Vaillant VHR 30-34/5-5 - Reviews

Warmwatercapaciteit bij 40°c
16 liter per minuut

Trijnie 23-09-2016 Product paar weken in bezit

compact, gebruiksvriendelijk

Een prima apparaat gebruiksvriendelijk, zuinig en een goede kwaliteit prijs verhouding. Goede straal voor douchen en al vrij snel is het water op temperatuur.

Bea 22-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

klein apparaat, lekker warm.

Klein apparaat, niet groter dan een keuken-geyser van vroeger. Heerlijk warm water en fijne binnentemperatuur qua verwarming en GERUISLOOS!

Pluspunten

• goed warm tot heet water
  • klein geruisloos apparaat

Minpunten

• nog niet ontdekt.

Ana 22-09-2016 Product paar maanden in bezit

Geluidloos moderne ketel

Wij hebben deze ketel sinds mei dit jaar, de echte review zou ik pas na 1 of 2 jaar kunnen maken, maar tot nu toe werkte hij prima. De enige minpunt, het lijkt zo'n minstens af en toe dat het temperatuur van het water een beetje verandert tijdens het douchen, misschien voor 0.5 graden of zo

Pluspunten

• geluidloos
  • mooi

Minpunten

• temp. wisselt (onzeker)

Piet 22-09-2016 Product paar maanden in bezit

Modern en comfortabel

Makkelijk te bedienen;neemt weinig plaats in beslag.
Modern van uiterlijk en vorm.Overzichtelijk display.

Pieter 19-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Stille betrouwbare ketel

een stille en zuinige ketel. een hele verbetering ten opzichte van de vorige ketel.
geef op meerdere punten tegelijk warm water.

Pluspunten

• snel warm water
  • geruisloos
  • zuinig

Minpunten

• nog niet ontdekt

Mathijs 19-09-2016 Product paar maanden in bezit

Betrouwbare ketel

Deze ketel heb ik nu ongeveer 2 maanden in huis. Het verschil met mijn oude ketel is met name op het gebied van betrouwbaarheid enorm. Nu zal dat ook zeker te maken hebben met het feit dat mijn vorige ketel alweer zo'n 15 jaar oud was, maar zeker is dat ik er flink op vooruit ben gegaan. Ik ben uiteraard geen expert, maar zaken die me ten positieve opvallen:
- levert snel warm water (normale gezinswoning)
- is constant in levering warm water
- eenvoudig te bedienen en programmeren middels bijgeleverde thermostaat
We moeten de winter nog in gaan, dus ik ben benieuwd wat er dan naar boven komt, maar ik verwacht hier geen problemen. Een punt waar ik nog wel wat vragen over heb (en waarvoor mijn installateur vandaag voor langs zal komen): sinds ik mijn cv-ketel een keer opnieuw heb moeten vullen (ivm een verbouwing en het afhalen van de radiatoren) lijkt de cv-ketel te veel aan gas te onttrekken aan de rest van mijn apparaten (bijvoorbeeld het gasfornuis) als de ketel opstart. Ik meen dat dit simpelweg te maken heeft met afstelling.
Kortom: tot op heden meer dan tevreden (en ook zeker benieuwd naar mijn nieuwe afrekening!)

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snel
  • eenvoudige bediening

Mancunian 18-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Vaillant VHR 30-34/5-5 - de stille ketel

De ketel hangt nu ruim een half jaar en deze bevalt prima. De oude ketel was net een boeing 747 die aan het opstijgen was en nu hoor ik 'm niet meer, heerlijk.
Het duurt niet lang voordat er warm water uit de douche komt, waarschijnlijk mede omdat ketel en douche niet al te ver uit elkaar liggen.

• energiezuinig
  • snel warm water

Minpunten

• nog niet

albertus 17-09-2016 Product paar maanden in bezit

vaillant eco tec plus cw5+ ketel

hebben nu sinds 5 maanden een ketel van vaillant, deze bevalt prima en kan ons huisgezin van 6 pers. goed bijhouden, zelfs als het bad loopt kan er ook gedoucht worden. het is een stille ketel, want er slaapt ook volk in de buurt van de ketel en hij zoemt alleen een beetje. een nadeel is nu wel dat het beneden in de keuken wat langer duurt dat we warm water hebben t.o.v. een boiler, maar dat is te verwezelijken.

Pluspunten

• stil
  • voldoende capaciteit
  • energiezuinig

Minpunten

• langer wachten warm water

Wim 15-09-2016 Product paar maanden in bezit

Nieuwe Vaillant ketel

Ketel doet wat er van verwacht wordt. Snel en veel warm water, geruisloze werking, probleemloos. Betrouwbare techniek.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Probleemloos
  • Compact
  • Rojaal warm water
  • Toegepaste techniek

T 11-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Compacte ketel

Compacte ketel die doet wat hij moet doen. Stil en makkelijk in te stellen. Warmwater tragerdan voorheen, maar acceptabel. Moet nog meemaken bij -15°C maar alle vertrouwen in.

