Asus DR-900 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus DR-900 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

publimix 15-01-2013
Geschreven voor: Asus DR-900 zwart

Is nu voor de tweede maal stuk, aanraakscherm kwetsbaar. Eerste keer onder garantie gerepareerd, tweede keer doet Asus erg moeilijk, zelfde probleem maar ze beweren dat het buiten de garantie valt. Bon gemaild en uiteindelijk mocht ik de reader opsturen. Krijg zojuist mailtje terug, of ik even 179 euro wil betalen, dan krijg ik de e-reader terug want valt niet onder garantie, gebeld, garantie verlopen. Klopt niet, aankoopbewijs overlegd, garantietermijn nog niet om. Dan moet je maar een mail sturen.
Wordt vervolgd .....

Ben tot nu toe niet erg tevreden wel over concept en het grote scherm, maar liever ander merk

Gerbrand 20-06-2012
Geschreven voor: Asus DR-900 zwart

De asus eee reader heeft een mooi scherm van prettig formaat. Ik viel vooral voor het dunne randje, dat em wat minder lomp maakt dan andere e-readers met een 9" scherm
He scherm bevalt erg goed en leest heerlijk. Als je tenminste een epub book leest, want het lezen van alle andere formaten is helaas uitgelopen op een teleurstelling. Als iPad eigenaar ben je misschien verwend dat je alle doc's kan openen met een of andere app en naadloos veerbonden bent met dropbox, sharepoint, google doc's, etc. ... maar dit is wel het andere uiterste!

De Asus eee reader kan niets, maar dan ook helemaal niets anders prettig//goed dan epubs laten lezen. Komt er nog een keer een upgrade van de firmware, waarmee je wel meer functionaliteit krijgt? Ik hoop het, want ik hou em wel, al wass het op het randje van terugsturen

Cors1960 03-04-2012
Geschreven voor: Asus DR-900 zwart

Op zich een hele mooie E-reader. Probleem is alleen dat je voor sommige boeken Adobe Digital Editions moet hebben. Ik krijg dat niet geïnstalleerd en Asus geeft geen ondersteuning. Zonde van het geld.

jaydee2011 04-04-2012

op zich is dat redelijk makkelijk: je hebt alleen een wifi verbinding nodig en een adobe dig. account. Zit een apart pictogram bij instellingen, zowel voor wifi als voor adobe dig.

Rein70 11-08-2012

Is 'ie te koop dan? Laat maar even weten.
Rein

jaydee2011 20-11-2011
Geschreven voor: Asus DR-900 zwart

Heb de asus eee reader nu een maand of twee in bezit en gebruik hem bijna dagelijks. Vind het 9" scherm perfect. Die andere formaten vind ik net te klein. Kan overweg met veel bestandsformaten (ook epub, pdf etc), heeft wifi, overzetten van ebooks is makkelijk. Achtergrond is niet wit maar lichtgrijs maar dat maakt de leesbaarheid niet minder. Kortom, prima ereader.