Sony SCD-XE800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SCD-XE800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Anoniem 14-07-2012
Geschreven voor: Sony SCD-XE800

Ik heb deze Superaudio CD speler nu een paar weken in mijn bezit en naar volle tevredenheid kan ik zeggen. Ik heb deze Sony SCD-XE800 aangeschaft om drie redenen, ten eerste omdat ik graag weer een dedicated CD speler wilde hebben, ten tweede omdat mijn receiver ook van Sony is en ik graag voor uniformiteit ga en ten derde omdat de HDMI aansluitingen van tegenwoordig roet in het eten gooien tijdens het afspelen van CD's.

Doordat deze Superaudio CD speler bij mij "gewoon" via een hoge kwaliteit analoge kabel is aangesloten is dat probleem nu opgelost. Schrik niet van het aansluiten via de analoge kabel want de geluidskwaliteit is verbluffend te noemen en bij mij veel beter dan via een digitale kabel. Hij kan namelijk ook via een digitale coaxiale of digitale optische kabel worden aangesloten maar dan zijn Superaudio CD's niet af te spelen. De Sony speelt naast gewone CD's en 2.0 Superaudio CD's helaas geen multi-channel Superaudio CD's af dus de afspeelmogelijkheden zijn wat beperkt. De bediening is recht toe recht aan en ook de gebruiksaanwijzing laat weinig te wensen over. De Sony SCD-XE800 is een no-nonsense Superaudio CD speler die gewoon doet wat hij moet doen.

R van den Heuvel 15-04-2012
Geschreven voor: Sony SCD-XE800

This must be the worst SACD player ever made. My player only shows the message "please wait". I can't even get the disc out. Also disconnecting the player from the power does not help. DO NOT BUY THIS!