AWB ThermoMaster3HR 28T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AWB ThermoMaster3HR 28T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

haaren 25-07-2015
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Thermomaster 3hr 28t van 2003 zat in 2007 al in ons huis. Nu in 2015 nog steeds geen noemenswaardige problemen. In totaal denk ik 3 keer een monteur laten komen voor onderhoud. Bestel zelf de onderdelen want rubberpakkingen, filters, starters etc die moeten nou eenmaal eens vervangen worden. Verwarming doet het altijd, ik gebruik een honeywell chronotherm thermostaat de dipswitches staan allemaal naar beneden.

Gorefest666 23-04-2015
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

We hebben deze ketel in 2008 laten plaatsen.
Ik ben wel blij dat we toen meteen 10 jaar garantie erbij gekocht hebben want zo nu en dan is er wel iets mee aan de hand.
-Wordt inneens zonder verklaring super heet, ook de radiatoren.
-Lek in de brander ergens zodat er koolmonoxide ontsnapt
-Gaat elke 5 minuten aan, stookt een beetje en gaat weer uit terwijl verwarming en ook tapwater uit staat.

jaydenensamantha 03-03-2014
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Wij hebben net een huis gekocht 5 maanden geleden ondertussen bijna 500 euro verder aan kosten ik ben er niet tevreden over helaas.

Jansen en Jansen 08-01-2014
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Geachte meneer er komt bij mij NOOIT meer een AWB Ketel aan de wand..... dat is zeker. Ik heb er een paar zeer grote reparaties aan gehad..

pdecocq 07-01-2014
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Ik begrijp de review echt niet van die meneer die zegt dat alles al kapot gegaan is wat er kapot kan gaan aan deze/zijn ketel. Ik heb deze ketel al zeker een jaar of 8; het is een prima apparaat. Probleemloos, nooit iets mee gehad. Heeft haast geen onderhoud nodig. Comfortabele modulerende werking en daarbij bovendien zeer zuinig in het gebruik.

Jansen en Jansen 02-02-2014

Dan moet je de review is goed lezen, gewoon een SLECHTE ONBETROUWBARE KETEL de AWB THERMOMASTER 3HR 28T..ik schaf ooit er weer een aan.

Jansen en Jansen 15-10-2013
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Ik ben zeeer ontevreden over de AWB HR3 ketel.. Ik heb er alleen maar ellende mee gehad. Alles wat er kapot kan gaan aan deze ketel gaat kapot en echt DURE reparaties.. de hele zomer hangt i er.. en swinters gaat de ketel kapot. Ik wil een andere.. Oja de AWB is heel gemakkelijk in gebruik.. hij is altijd kapot!!! BAH onbetrouwbaar ding.

de rat 19-06-2011
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

ik heb deze ketel 3hr/28t in 2009 laten ophangen het is een beer van n ketel binnen 10 seconden hebben wij echt gloeiend heet water beneden en niet zoon klein beetje ook en dat met n gewoone aan uit termostaat heb er absoluut geen spijt van draait als n tierelier

BobvC 12-04-2011
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Zelf opgehangen in 2003 en tot nu toe geen enkel probleem.

adeevee 16-11-2009
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Heb een thermomaster2 uit 2000, en tot nu toe is alleen 1 keer de 3-wegklep vervangen, verder nooit 1 centje pijn, voor mij dus volgende keer weer zo'n klasse ketel van AWB

eggengoor 10-10-2011

waarom heeft u toen de 3-wegklep vervangen?????

c7rl 10-01-2008
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Prima ketel sinds 2004 in dit huis icm een chronotherm honeywell thermostaat (opentherm communicatie) super zuinig modulerende ketel (geen aan/uit regeling) wel krijg ik af en toe een F6 foutmelding (stroming NTC fout) maar met de reset schakelaar is dat weg moet eigenlijk even monteur bellen maja.

Barend62 11-10-2007
Geschreven voor: AWB ThermoMaster3HR 28T

Geweldige ketel! nu 4 jaar in bedrijf zonder problemen. i.c.m. Honeywell Chronotherm Modulation (open therm) . Compact, stil en modulerend. Dik tevreden.