Samsung DVD-D530

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DVD-D530 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Dijk19 12-06-2012
Geschreven voor: Samsung DVD-D530

Deze speler kan erg veel, snel aan te sluiten en makkelijk in combinatie met mijn Samsung TV's. Maar ongelooflijk slecht wat een geluid deze speler maakt. Je moet geluid erg hard zetten om dit niet meer te horen. Hard zoemen van het draaien van de schijf en bij het afspelen van een gewone muziek CD geeft de speler elke halve seconde een piepje, vresenlijk irritant. Dit verzin je toch niet als ontwerper van zo'n product. De speler maakt meer geluid dan de Film of CD zelf. Ik had er vier gekocht (tja, aanbieding), heb er twee opengemaakt en alle twee de zelfde problemen met het lawaai dat de spelers zelf maken. Ze gaan dus terug naar de winkel...

R.Eview 28-03-2012
Geschreven voor: Samsung DVD-D530

Beeldkwaliteit is goed, anynet is ook wel makkelijk als je een samsung tv hebt. Best veel mogelijkheden maar voor de rest is het helemaal niks. Ik word knettergek van de herrie die dit ding maakt. Tikken, brommen.... Niet normaal. Ook zou deze speler volgens samsung geen enkele moeite hebben met krasjes of stofjes op dvds. Wat een onzin. Hij speelt vaak splinternieuwe dvds niet eens fatsoenlijk af. Ik heb 'm op de slaapkamer staan maar heb vaak het einde van een film in de huiskamer af moeten gaan kijken op mijn andere dvd speler, die er geen moeite mee had. Het is maar een goedkoop spelertje maar er zijn betere voor die paar tientjes. Ik gooi 'm dus ook na een half jaar ergeren heel hard in de container.

Freek56 07-01-2012
Geschreven voor: Samsung DVD-D530

Prima apparaat, maat helaas na twee weken al "kaput" en we hebben er echt niets anders mee gedaan dan warvoor het apparaat bedoeld is. BOL is er blijkbaar ook klaar mee en stuurt ons het geld terug,

bert2004 02-08-2011
Geschreven voor: Samsung DVD-D530

Mooi apparaat met de mogelijkheden van anynet.
De mogelijkheid om Samsung apparatuur met elkaar te verbinden en te laten communiseren en dat allemaal met de afstand bediening van de tv zelf die je op de tv richt zonder de kast open te hebben waar de D530 staat. Automatische uitschakeling van de tv betekent ook dat de dvd met Amnynet uitgeschakeld kan worden. Jammer wel is is dat hij er niet mee in te schakelen is en je de dvd altijd handmatig aan moet zetten.
Leuke functie is ook het rippen van een cd, cd'tje erin en usb stick erin en kopiëren maar naar de stick.
Degelijk, tja welke dvd speler is dat tegenwoordig?
Bij één gekopiërde cd bleef hij één keer hangen.
Foto's bekijken nog niet gebruikt, maar werwacht dat dit ook oke zal zijn.
Al met al bij dit schrijven 2 dagen in huis en ben er over te spreken, wat een beeld. Oja, geen dure HDMI kabel laten aansmeren, want een goedkoop kabeltje levert prima beeld op.