De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de DeWalt DWE576K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

David 20-10-2020

Prutswerk uit China

Geschreven voor: DeWalt DWE576K

Ik heb deze cirkelzaag met liniaal gekocht voor het zagen van OSB platen tijdens mijn verbouwing. Bij de eerste keer zagen schoot het zaagblad los, waardoor de liniaal beschadigd raakte. Het ding moest worden opgestuurd naar DeWalt ter beoordeling en die nemen er nu 4 weken de tijd voor om het ***ding te repareren. Aangezien ik middenin een verbouwing zit en deze zaag speciaal daarvoor heb gekocht, moest ik noodgedwongen een andere cirkelzaag (van een ander merk uiteraard - geen China-made DeWalt meer voor mij) kopen.

Kortom: een levensgevaarlijke cirkelzaag, made in China, prutswerk. Mijn advies: geef iets meer geld uit en koop een goede zaag van een ander merk.

Minpunten

• zaagblad schiet los
  • made in china
  • slechte service

T-Lex 06-08-2016

Made in China

Geschreven voor: DeWalt DWE576K

Vermijden. Speling in de zool en in de kogellager. DeWalt kan goed gereedschap maken, maar deze zaag is een uitzondering. Als je op zoek naar een cirkelzaag bent, kies maar Makita. Voor +- dezelfde prijs krijg je een mooi instrument dat ook in VK gemaakt is.