Flow Fitness DCT 250 i Crosstrainer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness DCT 250 i Crosstrainer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Riccardo 31-01-2021

zeer tevreden met onze aankoop

Mijn vrouw en ik trainen dagelijks op de crosstrainer. Hij wordt daarbij dagelijks zo'n 1,5 uur gebruikt. Wij zochten dus een degelijke robuuste crosstrainer.. Wij kwamen uit op de Glider DCI2500i. De levering was supersnel; we hadden de volgende dag binnen. We hebben er nog geen moment spijt van gehad. Met de grote slag voelt deze crosstrainer zeer natuurlijk. Hij heeft standaard al een zeer uitgebreid trainingsprogramma en door de bluetooth verbinding kun je met een tablet ook gebruik maken van zeer leuke apps die het trainen nog aantrekkelijker maken. Dit apparaat is ook fluisterstil (mijn vrouw traint graag om 05:30 in de ochtend voordat ze naar het werk gaat). Naast dat het een heel fijn apparaat is, ziet hij er ook gewoon fantastisch mooi uit. Echt een aanwinst!

Pluspunten

• stil
  • robuust
  • uitgebreid trainingsprogramma
  • mooie vormgeving
  • bluetooth verbinding

jaydee2011 22-08-2014

apparaat ziet er goed uit, loopt gesmeerd. Heeft veel mogelijkheden waaronder trainingsprogramma's , cardio training ( met automatische aanpassing van weerstand) , handmatige instelling. Je kunt theoretisch met de app Iconsole je apparaat besturen en trainingen bijhouden op een duidelijk scherm. Nadeel is dat de app erg slecht verbinding maakt, vanzelf afsluit, regelmatig vastloopt, niet makkelijk af te sluiten is etc. Een drama app, waar je werkelijk niets aan hebt tenzij je graag alles opnieuw instelt om de 10 minuten tijdens het trainen. crosstrainer een aanrader, maar verwacht niets van de app.

robert-weert 20-05-2015

App werkt bij mij prima hoor, ik gebruik de iconsoleHD app op een ipad2 (op mijn lenovo tab werkt het ook) op hometrainer en crosstrainer. Nog niet 1x vast gelopen

robert-weert 20-05-2015

APP werkt bij mij prima hoor, je kunt beter de iconsole+ of iconsoleHD app gebruiken. Werkt perfect op mijn hometrainer én crosstrainer