Humax IR-FOX C Digital Cable Set-Top Box Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Humax IR-FOX C Digital Cable Set-Top Box Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kip74 08-01-2010

Heb bij wijze van een uit de hand gelopen hobby al veel decoders mogen proberen voor langere tijd.
Naast de sd varianten van Samsung en Panasonic, heb ik ook de HD decoders van Samsung en Humax kunnen beoordelen.
Heb zelf een Panasonic TH-42PV7F HD Ready plasma.
En zit ruim 4,5 meter van de tv vandaan.
Wat opvalt is dat HD scherper is, maar op ruime afstand overgaat in wazigheid.
Geen strakke gezichtlijnen, wat mij ergert.
Heb lekker weer mijn Humax IR-FOX C aan mijn tv gekoppelt en ben weer helemaal blij.
Want de mindere strakheid, zorgt op grotere afstand wel voor de strakke lijnen die ik graag zie.
Dus zit jij ook op ruim 4,5 meter, doe er je voordeel mee.
De decoder doet het al jaren met veel overtuiging, dus zekers duurzaam, en doet niks onder voor zijn HD concurrenten.
En je betaald er een drol voor.

HAMA61 17-10-2009

Nu ongeveer een maand in bezit van Humax digitale decoder en tot nu toe geen problemen en voldoet de digitale decoder perfect.
Zeer goed beeld enz. Zeer tevreden.

Mechelseherder 22-06-2009

Inmiddels meer dan een half in bezit. Decoder in alle opzichten zonder problemen (op basispakket/signaal van Ziggo). Installatie was binnen een kwartier voor elkaar. Een keer (zonder aanleiding van problemen) een online software update uitgevoerd en ook dat zonder problemen. Ik gebruik overigens alleen het televisiesignaal.

marc68 17-02-2009

Sinds 1 week deze humax decoder in bezit voor gebruik op de slaapkamer. In de woonkamer had ik al een samsung 270 BR decoder icm ziggo. Zowel in de woonkamer als de slaapkamer staat dezelfde samsung 32 inch lcd tv. Wat mij opvakt is dat de humax een veel minder scherp beeld geeft dan de samsung. Het is zelfs zo dat ik de humax om ga ruilen voor een samsung. Ik heb kabels ed getetst maar kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat de samsung decoder die veel kritiek krijgt toch echt een beter beeld geeft. Ik ben dus niet zo tevreden over deze humax. Ook in gebruik vind ik hem niet beter of handiger dan de samsung. Een beetje een teleurstelling dus na al die positieve reviews.