Yamaha CD-S300 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Wen5 20-11-2020

Verrassing

Geschreven voor: Yamaha CD-S300

Wat een verrassend goed spelertje is dit zeg!! Mijn 'huwelijk' met Marantz was al enige tijd flink bekoeld na de nodige teleurstellingen (o.a. CD5400, 6004 en 6006). Yamaha dan maar, niet te duur, want alles wordt op vandaag in elkaar gezet in Bangladesh en contreien en een levensduur van meer dan 4 jaar is zeldzaam. Met de cds300 dacht ik t.o.v. de Marantz wat stappen terug te moeten doen, maar niets is minder waar. Pfoe, wat een geluid voor 230 euro. Écht verrassend!! Ok, de cd-lade is wel erg dun en een euro- c7 netsnoertje is eigenlijk ook niet zoals het hoort, maar vooruit...het geluid dat eruit komt is écht top!! Ik zou zeggen; koop er een, witte handschoentjes aan, koester hem, en je hebt er een heel fijne speler aan.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Bouwkwaliteit

H 15-10-2016

Degelijk uitgevoerd, geluid kan beter voor deze prijs

Geschreven voor: Yamaha CD-S300

Degelijk uitgevoerde speler met digtale en analoge uitgang.
Bij gebruik analoge uitgang is het geluid niet slechts, maar wel wat scherp in het hoog.
Ik beoordeel de geluidskwaliteit daarom als voldoende gezien de prijs van dit apparaat. Prijs-kwaliteitsverhouding kan dus iets beter.