ATAG E325C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG E325C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Edwin 17-11-2019

Drama Ketel

Geschreven voor: ATAG E325C

We hebben de ketel nu 3 jaar met zeker helaas minimaal al 8 tot 10 monteurs bezoeken. Vanaf begin dat de ketel geplaats is storing c050 en warmwatervoelersensordefect of indien geen foutmelding duurt het ca.3 minuten tot er enigsinds warmwater is Dit hele weekend met ons gezin van 6 personen geen warmwater. Vooral lekker koud douchen na het sporten heerlijk, afwassen met warmwater via de waterkoker. Vrijdagmorgen vroeg deze storing weer
gemeldt maar tot op heden bericht gehad wanneer er een monteurvan ATAG komt. Wij zijn er na 3 jaar echt helemaal klaar mee. Om nu de ketel na 3 jaar laten te vervangen lijkt me niet de bedoeling bij zo'n aanschafprijs

Officiele reactie van ATAG Verwarming 19-11-2019

Geachte heer Edwin,
Erg vervelend om te horen dat u nog steeds problemen ondervindt met de ketel.
Heeft u de laatste tijd nog contact hierover gehad met een ATAG SelectDealer? Is er nog geen ATAG SelectDealer bij u langsgeweest, dan kunt u hier op zoek naar een installateur in uw regio: https://www.atagverwarming.nl/zoek-een-atag-dealer/. Deze kan samen met u kijken waar het probleem ligt. Of u kunt in overleg met deze installateur vragen of zij contact met ons op te nemen via onze Service Helpdesk (0544-391891, zij ondersteunen installateurs). Desgewenst kan er dan in overleg met hun een monteur van ATAG langskomen.

Officiele reactie van ATAG Verwarming 19-11-2019

Geachte heer Edwin,
Erg vervelend om te horen dat u nog steeds problemen ondervindt met de ketel.

erniev 25-02-2015
Geschreven voor: ATAG E325C

Super tevereden over onze nieuwe ketel, nadat de oude ketel het na ca 25 jaar op had. Veel sneller warm, meer warm water in dezelfde tijd, kortom een super tevreden familie

Jan_0001 23-01-2015
Geschreven voor: ATAG E325C

Wij zijn erg content met onze nieuwe ketel. In korte tijd is ons huis warm. De warmwatervoorziening werkt erg snel. Hij is eveneens makkelijk te bedienen.

auke-insignia 20-01-2015
Geschreven voor: ATAG E325C

na 14 jaar trouwe dienst ATAG Perfect, deze vervangen door een ATAG E325EC, de nieuwe ATAG E325EC maakt meer lawaai dan de ATAG Perfect, met name bij opstart (ventilatie fase), tevens hebben we veel geluids overlast in de CV leidingen, fors stromingsgeluid, was bij de ATAG Perfect niet het geval, wordt wellicht veroorzaakt door modulerende pomp, met name bij opstart vol vermogen, warm water hoeveelheid is prima idem de water temperatuur

Officiele reactie van ATAG Verwarming 19-01-2016

Beste Geert-Jan, vervelend om te horen. Wanneer uw installateur de situatie niet kan verhelpen, zoals hier het geval lijkt, kan deze contact opnemen met ATAG Verwarming. Stuurt u a.u.b. het P-nummer van uw cv-ketel (binnenkant deurtje op de mantel) samen met uw contactgegevens naar socialmedia@atagverwarming.com, dan zullen wij contact leggen met uw installateur. Met vriendelijke groet, ATAG Verwarming Nederland BV, Webcare team

Geert-Jan 18-01-2016

Goedendag allen,

Ik heb sinds juni ook mijn oude ketel vervangen door de ATAG 325EC. Ik heb exact dezelfde klacht. Inmiddels is er al 3x een installatiemonteur langs geweest, maar is de klacht nog niet verholpen. Is inmiddels bekend waar de klacht vandaan komt. Wellicht kan ik er dan ook mijn voordeel mee doen.

Groet Geert-Jan

Geert-Jan 19-01-2016

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga even in overleg met de monteur (die gaf aan ook al contact te gaan zoeken met jullie). Als het niet lukt zal ik zeker van jullie mogelijkheid gebruik maken. Groeten Geert-Jan

Officiele reactie van ATAG Verwarming 04-02-2015

Geachte heer/mevrouw Wagenaar,
Vervelend om te horen. Heeft u bovenstaande al gemeld bij uw installateur? Zij kunnen evt. contact met ATAG opnemen voor advies en indien nodig kan er ook een ATAG monteur langskomen na overleg met uw installateur.
Webcare team

