Microsoft Kinect voor Xbox 360 zwart - Reviews

Internet-aansluiting

7,9

Bastiaan Jan 25-04-2014 Product jaar of meer in bezit

5,2
Ik was verbaasd om zulke positieve reacties te zien. Iedereen die weleens op youtube naar gamevideos kijken, zou weleens gezien of gehoord hebben dat dit apparaat meer een gimmick is dan iets revolutionairs. Ja, het werkt best goed, maar niet goed genoeg om er een lange tijd plezier van te krijgen.

Veel mensen weten ook niet dat de ingebouwde camera vooral overlast brengt aan de honderden mensen met wie er online gespeeld word. Alles wat in de kamer gebeurt - en wat er in de kamer ernaast gebeurt als de deur open staat - is goed hoorbaar, maar niet verstaanbaar voor de mensen met wie er gecommuniceerd wordt.

Tot slot de spellen die gebruik kunnen maken van dit apparaat. Bij de meeste gevallen merkt de speler dat het niet precies genoeg is. Het is te vaak te lastig om datgene uit te voeren wat van hem gevraagd wordt, omdat het apparaat zijn lichaam niet goed genoeg kan lezen. Er zijn echter spellen die zeer geschikt zijn voor kinderen, omdat die spellen de kinderen vrijheid genoeg geven om simpelweg te spelen (Kinect Party), in tegenstelling tot een uitdaging te bieden (Gunslinger).

Kijkt dus goed naar wat voor spellen je van plan bent om te kopen hiervoor, De technologie mag wel leuk zijn, maar het spel niet

thibault066 30-01-2011 Product maand in bezit

echt super gewoon hij registreert echt alles maar het kan wel soms bij 20,000 leaks ofzo kan het wel eens moeilijk worde alles werkt !!!!!

Spike75 08-01-2011 Product paar weken in bezit

Heb de Kinect camera nu een paar weken en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.
Hij werkt beter dan verwacht en je hebt geen extra controllers meer nodig als je met 2 of meer spelers tegelijk speeld.
Je hebt ook geen last meer van vette chips-handen op je controller(s) :)
Vooral multyplayer games zoals kinect sports is echt de moeite waard.
De beste spellen op dit moment vind ik echter:
Fighter uncaged en Sonic free riders
Ik voorspel dat dit de toekomst heeft en dat de besturing van de wii en de ps3 move overtroffen worden door helemaal geen controller meer nodig te hebben.
Kortom een echte aanrader