Hapro Roady 450 - Reviews

1 zijkant

6,3

Herman112 22-09-2014 Product maand in bezit

3,2
Met deze dakkoffer heb ik meerdere problemen gehad. Als eerste moet je gaatjes boren voor de bevestigingsbeugels. Deze moet je op een bepaalde plaats boren. Dit had ik ook gedaan, maar vervolgens paste deze niet goed op mijn dakdragers van de Ford Focus stationwagen. De afstand tussen mijn dakdragers en de afstand van tussen de gaatjes kwamen niet overeen waardoor de bevestigingsbeugels scheef zaten. Ook had ik het probleem dat de slootjes van de dakkoffer niet meer open gingen (een garantie geval) wat door hapro niet erkent werd, maar gelukkig door de dealer (www.dakkoffer247.nl) van de koffer wel. Verder heb ik de montage van deze dakkoffer als lastig ervaren. Ik heb deze dakkoffer bij de dealer voor een meer prijs kunnen inruilen tegen een Hapro Traxer 6.6. (€300,-) Deze heeft een simpele bevestiging (d.m.v. grijpertjes die om de dakdragers heen grijpen. Deze grijpertjes kun je verschuiven zodat je aan (bijna) zodat hij (bijna)op alle auto's past. Verder heeft hij een 3 puntssluiting aan beide zijden, die je met 1 sleutel kunt openen. Mijn advies is deze dakkoffer Roady 450 niet te kopen, maar voor een wat duurdere type te gaan.

Erik0302 15-05-2012 Product jaar of meer in bezit

6,2
Prima bak. Let wel op dat de bevestigings beugels erg smal zijn en niet op alle dakdragers passen. Hapro zelf heeft geen oplossing. maar bij een goede automaterialen handel kunnen bredere bevestigings beugels besteld worden.

tobro 08-04-2010 Product paar dagen in bezit

zeer makkelijke en ruime dakkoffer. Het enige nadeel vind ik de centrale sluiting. Je hebt namelijk 2 sleutels nodig (tegelijkertijd) om het deksel te openen. Dit is niet echt handig. Verder een prima koffer.

R. Ooyevaar 10-05-2007 Product paar weken in bezit

Eind april deze koffer gekocht, en meteen mee op vakantie gegaan. Je moet hem wel zelf in elkaar zetten, op zich simel, je hebt alleen wat extra handen nodig om de deksel in de scharnieren te krijgen. Voelt los wat slap aan, maar eenmaal gemonteerd is hij vrij solide.

De koffer fluit wel enorm hard bij bepaalde snelheden, daarvoor heb ik nog geen oplossing gevonden. Als iemand een tip heeft, graag!

Jannes71 09-01-2007 Product half jaar in bezit

Prima dakkoffer we hebben de koffer afgelopen zomer aangeschaft en konden er
onze complete kampeeruitrusting in kwijt.
Onbeladen voelt de koffer eerst wat slap aan maar eenmaal
op de auto geplaatst en beladen is het een degelijke koffer.