Oral-B TriZone 7000 Elektrische Tandenborstel zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B TriZone 7000 Elektrische Tandenborstel zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

reginak 03-11-2014

Via een app kan je je poetsresultaten bijhouden.
Maakt waar wat word belooft!
Door de handleiding makkelijk in gebruik
Positief; je poetst nooit meer te lang of te kort
Negatief; vrij duur!

Claudie 222 29-10-2014

Heerlijke tandenborstel heeft meerdere snelheid standen, een mooi tijdsklokje wat het voor kinderen ook aantrekkelijk maakt, en helpt ook om toch even langer te poetsen in plaats van even snel. Meerdere borstelkopjes. Wel wat prijzig, maar je tanden voelen zo heerlijk glad en schoon. Ik zou niets anders meer willen.

Cavenaghi 28-10-2014

Ik vind Braun Black Pro 7000 dat een uitstekend product is. Er zijn 6 verschillende poetsfuncties en ik ben heel blij met het poetsresultaat. Het is heel zacht voor een elektrischtandenborstel. Ik heb geen klachten voor bloeding tandvlees en ik voel mijn tanden schoner. Ik adviseer de Braun Black Pro 7000 te kopen.

raiza16 18-10-2014

Ondanks dat het aan de prijs is is het wel een echt mooie en goede tandenborstel. Er zitten verschillende borstels bij voor verschillende onderhoud van je tanden . Je kan zelf beslissen wat het beste bij je past. Het klokje is helemaal super zo hou je de tijd goed bij en poets je niet te kort. Je hebt ook een app op je telefoon waarmee je zelfs kan zien hoeveel je poetst over een dag/ week / of maand. Ook de belangrijkste nieuwsberichten worden vermeld. Nu ben ik zelf niet iemand die de hele tijd met haar telefoon loopt , maar voor jonge of mensen die veel onderweg zijn is het wel handig neem ik aan.

Mammievansammie 04-10-2014

Fantastische tandenborstel! Ik heb gevoelige tanden maar dat is geen probleem. Er zitten 6 verschillende standen op waarbij zelfs een stand voor tandvleesverzorging en tongreiniger. Ook de timer is ideaal. Mijn zoontje maakt er een sport van om de maximale score (sterren) te halen. Er zitten verschillende opzetborstels bij zodat je kunt uitproberen wat je het pretigst vindt. Kortom: heel blij mee en hij staat ook nog eens mooi in de badkamer.

diederike 30-09-2014

we vinden het een geweldige tandenborstel, hij is makkelijk in gebruik en het geeft een zeer schoon resultaat. door de timer die er bij wordt geleverd kun je precies zien wanneer je naar welk quadrant van je gebit moet gaan en wanneer je twee minuten hebt gepoetst verschijnt er een smile. ook voor kinderen erg leuk dus. hij heeft zeven verschillende functies en mogelijkheden en alle opzetborstels van oral b kunnen erop gebruikt worden. je kunt een speciale poetsapp downloaden via de App Store en via blue tooth houd hij het dan bij. een zeer luxe tandenborstel echt een aanrader al is hij eerlijk gezegd best prijzig

anuschka38 30-09-2014

heb zeer gevoelig tandvlees het is echt ideaal dat als je te hard poetst dat hij dat meteen aangeeft

Emma 21-09-2014

Een week of 2 heb ik deze luxe tandenborstel nu in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Na het poetsen voelen mijn tanden gladder aan en met de oral b tandpasta blijven mijn tanden ook langer fris en schoon. Er zitten verschillende standen op dus hij is ook voor mensen met heel gevoelig tandvlees of voor kinderen. Ook zit er een timer bij waar ik in het begin mijn twijfels over had. Maar tijdens het poetsen en het gebruik van de timer had ik toch zoiets van, he dit is eigenlijk heel erg handig. Als je te hard poetst dan geeft hij dit ook aan en hij laat je weten wanneer de poetsbeurt klaar is. Ideaal voor kinderen, zo maak je het poetsen wel leuker. Een handige mooie reisetui zit er ook bij, ideaal voor een weekendje weg of voor de vakantie. Mijn man heeft een gewone Oral B en probeerde vandaag de mijne uit. Dat vond hij een groot verschil want deze poetst veel harder en sneller en idd gladder. Hij is wat aan de prijzige kant maar het zeer zeker waard.

Naartjie 18-09-2014

Duur maar super, ik waande me de eerste keer poetsen in Star Wars, modern en leuk. Tandenpoetsen 2.0.
De eerste paar keer bloedde mijn tandvlees maar dat sterkte me in het gevoel dat dit echt goed voor je tandvlees is.
Ik ben om en dankzij het mooie reisetui hoef ik ook op reis niet meer met de hand te poetsen!!

b-SONder 17-09-2014

Geweldige tandenborstel met diverse standen. Geeft aan wanneer je een ander deel van je gebit moet gaan poetsen. Dit dmv een licht- en geluidsignaal én via de bijgeleverde smiley.
Handig opbergbakje voor de opzetborsteltjes en uitstekende oplader, die tevens dient als standaard voor de tandenborstel.

Henniehennie 11-09-2014

Nu al een paar keer gepoetst met Oral B Black Pro 7000. Wat een heerlijke tandenborstel. Ik poets al jaren elektrisch maar deze is wel echt geweldig!! Maakt naar mijn idee wel iets meer ‘lawaai’ dan m’n gewone Oral B elektrische tandenborstel, maar de vele opties zijn geweldig. Signalen voor te hard drukken, en ander deel van de mond te poetsen. Echt super! Moest wel eerst even tijd uittrekken om de gebruiksaanwijzing, de smart guide en de app te begrijpen. Helaas kan ik de app niet gebruiken op m’n iphone 4 want die beschikt niet over Bluetooth 4. Dat is dan al weer verouderd….. Jammer. Ik ga niet speciaal voor een tandenborstel een nieuwere telefoon aanschaffen en vind het ook raar dat er speciaal Bluetooth 4 voor nodig is, een nadeel dus. Mijn zoon kan de app wel gebruiken, die heeft een iphone 5, dus ik kan de mogelijkheden wel bekijken. Het totaalplaatje van tandenborstel, verschillende borsteltjes, smartguide en de app is wel super! De tandpasta moet ik nog proberen, gebruik tandpasta voor gevoelige tanden normaliter, vandaar.maar daar kom ik dus nog op terug.
Ik ben en blijf enthousiast!

Jan Celica 29-07-2014

De beste elektrische tandenborstel die ik heb gehad. Geeft een super schoon gevoel. Je kunt met deze gewoon poetsen net als met een normale tandenborstel. De roterende borstels moet je tand voor tand doen en dat is niets voor mij. Deze gelukkig niet. Deze elektrische tandenborstel ziet er ook nog eens super cool uit.

b4men.nl 11-11-2013

Deze Oral-B is niet alleen mooie en stoer, hij is ook erg praktisch. Hij ligt lekker in de hand en maakt heel goed schoon. Wel maakt hij erg veel geluid een min punt. Hij is niet goedkoop maar dat maakt hij wel goed door zijn duurzaamheid.