Marco C NL 19-01-2016

Ik heb exact dezelfde klacht over veel geluid bij vol vermogen, en duidelijk stromingsgeluid in de leidingen. Ketel is uit dec.2014. In mijn vorige huis was de (vrij nieuwe) Remeha ketel fluisterstil, ook op vol vermogen. Dat verwachtte ik ook bij een nieuwe Atag. Ik informeer nog eens bij mijn installateur.

wimvriezekolk 20-01-2015

20-01-2015
Ik ben blij met deze correspondentie. Wij hebben hetzelfde probleem maar de monteur zegt dat dit nu eenmaal bij dit type ketel hoort. Maar dan had ik dit mankement toch graag vernomen toen wij een offerte gesprek hadden over welke ketel we zouden kiezen. Eenmaal is er een monteur van de leverancier langs geweest maar het probleem is niet verholpen. koude dips tijdens het douchen; afwisselend heet en lauw water bij het afwassen; een bron van ergernis. Wij vinden ook dat het lang duurt voor dat de kamer op temperatuur is. Als we dit allemaal van tevoren hadden geweten hadden we niet voor deze ketel gekozen.

Officiele reactie van ATAG Verwarming 04-02-2015

Geachte heer Vriezekolk,
Heeft u de laatste tijd nog contact hierover gehad met uw installateur? Verzoek is dit (nogmaals) bij uw installateur te melden en hem evt. contact te laten zoeken met onze Service Helpdesk (0544-391891, zij ondersteunen installateurs). Desgewenst kan er dan een monteur van ATAG langskomen. Volgens onze gegevens is dat nog niet het geval geweest.

hofenk 18-01-2015
Geschreven voor: ATAG E325C

Ik had ongeveer dezelfde klacht als reviewer Jan Bro1 van 30-03-2014; lange wachttijd voor warm water, koude dip tijdens aan-uit douchen en bij de afwas, maar evenals vlg reactie Jan Bro1 na bezoek ATAG monteur probleem uit de wereld.

stefanlurling 23-09-2014

Perfecte ketel.
Waterkracht uit kranen / douche vele malen sterker / beter dan onze oude ketel;
Verwarming werkt heerlijk snel.
Ketel is nagenoeg geruisloos. Ketel is redelijk dicht bij ouderslaapkamer geplaatst, maar hoor je dus nagenoeg niet. Zelfs niet als deze volledig in gebruik is.
Erg tevreden en echte aanrader. Goede ketel voor mooie prijs!

janrodermond 11-05-2014
Geschreven voor: ATAG E325C

Goede cv ketel die veel water geeft in een korte tijd. Hij is rustig en voldoet aan alle verwachtingen. De CW5 is een goede keuze geweest

Jan Bro1 30-03-2014
Geschreven voor: ATAG E325C

Een beetje een dubbelzinnige review. De ketel is mooi compact, zeer stil, extreem zuinig (in ieder geval ten opzichte van een eerdere hoog-rendementsketel) Als het over verwarming gaat had ik ook een 10 kunnen geven.
Dan nu warm water. Ik realiseer mij dat de ketel op zolder staat en dat de wachttijd in de keuken dan best lang is, maar 2 minuten vindt ik wel eeeerrrg lang. De temperatuur is ook niet om over naar huis te schrijven, Wordt nooit zo hoog dat ik mijn handen er niet meer onder kan houden. De wateropbrengst valt ook beslist tegen en dat had ik niet verwacht bij deze ketel. Ik dacht dat er misschien iets kapot zou kunnen zijn aan deze ketel, maar de installateur is al 2 maal geweest, Atag zelf is ook een keer geweest. Het enige wat ze hebben gedaan is ergens een "begrenzer" verwijderd.

Als je bijvoorbeeld in bad zit en je wilt het bad een beetje bijwarmen, dan begint de kraan met warm water, gaat over in koud water en dan duurt het zeker 1 minuut voordat er weer warm water uit de kraan komt. (Ketel staat pakweg 2,5 meter van het bad af, dus de lengte van de leiding (15mm) kan hier toch nauwelijks het probleem zijn.

Sta echt op het punt om deze ketel maar weer te vervangen, maar na twee jaar is dat toch wel een beetje te gek.

Jan Bro1 14-12-2014

Tag heeft woord gehouden. Heeft een monteur gestuurd die een tijdje bezig is geweest met de ketel, maar het lijkt erop dat het probleem verholpen is.
Zuinig blijft hij wel, heb absoluut een onmogelijk laag verbruik over dit jaar geboekt. Was wel een warm jaar, maar in vergelijk met kennissen zit ik toch echt nog fors lager.

