ProForm 500 ZLE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm 500 ZLE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nisis 20-01-2015
Geschreven voor: ProForm 500 ZLE

Nazowat alleen maar goede beoordelingen te hebben gelezen en op veel sites vergelijkingen te hebben gemaakt toch op deze proform uitgekomen. Wel iets boven ons budget maar de beoordelingen waren zo goed dat die toch doorslaggevend waren. Levering ging heel snel, in elkaar zetten was echter nog een behoorlijk karwei. Niet alle schroefjes gingen even makkelijk maargoed paar uur verder en hij staat. Moet heel eerlijk zeggen dat ik hem minder stevig vind dan gedacht. Ook moeten we af en toe de schroeven weer aandraaien omdat ze door gebruik los draaien. En her en der begint na een kleine drie weken ook al wat irritant gekraak vandaan te komen. Verder doet hij het prima hoor maar voor deze prijs had ik een superapparaat verwacht en daarin ben ik wel een klein beetje teleurgesteld. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat we er qua sporten nog lang gebruik van kunnen maken.

Officiele reactie van FitnessBenelux 21-01-2015

Beste Nisis,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat spijtig te horen dat de crosstrainer wat geluid maakt. Normaliter zou dit niet moeten gebeuren. U heeft 3 jaar garantie aan huis op dit toestel dus mocht dit zich voor blijven doen dan raad ik u aan contact te zoeken met de dealer waar u de crosstrainer heeft gekocht en dan zullen zij de service aanvraag bij ons indienen. Wij helpen u graag het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen!

En ik hoop dat u nog lang gebruikt kunt maken van uw aankoop!

Sportieve groeten,

Service Team Fitness Benelux

Kroeseklaas 31-01-2014
Geschreven voor: ProForm 500 ZLE

Ik heb deze crosstrainer via internet gekocht bij fitnessmerken.nl. In eerste instantie had ik de Proform Elips Touch 5.0 besteld. Ik train zelf veel en gebruik hiervoor mijn Polar CX800 polscomputer en wilde deze ook voor deze crosstrainer gebruiken. Helaas bleek dat de computer en de crosstrainer niet samen gingen. Na overleg met de klantenservice van fitnessmerken.nl heb ik hem zonder kosten mogen omruilen voor de 500 ZLE. Ik kreeg zelfs nog een korting voor het ongemak. Het apparaat is zeer degelijk en vriendelijk in gebruik,samen met de Ifit kaartjes een uitstekende Crosstrainer voor een mooie prijs! Mocht iemand op zoek zijn naar Fitness apparatuur dan wil ik je zeker aanraden om eens te kijken bij Fitnessmerken.nl want zulke service maak je niet veel meer me!! Klasse

review1 09-03-2013
Geschreven voor: ProForm 500 ZLE

besteld bij fitness import. degelijk apparaat, zware degelijke onderdelen, eenvoudige handleiding, waardoor goed in elkaar te zetten.
levering binnen vijf werkdagen. apparaat was op voorraad, maar moest uit belgie worden gehaald, dat is snel geregeld, zodat ik hem snel in huis had. goede service van Fitness Import!

Martine Leushuis 19-01-2012
Geschreven voor: ProForm 500 ZLE

Ik heb deze crosstrainer nu een half jaar en ben nog steeds blij dat ik hem gekocht heb! Hij loopt heel soepel en het display is groot en verlicht (Handig voor 's avonds). Ik train minimaal 3 maal in de week, lekker voor de tv of met een muziekje op de crosstrainer via mijn Ipod.
Echt een goede aankoop!

tjerkman 30-07-2013

Hi, bent u nog steeds tevreden over dit apparaat? Ik ben van plan ook deze aan te schaffen, Mark twijfel nog. Dank voor uw reactie! Gr. Tj.

Tim365 27-12-2011
Geschreven voor: ProForm 500 ZLE

Ben erg tevreden over deze crosstrainer. Hij is van zware kwaliteit en dat merk je in de soepele en geruisloze beweging. Verder veel mogelijkheden zoals een iPod aansluiting, geluidsboxen, ventilator, veel trainingsprogramma 's , hartslagmeting , paslengte die je kunt aanpassen en dat voor een scherpe prijs als je het vergelijkt met andere crosstrainers. en opklapbaar waardoor ik een beetje ruimte overhoudt in mijn slaapkamer. Erg handig dat je via kieskeurig kunt vergelijken en daardoor heb ik een goede keuze gemaakt!

spooky10 12-12-2014

hallo. als ik hrt goed begrijp heb je de crosstrainer nunog, hoe bevalt hij nu en is er al iets stuk gegaan en hoe was de service gaarne je reactie

kees3456 08-12-2011
Geschreven voor: ProForm 500 ZLE

Fijne crosstrainer. Bij mij loopt hij echt heel soepel! Wou wat afvallen en dat is gelukt met de programmas en een ifit kaart met een programma van 8 weken. Fijn dat je hem kunt opklappen waardoor hij zeer weinig ruimte in beslag neemt. Ventilator is ook echt een pluspunt. Goeie aankoop!

liekevan doorn 03-11-2011
Geschreven voor: ProForm 500 ZLE

ik zocht een crosstrainer waarop mijn man en ik allebei konden trainen en dat kan met deze want je kunt de pedalen aanpassen aan de lengte van de persoon.Verder crosst hij net zo lekker en geruisloos als de apparaten op de sportschool.Ik heb lang gezocht naar eentje die je ook kunt opklappen zodat we lekker ruimte overhouden in die slaapkamer. Topaankoop!!!

JanPietersenJan Pietersen 23-11-2011

Hallo fam doorn,

Deze crosstrainer ook aangeschaft.
Bij mij maakt hij en tikkend geluid tijdens het rondraaien.
Hebben jullie daar ook last van?

gr. Jan

Officiele reactie van Fitnessapparaat 12-12-2011

Beste Jan Pietersen,

Erg vervelend dat er een tikkend geluid in zit.
Wellicht kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
(klantenservice@sporttrader.nl of 074-3491579)
Wellicht dat wij u kunnen helpen om het probleem te verhelpen.

Klantenservice Sporttrader