Nefit Proline NxT HRC 24/ CW3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nefit Proline NxT HRC 24/ CW3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

zeelenbergjes 01-12-2014

Een fijne HR ketel. Veel minder warmteverlies want de ruimte waar die nu hangt, blijft koud. Verder compacte uitvoering en de warmwatervoorziening werkt goed. Ik verbruik minder gas en ben heel tevreden.

Hennykies 26-11-2014

Sinds enkele maanden deze Nefit Nxt in huis. Wat een gebruikersgemak! Ik als digibeet kan hem op mijn mobieltje bedienen. Perfect!

OmeSjaak 27-11-2014

Volgens mij bedien je de thermostaat met je mobieltje. Niet de ketel...

OmeSjaak 26-11-2014

Een prima combiketel. Heb hem nu 3 maanden. Hij verwarmt 2x zo snel en met de helft van het gasgebruik dan mijn 22 jaar oude VR-ketel. Hij is vrij stil, behalve als hij een half uur op vol vermogen draait, dan hoor je hem net zoveel als de oude ketel. Maar op vol vermogen draait hij ws. alleen als het temperatuurverschil ist und soll groter dan 5 graden is of zo. Hij verwarmt het water tot max. 85 graden en dat is bijna zoveel als een oude ketel. Je hoeft de radiators dan ook niet te vervangen. De warmwatervoorziening is prima. Heb hem zelf op de eco-stand staan, zodat hij alleen gas gebruikt als warm water nodig is. Bij mij is dat zomers ca 1 m3 per week voor afwassen en douchen. Jammer is alleen dat de ketel eerder op de markt was dan de bijbehorende thermostaat, de 1000 serie. Ik zit nu met een model 100 en die heeft een extra adapter nodig. Nefit had ketel+thermostaat gelijktijdig op de markt moeten brengen. Maar inmiddels is de 1000 wel leverbaar.

Officiele reactie van Nefit 12-12-2014

Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening op prijs en willen naar aanleiding van uw review graag in contact komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn een bericht te sturen naar socialmedia@nefit.nl?

IrmaenJan 25-11-2014

Toen we ons huis kochten zat er een uiteraard een cv ketel in echter niet mijn voorkeur. Maar toen hij zijn beste tijd had gehad wilde ik alleen nog maar een Nefit (had er goede berichten over gehoord).Dit is echt een mooie compacte en zeer geruisloze energie zuinige ketel!

vrenc 25-11-2014

Na onze verhuizing moest de cv ketel vervangen worden. Onze installateur, AWS, adviseerde deze Nefit ketel.
Hij voldoet uitstekend en de warmwatervoorziening doet het perfect. Extra voordeel is de kleine maatvoering; veel kleiner dan de oude ketel.

M schakel 25-11-2014

Doet wat je er van verlangt. Voldoende snel CV warmte. Cw3 voldoende voor de douche. Geluidsarm.
In combinatie met de easy thermostaat vele instelmogenlijkheden.

MightyMarty 24-11-2014

Heerlijk kleine compacte CV. Neem nauwelijks ruimte in beslag. Erg stil, maar toch snel met warmte afgifte.

nandar 24-11-2014

mooi klein instrument dat toch heel veel in zich bergt. Is snel warm, en geeft snel warm water (helaas moet het nog een aantal meters in ons huis door. We hebben hem nog maar kort, dus is het op dit moment eigenlijk moeilijk te zeggen hoe goed hij voldoet: ook al omdat het nog maar nauwelijks echt koud is geweest.

mardordt 24-11-2014

Tot nu toe hebben wij geen problemen met deze ketel gehad, de warmtevoorziening is goed en we hebben altijd snel warm water. Daarom zijn wij erg tevreden

joverduin 24-11-2014

Jan Overduin:
Na 19 jaar dienst van onze vorige ketel nu dan de Nefit Proline NxT. Een zeer compacte ketel, nauwelijks hoorbaar, maar prima presterend. Ook nog een stuk veiliger nu we dus het zogenaamde "gesloten systeem" hebben (Scheelt ons weer een extra dakdoorvoering waarlangs warmte "verloren ging"). Eveneens keurig geinstalleerd door firma Seton uit Hendrik Ido Ambacht.

Ellenh19 23-11-2014

Prettige ketel, eenvoudig te bedienen. Mooi Compact. Huis wordt vlot verwarmd, ook als je langer weg bent geweest.

Robwood 23-11-2014

Prima ketel ter vervanging van onze 18 jaar oude Nefit HR-ketel(trouwens ook nauwelijks storingen aan gehad, gewoon elk jaar onderhoud gepleegd. Reden genoeg dus om weer voor een Nefit-ketel te kiezen. De Proline NxT is een heel stuk compacter en stiller terwijl er niks ingeleverd wordt op comfort. Een aanrader wat ons betreft!
Snel en vakkundig geinstaleerd ook door installatiebedrijf Van Zon uit Holten.

wtbril 22-11-2014

Een hele compacte en stille ketel. Goede status indicatie en bediening welke het gebruiksgemak vergemakkelijkt. Snel warm water ( < 1 minuut) voor zo'n compacte ketel.

waltersanda 22-11-2014

Goede, compacte ketel. Veel gebruiksgemak en zeer zuinig in verbruik. Maakt weinig tot geen geluid. Thermostaat is ook eenvoudig te gebruiken.

janpol625 22-11-2014

Makkelijk toestel, prijs kwaliteit prima met een geruisloze pomp en volgens instalateur heel zuinig meerdere cv ketels vergeleken

Jokebeijen 21-11-2014

Warmwater prima, verwarming prima, geen geluid hij is muis stil, een fijne kleine ketel. Wij zijn alleen maar positief over de ketel en de monteur die hem geplaatst heeft, dat is Richard Kramer in Langedijk.