Remeha Calenta 40c CW5 - reviews

Gebruiksgemak
Mogelijkheden
Duurzaamheid
Score:

heb nu paar weken de calenta cw5 in bezit. bevalt prima. de verwarming werkt even anders dan de oude ketel (AWB thermomaster), maar dat is even wennen en instellingen van thermostaat aanpassen.
al met al, zou ik er zo weer voor kiezen.

Score:

Na een snelle en valkkundige plaatsing door installateur B van de Schoot te Valkenswaard bevalt de CV installatie prima.
We kunnen deze uit ervaring warm aanbevelen!

gr Ria en ad donkers

Score:

Sinds een paar weken deze nieuwe ketel en eerlijk gezegd tot nu toe niet tevreden. De temperatuur op de Isense thermostaat wijkt af van de werkelijke temperatuur en het comfort is lager dan de oude ketel waarbij het bij 20 graden echt aangenaam was. Die had het in een mum van tijd lekker warm in de kamer Dat gevoel hebben we nu helaas niet. Af en toe scheelt het bijna 1 volle graad waardoor we nu de thermostaat op 21 graden zetten. Dan redt die op de thermometer 20 graden en soms 20,5. We laten binnenkort de monteur er naar kijken. Hopelijk heeft het met een instelling te maken.

Score:

De nieuwe Calenta CW5 werkt uitstekend. Snel warm water en een zeer goede CV-functie. Wij werden ervoor gewaarschuwd dat wij het "comfort" van de aparte boiler (eerder in combinatie met de Remeha Quinta 45) zouden missen. Dat is zeker niet het geval. Er is geen merkbaar tijdsverschil bij de levering van warm water! Vergeleken met de oude combinatie is de grootste winst dat de Calenta nauwelijks te horen is. Dus ..een aanrader!

Score:

Perfecte en compacte ketel! Extra capaciteit gekozen voor een powerdouche. Een aanrader met een scherpe prijs!

Score:

Voorheen hadden wij een Agpo Ecoforte CW3 en nu dus een Calenta CW5. Wat een verschil! Constant warm water en lekker veel waterdruk. De ketel is ook heerlijk stil, je hoort hem totaal niet. Heel fijne ketel, zou hem zo weer kopen. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat we de ketel pas 1 maand hebben. Maar dat zal wel goed zitten bij dit merk.

Score:

Heb de ketel nu een week ingebruik,Hij doet zijn werk zonder veel geluid.Hij geeft veel warmtecomfort en met de i-sens thermostaat is het een goede combi.
Het warmwatercomfort is grandioos.Heb volle waterdruk met constante temperatuur wat mijn vorige nefit met boiler niet had.Deze had een veel lagere waterdruk bij warmwater geruik.Ben tot nu toe zeer tevreden met mijn calenta cw5.

Score:

Mooie compacte ketel. Ook de iSence ziet er mooi uit en is makkelijk in gebruik. De ketel is stil en verwarmt het huis redelijk snel. Ook voor de douche geeft de ketel een constante warmte en uitstekende druk. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen daar de ketel pas een paar dagen geleden is geplaatst.

Score:

Een fout heb ik gemaakt...had ik de ketel maar jaren eerder vervangen. De oude VR-ketel heeft 26 jaar dienst gedaan! Maar nu merk ik het verschil. Nu is het ten alle tijde behaaglijk in huis (in de oude situatie fluctueerde dat enorm). Ook de warmwatervoorziening is top. En de i-Sense is kinderlijk eenvoudig te bedienen. De ketel doet alles in serene rust. Top!

Score:

een zeer gebruiksvriendelijke ketel en maakt bijna geen geluid, zeer vlug warm water in bad en keuken.

Score:

Na een cv ketel cw 4 van 17 jaar oud. Nu een calenta cw5. Meer druk met warm water.
Een mooie kleinere en stille ketel.
Zeer te vreden mee.

Score:

Bevalt prima.Met buitenregeling .Hebben het lekker warm.
Wij hoeven nergens aan te denken gaat allemaal vanzelf.

Score:

we hebben vorig jaar de oude onbekende ketel vervangen door de Calenta CW5. En via de verbruiksmanager van mijn energie leverancier, blijkt dat we 1000m3 minder gas gebruikt dan vorig jaar. Verder hoor je de ketel niet en heeft echt voldoende capaciteit om goed te douchen met een fatsoenlijke warm water straal.
wij zijn echt super te vrede en echt een aanrader voor mensen die ook een nieuwe ketel nodig hebben.

Score:

Vooral het warmtecomfort is prima. De warmteverdeling is veel gelijkmatiger en goed door de Isense aan te passen. Een prima compacte ketel, die hopenlijk borg staat,gezien 80 jaren innovatie, voor een lange levensduur.

Score:

Mijn vrouw heeft sinds 11 jaar nu eindelijk een bad met heet water, ook de temperatuur in huis is nu uitstekend,
daarom geef ik deze Remeha een tien

Score:

Na het vervangen van onze 19 jaar oude Vaillant cv ketel hebben wij voor de Calenta CW5 gekozen wat een comfort warm water bijna direct en onze stortdouche voldoet eindelijk aan onze wensen ook het verwarmen van de cv installatie is perfect ik zou zeggen een top product.

Groet,

Rob

Score:

Een kwalitatief zeer geode ketel die er ook mooi uitziet voor een mooi prijsje.Ik kan alleen maar enthousiast zijn.

Score:

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden met deze CV ketel.
Wij waren nog wat onzeker of deze ketel wel voldoende warmwatercapaciteit had maar, zoals het bedrijf ons adviseerde klopte het.

Score:

Deze ketel nu sinds een maand in het bezit en totaal geen spijt van de aanschaf. Het huis wordt snel verwarmd en ook het warm water is in onze gehele eengezinswoning snel op temperatuur. Tijdens het douchen ondervinden we geen hinder van een elkaar als er bij de wastafel tegelijk warm water wordt gebruikt, dus geen gillen meer door een koude douche. Verder ziet de ketel er goed uit en is makkelijk in te stellen met de bijgeleverde digitale klokthermostaat. Ook de geavanceerde instellingen zijn met behulp van het bijgeleverde instructieboekje goed te doen. Heb je wat meer ervaring met electronica valt hier ook zonder boekje goed uit te komen. Over de duurzaamheid van de ketel valt op dit moment nog niets te zeggen. Echter heb ik in combinatie met All-In servicecontract bij Holland Warmte uit Numansdorp [zij hebben de ketel ook geplaatst] 13 jaar garantie, een SUPERDEAL dus!

Score:

Ik had hiervoor een itho daalderop 7 jaar € 700 ,- kosten gehad wat een drama ketel!
Deze is perfect thermostaat gebruiks vriendelijk
installateur was een topper Daan installatietechniek Heemskerk prijs zeer scherp

+ Toon meer reviews
Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Janseninstalshop.nl
8.7 6 shopreviews