Sparta F8e (heren/2016) grijs, zilver

Sparta F7e (heren/2016) grijs, zilver

Sparta M8i LTD (heren/2016) blauw, zilver

trapas
Sparta M8i LTD (heren/2016) blauw, zilver

Sparta Mojo Electric (heren/2016) blauw

voorwiel
heren
Sparta Mojo Electric (heren/2016) blauw
8,0 (1)

Beoordeling op basis van 1 review

Jan 22-06-2016 Product maand in bezit

Fantastische fiets!

Eind vorig jaar werd ik geconfronteerd met een spierziekte MG. Ik kun hierdoor niet meer fietsen (geen kracht in mijn beenspieren). De oplossing was een elektrische fiets dacht ik.
Maar dat viel nog tegen! Bij de meeste fietsen die ik geprobeerd had moest ik nog teveel kracht zetten om langere ritten te kunnen maken. Bij fietsen met een trapsensor had ik al gauw het idee de fiets niet onder controle te hebben omdat hij vaak nog een poosje blijft ondersteunen zonder dat je trapt. (Gazelle). Uiteindelijk kwam ik bij v. Wijk in Veenendaal die me na mijn uitleg van mijn ziekte direct vertelde welke fiets dan het beste bij mij zou passen. Na een proefrit was ik helemaal overtuigd! Wat een fantastische fiets en soepele ondersteuning. Ik kon het bijna niet geloven en kwam dan ook met een big smile terug in de winkel! Na nog een zaterdag te hebben proefgereden om te kijken of een langere rit ook ging heb ik de fiets direct gekocht!.
v. Wijk in Veenendaal bedankt voor jullie TOP advies!! Ik ben nu weer dankzij jullie een stuk mobieler.