeurt (slechts 2 minuten) voelen mijn tanden aan alsof ik bij de mondhygiëniste ben geweest. Alleen nu thuis en volkomen pijnloos! Daarnaast heb ik geen last meer van bloedend tandvlees en mijn tandvlees voelt heel zacht aan. Heerlijk gewoon. Een ander voordeel is, dat ik nu heel goed bij mijn verstandskiezen kan, zonder dat mijn mondhoeken inscheuren. Echt een verademing!! Ook de poetsstand gevoelig is heel aangenaam, daar ik teruggetrokken tandvlees heb en bij de ouderwetse tandenborstel heb ik van de vreselijke pijnschokken. Met de Oral-B PRO 2000 heb ik dat niet meer, ook niet in de gewone poetsstand. En ik merk dat er veel minder ‘rommel’ tussen mijn tanden is achtergebleven, als ik na het poetsen nog even floss.

Score:

Mijn tanden voelen erg schoon nadat ik het met de Oral-B Professional Care 2000 poets. Ik heb nogal last van tandsteen en hoop hiermee dat te voorkomen. Tot nu toe vind ik mijn tanden brandschoon aanvullen. Ik gebruik ook oral-b pro expert als tandpasta. Die is lekker en heeft een lichte korrel in met blauwe kleuren parels voor een extra witte gebit.

Score:

Fijne tandenborstel met diverse opties.
Ik ben ontzettend tevreden over deze tandenborstel. Mijn tanden voelen veel schoner en gladder aan. Tandenborstel maakt het gebit veel grondiger schoon en verwijdert meer tandplak dan mijn vorige. De pulserende stand voor het tandvlees is fijn.
De timer functie werkt goed.

Score:

Ik ben erg positief over het poetsresultaat met de Oral B 2000. Mijn tanden zijn echt glad en schoon. Ook mijn tandvlees is minder gevoelig. Met deze tandenborstel druk je niet snel te hard, er gaat dan een rood lampje branden. Een groot voordeel, ik merk nu pas hoe snel je te hard drukt. Ook ligt de borstel makkelijk in de hand. Ik vind de oplaadtijd wel erg lang. Volgens de gebruiksaanwijzing is dit 22 uur. Uiteraard kun je de borstel wel gebruiken na korter opladen. Als de borstel eenmaal opgeladen is gaat hij wel een week lang mee. Een ander nadeel vind ik dat deze borstel nog wel veel herrie maakt. Een ratelend geluid. Misschien komt het ook door het soort borsteltje wat er nu op zit. Dus ik ga in de toekomst ook een nader borsteltje proberen. Kortom erg positief over het poetsen! Een verbeterpunt is de lange oplaadtijd en het geluidsniveau.

Score:

Goede makkelijke borstel. Fijn is de grote ronde borstel, hierdoor heb je het idee dat je alle tanden en hoekjes bereikt. Daarnaast is deze tandenborstel uitgerust met een waarschuwingslampje, dat rood oplicht, als je te hard poetst. Erg handig.
Ben erg te spreken over deze tandenborstel. Het is geen hele uitgebreide borstel (zoals met timer bijv. wat ik zelf wel handig zou vinden) maar als je daar ook niet voor wilt betalen, is dit een prima keuze. Aanrader!

Score:

Deze heeft 8800/40000 bewegingen,( in spec. staat 8800/4000 ).
Dat verschil merk je wel degelijk. De oral-b 500 die ik hiervoor had,poest wel schoon, alleen duurde het veel langer.
Ben onder de indruk, van dit apparaat. Zit een druksensor op, en 2 snelheden. Na ongeveer 5 poetsbeurten,( bij mij is dat vrij nauwkeurig)wil die opgeladen worden. Daar ben je wel ongeveer 20 uur mee bezig.De meeste mensen laden hem na elke poetsbeurt weer op.Dit zou ik voor de langdurigheid van de accu niet doen.

Geweldig Product

Ik heb de tandenborstel bij ontvangst eerst een hele dag laten opladen tot hij vol was. sàvonds toen heb ik de tandenborstel direct gebruikt en ik wil niks anders meer. Mijn tanden voelen veel schoner en gladder aan en zien er ook nog eens witter uit! Ik zou zeggen echt een aanrader!!

Een fijne tandenborstel.

De timer functie werkt goed (4x 30 seconden). niet te lang en niet te kort.

Tevens een druksensor, dus waarschuwt de borstel bij te hard drukken.

Na volledig opladen een week te gebruiken. Opnieuw opladen kost wel relatief veel tijd. Ca. een (drie kwart) dag aan het laden. Maar das niet hinderlijk.

Tevens een goed schoon gevoel na het poetsen. Niet vergelijkbaar met gewoon handmatig tandenpoetsen.

Tandenborstel is oke.
Ik vind alleen dat timer gedoe onzin.
De oral B borstels flexisoft zijn heel erg slecht!
Ik heb hier nog 8 nieuwe borsteltjes liggen, ze zijn binnen 2 weken totall loss!
Tijdens het poetsen gaat je wang en lip er tussen, de kopjes breken uiteindelijk helemaal af.
Erg gevaarlijk, zo'n kopje kan je inslikken.
Hier moeten toch meer klachten over zijn.

Score:

Fijne tandenborstel met diverse opties.

Zo geeft de borstel bij een normale cyclus van 2 minuten 4 pulsen zodat alle 4 gebieden van je gebid aan bod komen.

Er is ook een "gevoelige" modus waarbij de borstel langzamer loopt.
Wat ik zelf als erg prettig ervaar is dat deze borstel drukgevoelig is; een rood lampje geeft aan wanneer je te hard drukt.

De oplaadtijd is wel wat aan de lange kant.

Score:

een prettig en makkelijk apparaat ,accu gaat lang mee en je heb een grote keuze uit verschillend soorten borstels

Score:

Ik ben ontzettend tevreden over deze tandenborstel. Het voorkomt bij mij de nodige braakneigingen omdat ik goed gericht kan poetsen nu!

Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
24Megastore

Bol.com
8.0 386 shopreviews
afhalen € 91,36 € 91,36 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Verwijdert tot 100% meer tandplak dan een gewone handtandenborstel Oral-B Elektrische Tandenborstel ProfessionalCare 2000 Blauw

7 werkdagen

Officiële Oral-B dealer

Deze internetaanbieder wordt erkend door de Nederlandse importeur van Oral-B. Dit houdt in dat de aangeboden producten zijn geleverd door Oral-B en worden ondersteund in acties, services en garantie zoals vermeld in de door Oral-B omschreven verkoopwaarden. Dit alles om u als consument optimaal van dienst te kunnen zijn, zodat dit zal resulteren in een optimale klanttevredenheid.

Drogisterij.net
3.4 2 shopreviews
afhalen € 98,21 € 100,20 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Oral B Elektrische Tandenborstel Professional Care 2000 D20534.2 De Oral-B Prof. Care 2000 is een van de elektrische tandenborstels uit de nieuwste lijn van Oral-B.Deze...

Op zondag t/m vrijdag voor 22:00 besteld, morgen in huis