Focus Fitness Fox 6 - Reviews

Maximaal gebruikersgewicht
130 kg

5,7

JohanH1980 27-08-2013 Product paar dagen in bezit

Na lang zoeken ben ik uiteindelijk bij deze crosstrainer uitgekomen omdat het vliegwiel aan de voorkant zit. Hierdoor maak je een soort van langlauf beweging, deze beweging is minder belastend dan de ronde beweging van normale crosstrainers. Het apparaat is zeer solide gebouwd en weegt 70 kilo. Wat ik prettig vind aan deze crosstrainer is dat deze vrijwel geruisloos is in het gebruik. Ook zit er een mooi kleurendisplay op waarbij je kan kiezen uit meerdere programma's. De hartslagband zit bij de prijs inbegrepen. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de positie van de pedalen niet verstelbaar is. Een kwestie van uitproberen voordat je hem aangeschaft dus.

wimvb63 01-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Nu ongeveer 1 jaar deze crosstrainer in ons bezit. Onze keuze is op deze crosstrainer gevallen omdat hij vrij smal is. Wel is het zo dat je de crosstrainer niet even voor de helft kan opbergen. Hij is vrij lang. Daarnaast heeft de crosstrainer geen verstelbare trapvlakken. Wat ons het meest irriteert is dat er een nare tik inzit die erger wordt als je meer dan 10 minuten op de crosstrainer staat. Uiteraard hoort dit niet. Aangezien wij jaren in de sportschool gebruik hebben gemaakt van een crosstrainer weten wij echt wel wat wel en niet acceptabel is. Echter volgens Betersport valt het allemaal wel mee, waar wij het niet mee eens zijn. (Zie voor meer info winkelreview). Wij gaan uit van een fabricagefout. Ze hebben wel 3x een monteur langsgestuurd, die enkele onderdelen heeft vervangen. Helaas kwam hij er ook niet uit. Als wij op de crosstrainer staan dan zetten wij de tv maar zo hard mogelijk aan om ons maar niet te hoeven ergeren. Nee, helaas is Betersport niet zo sportief als ze doen voorkomen op hun internetsite. Op de crosstrainer staan had voor ons een feest moeten zijn. Het was onze bedoeling geweest om te kunnen ontspannen op deze crosstrainer. Immers dat is 1 van de redenen waarom ik wil sporten naast het opbouwen van mijn conditie. Helaas vinden wij deze crosstrainer geen aanrader.
Als bedrijven mij een goed product leveren krijgen ze van ons een goede beoordeling Helaas zit dat er nu niet in.