Remeha Avanta 24C CW3 (met qSense)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Avanta 24C CW3 (met qSense) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Daan 11-08-2016

Goede cv-ketel voor een goede prijs

Kleine en goede HR-combiketel van Remeha. Levert snel warm water en warmte, erg blij mee! Goede keuze gemaakt op advies van de installateur.

Pluspunten

• formaat
  • prijs/kwaliteit
  • snelle opwarming

Bart 11-07-2016

Remeha Avanta 24C

Compacte cv die prima aan de eisen voldoet. Gemakkelijk in te stellen en zorgt razendsnel voor heet water. Maakt aanzienlijk minder geluid dan m'n vorige cv.

Ariekees 19-03-2015

mbijzet 18-08-2014

Meer dan vijf jaar (daarna verhuisd) veel plezier van gehad zonder een monteur over de vloer te hebben gehad (behalve voor de installatie).

espe 07-09-2011

Wij hebben zeer slechte ervaringen met deze ketel. Het duurt vrij lang voordat de radiatoen warm worden. Maar dat is niet het ergste. Na een jaar begaf de wisselklep het. Een hele klus om deze uit te bouwen. Nog een half jaar later gaf de computer de geest. Beide artikelen werden vergoed door Remeha, maar de arbeid niet. Inmiddels begint de wisselklep weer onheilspellende geluiden te maken. De monteur is net geweest. Nu blijken behalve de wisselklep ook de warmtewisselaar en diverse sensoren defect. Kostenraming 850 euro waarbij misschien de warmtewisselaar onder de garantie valt maar wederom de arbeid niet. Het apparaat is nog geen 5 jaar oud maar hij gaat de vuilcontainer in. Oh ja, hij sloeg ook niet automatisch af toen de waterdruk onder het minimum kwam, geen alarm of niets. Slechte koop geweest op alle vlakken.

3ske 20-01-2012

Hallo espe

Ik weet verder niet of de ketel door een erkend installateur geplaatst is, maar dan nog mag je verwachten dat een produkt van deze aard aan bepaalde verwachtingen mag voldoen. Dit betekend een goede werking voor minimaal 5 jaar, en dit zonder tussentijdse problemen. M.i. is een claim rechtvaardig. tros-radar/consumentenman/rechtsbijstandverzekering...enz.. Ik had het er niet bij laten zitten!

Succes met de volgende aankoop..

3ske

gwoutersen 30-04-2010

Deze kleine stille reus is een geweldenaar, wij hebben nu weer net zoveel heet en snel tapwater als met onze vroegere losse geizer. Douchen is door het direct warm water leveren weer leuk geworden. De techniek is vergeleken met onze afgedankte VR combiketel wel flink voorruit gegaan. De iSense kamerthermostaat is ook al zo een verademing. Al langere tijd lazen wij allerlei revieuws, maar dan lees je dit en dan dat en zo bleven wij maar twijfelen. Na ons bezoek bij Den Dekker Technische Service en onderhoud was onze keuze snel gemaakt. Wij zijn bijzonder te spreken over de monteurs die afspraak nakomen, netheid, afwerking en uitleg zeer serieus nemen. Al met al zijn wij super tevreden met de installatie van deze kleine reus. Over duurzaamheid hoop ik later nog eens terug te komen.

drech018 22-02-2009

is een goede koop gebleken.
zocht een hr ketel op propaan, dat kan deze dus ook.
een installateur moet het e.e.a. inregelen, kan je niet zelf doen. lekker klein en voldoende warm water om een bad te vullen.

hendry 27-08-2013

Mag ik vragen waarom u op propaan stookt?
en een cw3 is over het algemeen niet voldoende om een bad te vullen, of het moet een klein <100L bad zijn.
10L/min op 40grd is 10min voor 100L, waarbij het water ondertussen afkoelt.

met groet,

Hendry