Bel naar 088 - 550 0176

• Print
Review:
Xativa
04-01-2012
Ik had eerst een ander ereader een Autovision 701. Op zich ook een goed dingetje,alleen vond ik het jammer dat de muziek geen menu had. Waardoor je het apparaat uit moest doen om je muziek te stoppen. deze heb ik geruild voor deze sony. Lekker apparaat. leest erg goed en makkelijk. Wel jammer ie dat pdf-jes niet altijd makkelijk te lezen zijn. Ook als je de letertype op groter zet. Epub bestanden doe ie dat wel. Waar ik wel erg teleur in ben gesteld is dat er geen Nederlands spaans woordenboek inzit. Wel Engels Spaans en andersom en Duits-Engels en andersom en Frans-Engels en andersom. En uiteraard Engels. Ook zit er wel een Nederlands Engels en Engels Nederlands woordenboek in. Ik dacht slim te zijn door een epub woordenboek te kopen,nou dat viel tegen. Als je een woord zoekt,doet ie er uren over om het woord te zoeken. Dus dat is niet echt een optie.
Er zit wel een usb kabel bij en een stylus pen. Ik heb een mapje gekocht van sony Je kunt de stylus pen opbergen door de stylus pen aan de voor kant kaft te hangen. Verder heb ik bij ebay voor 3 pond + 1 pond verzendkosten een leeslampje gekocht. Die kun je ook aan de kaft hangen zonder hem te beschadigen. Anders betaal je 15 euro extra voor een mapje met lampje van sony.
Ik heb een Galaxy S oplader en past hier prima op.
Een 8gb microsd kaartje heb ik bij het kruidvat voor 12,50 gekocht. Dus dat is te doen. Inderdaad erg jammer dat er geen mapje bij zit,maar er zijn ook op ebay veel goede mapjes te koop. Vooral de engelse ebay. Maar het is een zeer goede aankoop. Ik ben er heel blij mee.
Totaal 8
4 sterren

• Bedieningsgemak
  • Leesbaarheid scherm
  • Overige mogelijkheden
Eerdere review [ Review 49 van 85 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.