Philips AZ3856

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AZ3856 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Detmar09 30-03-2012
Geschreven voor: Philips AZ3856

Een mooie draagbare radio cd speler met een prima geluid maar toch wel minpuntjes voor wat betreft de cd speler. De klep opent heel traag/ in slow-motion. Waarom dat is, zegt u 't maar!
Recordable cd's hebben vrijwel allemaal haperingen tijdens replay en zijn dus eigenlijk ongeschikt voor dit toestel. Zonde, want verder scoort dit toestel bovengemiddeld.
Uiteindelijk toch niet echt aanbevelenswaardig.

dre 1 06-02-2012
Geschreven voor: Philips AZ3856

hoihoi ik kreeg dus netjes een nieuwe......prompt hetzelfde irritante piepje weer opgestuurd en hierbij wilde ik mijn geld terug.
geen probleem klant is koning via post.nl opgestuurd en jammer genoeg is mijn radio kwijtgeraakt op een sorteerstattion in nederland u begrijpt wel wie er naar div. mailtjes naar zijn centen kon fluiten......

Dre 1 19-10-2011
Geschreven voor: Philips AZ3856

hoi,ik heb deze radio op mijn slaap kamer en dan staat hij op een geringe geluidsterkte. Vervolgens heb je een irritante piep bij de sterkte 1-2-3-4 zet je hem harder dan hoor je de piep niet meer.
ik heb hem daardoor terug gestuurd.nu maar wachten op mijn centen.
Als hij deze pip niet had was ik wel tevreden met de draagbare radio

WouterHK 29-09-2011
Geschreven voor: Philips AZ3856

Prima dingetje ware het niet dat er een zeer irritante piep in zit als de speler op tuner of MP3 staat ingesteld. Deze wordt hoorbaar zodra je het volume van 0 naar 1 instelt. Enige remedie is de speler verder weg en harder te zetten. Of misschien is dit alleen bij mijn speler het geval?

Philips A 17-08-2011
Geschreven voor: Philips AZ3856

Heb deze radio maand in huis en de radio ontvangst is net zoals alle andere nieuwe philips modellen zeer slecht, usb gebruik is onhandig door het ontbreken van trackinfo op het display. En heb hem amper gebruikt maar nu al speelt de cd speler de helft van de cds niet zonder problemen/haperen.

moosooo 13-08-2011
Geschreven voor: Philips AZ3856

Superradio! Heel mooi geluid!! En duidelijke bediening! Eerst een Lenco radio gekocht! Deze is iets duurder, maar het geld meer dan waard!!

Aanrader!

gaj 04-05-2011
Geschreven voor: Philips AZ3856

We waren op zoek naar een nieuwe draagbare radio, een van de eisen was: een usb aansluiting voor het afspelen van MP3's. Dat heeft deze. Verder zit er ook een AUX ingang op. Bediening is duidelijk. De bas is naar smaak in te stellen. Radio ontvangst is prima. MP3 afspelen gaat prima. CD's afspelen ook. We hebben de koptelefoon aansluiting van de laptop met de AUX ingang verbonden en zo kunnen we DVD's met goed geluid op de laptop afspelen.
Minpunt is de losse stroomadapter. Deze past helaas niet in het batterij compartiment. Ik had liever een ingebouwde voeding met standaard euro-netsnoer gezien.

Soneal 29-01-2011
Geschreven voor: Philips AZ3856

Degelijkheid nog moeilijk te beoordelen, maar wat een mooi geluid! Heb de Philips AZ3856 gekocht voor mijn zoon, dus een stoer uiterlijk was ook van belang. Erg gemakkelijk te bedienen. Bas kán erg laag zijn, maar is ook uit te schakelen.

oma zeeland 22-09-2010
Geschreven voor: Philips AZ3856

fantastische radio prima geluid makkelijke bediening
een aanrader