Remeha Tzerra M 24c

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra M 24c op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

HereIsTom 17-10-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 24c

Onze vorige ketel was nog niet zo gek oud, maar verbruikte veel gas, maakte veel lawaai en was erg groot. De investering in de nieuw Remaha Tzerra kunnen we met de besparing in ongeveer 3 jaar terug verdienen!
De Remeha Tzerra HR Plus combiketel is compact waardoor deze ook in een kleinere ruimte kan worden gemonteerd en dat paste precies bij onze behoefte. Het warmtecomfort is goed.
Het gas verbruik is met deze ketel bijna gehalveerd en met de Plus versie zit er ook een modulerende pomp in waardoor het elektra verbruik veel lager is!
De ketel is prima in te stellen en werkt goed samen met de iSense thermostaat, die je ook goed kan instellen en ook met handige klokprogramma's.
Zorg dat de ketel en de radiatoren bij de installatie goed worden ingeregeld dan kun je nog meer besparen op je energie verbruik! Wij komen dit jaar waarschijnlijk uit op een gasverbruik van 500m3!
Ik heb geen punten ontdekt die ik als niet goed kan aangeven. Perfecte Ketel voor een goeie prijs!

Spiekruis 29-07-2014
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 24c

I-sense lastig af te lezen verlichting is wel handig.
Direct warm water op meerdere punten.
Verwarmingsketel maakt in het begin wel veel herrie.

hvboltar 26-07-2014
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 24c

Ik heb eigenlijk geen slechte punten kunnen ontdekken
Geïnstalleerd in november 2013 in een huis met bj 1912 met ca 275m2 inhoud.
Eerste aanleg CV 1998 waarop deze CV is aangekoppeld.
Voldoet prima geen geluid van ventilator of van gas ontsteking.
Ook is het gas verbruik omlaag gegaan met enekel procenten.
Dit kan ook aan het weer liggen en omdat er nu smart meters zijn geplaats maar ik denk dat dit grotendeels aan de werking van de CV is toe te schrijven.
Met de Isens is het gemakkelijk de temp in te stellen en de max ketel temperatuur te regelen.
Ik hoef niet meer bepaalde protocollen door zoals de vorige. Wat op zich ook een goede ketel was maar niet meer wordt geleverd.

Rob Remmerswaal 21-07-2014
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 24c

De ketel is compact waardoor deze ook in een kleinere ruimte kan worden gemonteerd en dat paste precies bij onze behoefte. Het warmtecomfort is goed. De ketel reageert goed op wijzigingen in temperatuurbehoefte waardoor een ruimte snel op temperatuur is. Het gebruiksgemak is eenvoudig en daardoor heel prettig in gebruik. Ik heb geen punten ontdekt die ik als niet goed kan aangeven. Prima Ketel voor een goeie prijs.

jcvdijkhuizen 12-07-2014
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 24c

De ketel is geplaatst in een redelijke oud huis plus dito leidingwerk. In eerste instantie maakte de ketel veel lawaai, maar dit is door Remeha snel en zeer vakkundig opgelost. Daarnaast is alles naar wens ingesteld. Prima ketel, goede thermostaat met veel mogelijkheden. Kortom zeer tevreden.

abk70 09-07-2014
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 24c

Warmte voorziening is erg goed verder is hij erg stil verder is voor zijn capaciteit het formaat erg klein had hiervoor een nefit maar hoef geen andere meer super. Je hoort hem gewoon niet als hij de cv en of warm water opstookt.