Officiele reactie van ATAG Verwarming 01-04-2014

Beste Jan Bro1,

Bedankt voor uw review. Wij willen graag met u in contact komen om te kijken wat we voor u kunnen doen ter verbetering van het warmtecomfort. Stuurt u daartoe a.u.b. een mail naar socialmedia@atagverwarming.com met uw gegevens en wij nemen contact met u op.

ATAG Verwarming Nederland

hofenk 29-12-2014

Ik ben blij met deze correspondentie. Wij hebben hetzelfde probleem maar de monteur zegt dat dit nu eenmaal bij dit type ketel hoort. Maar dan had ik dit mankement toch graag vernomen toen wij een offerte gesprek hadden met betrokken leverancier over welke ketel we zouden kiezen. tweemaal is er een monteur van de leverancier langs geweest maar het probleem is niet verholpen. koude dips tijdens het douchen; afwisselend heet en lauw water bij het afwassen; een bron van ergenis. Ik onderneem nu stappen.

E. Rijbroek 26-05-2014

Onze monteur Patrick van de fa. de Vries uit Hoofddorp heeft ontdekt dat de buitenvoeler niet werkt met de thermostaat.
Hij heeft de voeler losgekoppeld en nu werkt het warme water perfect.

ilse_102 20-01-2014
Geschreven voor: ATAG E325C

Het is een goede en zeker een compacte ketel. Het is een hele verandering omdat we nog een hele oude ketel hadden

darisvanham 11-12-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Is heel stil(rustig) en snel op temperatuur. Hij is beter en sneller op temperatuur als mijn vorige. Een aanrader voor iedereen dus.

roe222 03-12-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Prima ketel , doet wat een ketel moet doen , zuinig, weinig
geluid, warm water , goede prijs/kwaliteit verhouding

Karinsaakstra 24-11-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Bijzonder plezierige dosering van de warmte over de hele periode dat het programma actief is. Makkelijk om de wijzigingen van de instellingen in te voeren

wbsk 14-10-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

compact, snel te installeren en heeft een stil karakter. Display spreekt geheel voor zichzelf en is handig en makkelijk in bediening.

Jrichter 13-10-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Prima ketel, ziet er goed uit (is de helft kleiner dan vorige ketel) past perfect op huidige plaats. Doet wat er van verwacht wordt, snel lekker warm water en geeft snel een behaaglijke warmte in huis. Ook de thermostaat is gebruiksvriendelijk.

ursula3venne 13-10-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Prima ketel en gebruiksvriendelijk.Ook aanvullen gaat makkelijk,maar dat moet wel wat vaak gebeuren,naar mijn zin.

Jeanneva 12-10-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Snel warm water op verschillende plaatsen in huis, geruisloos, compacte kleine ketel.
Gebruiksvriendelijk.
Klokthermostaat met teveel mogelijkheden, maar je wordt door de service-helpdesk daar uitstekend mee geholpen.

janoortwijn 01-07-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

ketel ziet er goed uit en doet wat er van verwacht wordt.
de warmwaterfunctie geeft een prima hoeveelheid warm water
voor douche of bad.

moos1107 31-05-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

prima ketel, die snel warm water geeft op verschillende plekken in het huis. Daarnaast heeft hij een grote capaciteit want zelfs de verst mogelijke radiator wordt snel warm.

Johan Bosschers 20-05-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

er is een ketel in een Unit naast de woning geplaatst. zeer compact, geeft snel warmte. voor de centrale verwarming en voor het warme water. we hebben hem laten instaleren door een erkende installateur, om er zeker van te zijn dat een goede ketel ook volgens de voorschriften geplaatst wordt.

pvgarderen 29-04-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Fijne en zuinige ketel. Prima service van Atag, na een paar dagen hadden we een storing die de installateur niet kon oplossen. Binnen een uur was er een Atag monteur die het probleem heeft opgelost!

rob.van.gils 04-04-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

Ketel werkt prima, snel, geruisloos en heeft een degelijke uitstraling. Gebruikersvriendelijk apparaat, nette afwerking. Prima vervanger voor mijn voorgaande Atag ketel.

huiskamer 03-03-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

het is een hele mooie kleine rustige kachel geen lawaai en mooi klein vanvormaat hoop dat hij jaren mee gaat .

EsmeePieters 01-03-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

prima kwaliteit, lekker snel warm water werkt goed in combinatie met hete lucht verwarming ook handig de aanslutingen met de oude atag

peterflorijn 17-02-2013
Geschreven voor: ATAG E325C

ketel mooi compact, gebruikervriendelijk en warmtevoorziening is prima. wel een kantekening, deze ketel kaakt iets meer geluid dan onze oude nefit turbo. het zit hem vnl in de ventilator die geluid maakt in de lucht afvoer. volgens de storingsmonteur valt dit binnen de norm.