Joy Sport CT-6000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Joy Sport CT-6000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Kris72 22-02-2011
Geschreven voor: Joy Sport CT-6000

Hartslagmeting bij gebruik van de vingersensoren wijkt af. Gekraak begint te komen van de rechterbuis die beneden samenkomt, dit is een fenomeen van metaal die constant beweegt, en ja, deze rechte staaf waar de tweehandhendels aanhangen is niet echt zo stabiel. Deze crosstrainer is zeker deze punten niet waard. Daarom stel ik me ook de vraag omtrend de reviews die hier op gegeven zijn. Ik denk dat ik de fabrikant zal inlichten en de garantie zal moeten aanspreken.

Roos45 22-01-2012

Hallo Kris,

Ik heb deze crosstrainer nu in gebruik en begin ook last te krijgen van het gekraak in de buis, vindt het verder een prima apparaat maar dat gekraak vind ik heel irritant worden. Heb jij de garantie aangesproken of heb je het zelf kunnen verhelpen op een bepaalde manier?

Hoor graag van u.

Mvg Roos

COPI48 28-12-2013

Zelfde ervaringen met dit apparaat, alles kreunt en kraakt.
Had dit apparaat gekocht via internetwarenhuis, welke al geruime tijd niets meer van zicht laat horen, daarom zelf maar een eventuele reparatie ter hand genomen.
Dit is overduidelijk Chinese makelij en daar alles van zogenaamd "pisbakken" staal is gefabriceerd is het schroefdraad van de bouten en in de achternaaf geheel versleten waardoor het niet meer stevig is te bevestigen. Dus ga nu maar proberen het kruis op de middennaaf vast te lassen. Al met al een dure ervaring, en kun je dus waarschijnlijk beter zo'n apparaat van een gerenomeerd merk aanschaffen, die hopelijk dan niet in China of in ieder geval onder beter toezicht wordt gefabriceerd.
Kost wat meer, maar meer plezier.

j-vee 20-01-2015

Hallo Kris72,
Misschien heb je het apparaat niet goed in elkaar gezet? Dat komt natuurlijk nauw en de schorven moeten lekker vast zitten. Qua stabiliteit van de buizen zit dan alles perfect stabiel. Bij mij dan. Zoniet, lijkt me een kwestie van garantie.

Leander 09-01-2012

Hallo Kris,

Ik heb deze crosstrainer nu 4 maanden in gebruik en begin ook last te krijgen van het gekraak in de buis, vindt het verder een prima apparaat maar dat gekraak vind ik heel irritant worden. Heb jij de garantie aangesproken of heb je het zelf kunnen verhelpen op een bepaalde manier?

Groet,

Leander

Natalya 27-10-2009
Geschreven voor: Joy Sport CT-6000

Heb deze crosstrainer nu 1 jaar bevalt ons heel goed. hij is heel makkelijk te bedienen,de draadloze hartslag werkt uitstekend.kortom een zeer degelijk product met goede technische kwaliteiten. Wij denken er nog vele jaren plezier van te hebben.

Runner 1966 08-12-2011

Hallo even een vraagje.
Ik heb ook een draadloze hartslagmeter aangeschaft.
Hoe werk dit?
hoe krijg ik een connectie met de crosstrainer?

blenda 14-12-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-6000

Toch ben ik na 8 maanden nog steed ontzettend blij dat ik voor deze ct-6000 gekozen heb.
Ben zeker niet over een nacht ijs gegaan en heb heel veel reviews en testen gelezen om tot mijn keuze te komen.
In zwitserland als beste getest hierover kun je veel lezen op internet (Duits) als je zelf goed kijkt is het gewoon een degelijke kwaliteit.
Duidelijke nederlandse handleiding , de bediening van het display is kinderlijk eenvoudig.
De voetplaten zijn eenvoudig verstelbaar.
Zelf ben ik een fanatiek sporter, ik sport bijna elke dag.
Zelfs mijn man, die de aanschaf van de crosstrainer onzin vondt traint er nu ook regelmatig op.

Familie v. A 26-10-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-6000

Wij zijn zeer tevreden over deze crosstrainer. Wij hebben hem nu iets meer dan 1 jaar, en nog steeds loopt hij heel mooi, constant en geruisloos. De 8 weerstandsniveaus lopen heel geleidelijk op.

Als u voor weinig geld een goede crosstrainer zoekt, is dit een héél goede keus!