Pluspunten

• Compact
  • Bedieningspaneel

Minpunten

• Nog niet

WJJ 10-09-2016 Product paar maanden in bezit

Vaillant Hybride systeem

Oude Vaillant ketel was op, wilde een systeem waarmee ik minder energie ga gebruiken en toch een goed wooncomfort heb had al een waterboiler op zonneenergie deze is ook aangesloten op het hybridesysteem zodat ik nu voor de komende jaren een energie zuinig systeem heb en ik de rest warmte weer hergebruik.

Pluspunten

• stil
  • snel warm

Minpunten

• neemt veel ruimte in
  • communicatie geeft
  • wat foutmeldingen

Pedro 10-09-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer stille ketel.

Zeer stille ketel, heel snel warm water. Kortom voor mij een hele vooruitgang t.o.v. de vorige ketel. keuze voor een goedkopere ketel heeft me uiteindelijk veel reparatiekosten en ergernis gekost vandaar de keuze voor Vaillant.

• Duidelijk
  • Snel warm water

mvandenhombergh 09-09-2016 Product paar maanden in bezit

Zuinig, geluidsloos.

De ketel voldoet volledig aan onze verwachtingen. Het water is goed warm, de ketel is zuinig in gebruik en omdat de ketel naast een slaapkamer hangt was het belangrijk dat deze geluidloos is. Gelukkig is dat ook zo.
Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• zuinig
  • geluidsloos

Roel 09-09-2016 Product paar maanden in bezit

Goed werkend machientje

De technologische ontwikkelingen staan niet stil, en dat is zeker te merken bij deze nieuwe Vaillant CV ketel. Na montage en installatie alleen maar veel plezier gehad van deze ketel. Ook de interactie met de thermostaat is heel prettig en de bediening ervan eenvoudig en toch allesomvattend. De ketel blijft goed op druk en is geruisloos. Al met al een bevestiging dat we de juiste keuze hadden gemaakt.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Bediening

Richard 07-09-2016 Product paar maanden in bezit

geweldige cv ketel

wij zijn zeer tevreden over de warm water capaciteit als je benden de warmwaterkraan aan doet terwijl iemand onder de douche staat heb je op beide plekken gewoon warm water alleen een beetje druk verlies.

Pluspunten

• in te stellen via een app
  • heel energie zuinig

jennie 06-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Comfortabele ketel

Prima ketel voor warm water en verwarming, hebben nog geen min punten kunnen ontdekken. Kan nu nog niet zeggen dat deze zuiniger is als mijn oude Vaillant?

Pluspunten

• Water temperatuur prima
  • Verwarming prima

Minpunten

• Geen min punt nog ontdekt

Dirtad 06-09-2016 Product paar maanden in bezit

Compacte Moderne Ketel

Modene compacte ketel met voldoende heet water voor meerdere aftap punten. ,Al duurt het opwarmen iets langer dan de oude ketel maar water wordt wel heter. Het is in april geplaatst dus nog niet echt de verwarming kunnen testen.Hij is ook een stuk kleiner en stiller dan de oude ketel.Heb ook de slimme thermosthaat erbij genomen, welke eenvoudig in te stellen is en ook de CV op afstand bedienbaar maakt , ik had echter iets meer instellingen en terug koppeling gewild.

Pluspunten

• Compact
  • Modern Design
  • Menu instellingen

Minpunten

• Duur warm water

PK 06-09-2016 Product paar maanden in bezit

Zuinige Geluidsarme ketel

Het is een ketel die energiezuiniger en geruislozer is t.o.v. onze vorige ketel.
geeft voldoende water op meerdere aftappunten tegelijk.

Gerard 06-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Nette ketel van goede kwaliteit

Warm waterdruk is hoger dan die van de oude ketel, geen waakvlam meer en een zuinige circulatie pomp.

Pluspunten

• Warm waterdruk
  • zuinig

Maurice 06-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goed ogende en werkende CV ketel

Mijn oude Vaillant (17 jaar) vervangen door een hoog rendement ketel VHR 25-30/CW4. Zo wie zo een verbetering. Ik heb geen aparte pijp meer nodig voor de zuurstof. Zowel aanzuigen van zuurstof en afvoer van de verbranding gaan in één pijp. De werking van de ketel is goed.
In circa 30 à 40 seconden heb ik in de badkamer warm water. In de keuken heb ik een boiler en kan dus geen oordeel geven hoe lang het duurt alvorens daar warm water uit de kraan komt.
Verbruik gegevens heb ik ook niet, omdat de ketel in maart van dit jaar is geplaatst.

Pluspunten

• Ketel werkt naar behoren

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken