AFK BM-2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AFK BM-2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

s*******@x******** 15-03-2024

Brandgevaarlijk apparaat

Geschreven voor: AFK BM-2

Jaren geleden gekocht. Pas enkele maanden geleden in gebruik genomen. Na ongeveer 5 broden brak de aandrijfriem van de kneedhaak, nieuwe riem gekocht en gemonteerd, waar je een speciale schroevendraaier voor nodig hebt, die ik zelf moest slijpen.

Brood gemaakt met meel van Albert Heijn, zakt altijd in, een grote gasballon onder de bovenkorst. Met gebruik van volkorenmeel van Albert Heijn treedt dit niet op, dat gaat wel goed.

Klap op de vuurpijl: gisterennacht brood gebakken, is helemaal zwart verbrand, het hele huis stinkt, Het witte plastic van de kast is deels bruin, het hele huis had kunnen afbranden gedurende mijn slaap. Er is kennelijk geen goede veiligheid tegen oververhitting ingebouwd.

Minpunten

• onverlichte display, moeilijk afleesbaar

Sanne 03-05-2022
  • Product gekregen

Zeer goede brood bak machine

Geschreven voor: AFK BM-2

Prima broodbakmachine met vele mogelijkheden, waar je meer mee kunt dan alleen standaard brood bakken, stokbrood, kleine broodjes, cake. Ben er heel tevreden mee. Gebruik hem regelmatig.
Makkelijk in gebruik en makkelijk te reinigen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veelvuldig gebruik

Minpunten

Super machine 18-04-2020
  • Product gekregen

Een prima machine een mooi groot kijkvenster

Geschreven voor: AFK BM-2

Ik heb deze broodmachine gekregen al 15 jaar geleden en bak er elke twee dagen mee alle soorten brood een super machine

Dude 21-08-2017

Simpel maar effectief

Geschreven voor: AFK BM-2

Het automatisch kneden werkt perfect, maar de bakprogramma's heb ik nog niet geprobeerd. Ik bak het deeg in de oven.

Afgelopen maand stopte de kneedhaak. De vsnaar was verpulverd door slijtage en stukken vielen uit de bodem, maar het was makkelijk om een ​​vervanging online te vinden. Bv de Tefal Aandrijfriem 90S3M537 SS-186171.

Het relais (ZTUC-D12HS) in de AFK BM2N moest ook vervangen worden. Het schakelt de stroom voor het verwarmingselement. Het relais krijgt 15.6VDC van de printplaat (12VAC van het transformatorblok gerectificeerd) op zijn spoel, maar kan eigenlijk maar 13.2VDC max. aan.

Dus om te repareren ga ik een 12VDC spanningsregelaar en een G8p-1A4p-12Vdc 30A Omron Relais gebruiken. Het past niet op de printplaat, maar er is genoeg ruimte eromheen.

Mar 31-08-2016

Prima machine

Geschreven voor: AFK BM-2

Zeer blij met deze machine na jaren komen er echter kleine bruine stukjes uit aan de onderkant. Wie weet wat dit is?

Benniedom 22-05-2020

dat is poep

mart 03-09-2016

Dat zijn stukjes rubber van de snaar die de kneedhaak aandrijft. Onze machine maakte vanmorgen halverwege het programma een heel raar geluid. Daarna deed de kneedarm het niet meer. En onder de machine lag een bergje rubber. Bij ons is het rubber nu dus helemaal los geschoten.

Winmar1611 31-07-2015
Geschreven voor: AFK BM-2

Ongeveer 10 jaar geleden aangeschaft voor € 29,95.
Deze AFK machine is onder verschillende merknamen op de markt gebracht.
Nog altijd in gebruik en met veel plezier bak ik broden van kant en klaar bakmeel, wat ik bij de supermarkt in Dtsl. koop voor ongeveer een euro per kilo. Voor 50 cent eet ik een paar dagen lang in dunne plakken een heerlijk stevig en smaakvol brood, wat niet gelijk de volgende dag uitgedroogd is.
Helaas is de aandrijfriem kapot gegaan, maar na enig speurwerk blijken er nog voldoende reserveonderdelen te verkrijgen te zijn via internet (aandrijfriem € 5,49, bakblik en kneedhaak samen 21,90). Zelfs het verwarmingselement is te vervangen.
De electrovakman.com en Buyspareparts.eu zijn o.a. de zaken die leveren.
Het uit elkaar halen(van binnenuit) wordt zelfs op internet beschreven.
Zo kan ik met veel plezier verder genieten van lekker zelf gebakken brood.
De tip om iets minder (10-15ml) water te gebruiken om het inzakken van de bovenkant van het brood te voorkomen werkt!
Tevens een 2e hands broodbakmachine voor € 7,50 via Marktplaats kunnen kopen die na enig schoonmaakwerk het nog uitstekend doet.
Kan ik mijn dochter een plezier mee doen. Zo kunne we de komende jaren nog lekker verder genieten van een heerlijke zelf gebakken boterham. Wie had dat gedacht van een machine van€ 29,95 !!!

Julia 12-01-2016

Hallo Winmar 1611,

Ik zoek de instructies hoe de machine van binnenuit uit elkaar te halen om bij de aandrinfriem te komen om na te gaan of daar het probleem zit. Ik hoor nl wel geluid maar machine doet niks meer. Kan de instructies niet vinden. Weet je nog waar? Of kan je me uitleggen hoe? Hoop van je te horen! Alvast bedankt.
Julia

KAS56 13-01-2016

Hoi
Begin niet aan de onderkant met de schroeven loshalen. Dan lukt het zeker niet. Begin met aan de bovenkant het het binnen-blik los te schroeven. Als het goed gaat, dan wijst de rest zich vanzelf. Mijn motto: "Elk apparaat is ook makkelijk in elkaar gezet".

hexelaar 10-11-2015

Hallo Winmar 1611,

dat zou top zijn, mijn bakblik is nl. kapot en zou graag willen weten wat het adres is van de winkel waar je de onderdelen kan kopen.

Bij voorbaat dank en groeten, Hexelaar

Hanneke 22-08-2016

Hai ben eigenlijk weer begonnen met hem te gebruiken en heb de handleiding gelezen maar het gaat met kopjes water en meel. Heeft u voor mij misschien de gram hoeveelheid dat vind ik veel makkelijker.. Bedankt alvast..
Groetjes Hanneke Baas

gerfranssen 11-08-2015

Hallo Winmar 1611,
het aandrijfriempje van onze broodbak automaat heeft het ook begeven maar nu heb ik internet afgestroopt om dit riempje te kopen maar is helaas niet gelukt.
kun je misschien iets meer directe gegevens mailen zodat ik ook kan bestellen.
onze machine is een XBM 1030.
alvast bedankt en de groeten van, Ger

beezepol88 05-03-2015
Geschreven voor: AFK BM-2

Bij mijn eerste review ben ik nog het volgende vergeten te melden :

Omdat het deeg, en dus ook het bakblik met kneedhaak en as, nooit warm wordt, slijt deze MINIMAAL !

Het geheel gaat ná de eerste cyclus weer uit de machine, en blijft zodoende altijd koud !

Pas bij de volgende cycli gaat het deeg rijzen en verder afbakken ! Vandaar deze lange levensduur !

beezepol88 05-03-2015
Geschreven voor: AFK BM-2

Deze AFK broodmachine hoef je maar een keer te kopen ..... !
Gaat levenslang mee dankzij een tweede bakblik ( nabesteld ) !
Ik bak al jaren met deze machine. na het eerste signaal ( op je gemak ) blik met deeg eruit halen, overdoen in het bakblik zonder haak en weer terug plaatsen.

Resultaat : prachtig brood en zonder gat of sleuf ! net als van de bakker. En geloof me ....., ik doe al vanaf de eerste machines ( AFK ) bij Blokker te koop waren ( Ong. 10 jaar geleden ) .

Jasja 16-11-2015

Ik heb van een vriendin een AFK BM-2 broodmachine gekregen. ZIj heeft hem zelf nooit gebruikt. Nu denk ik dat deze het niet meer doet, omdat het apparaat na het kneden (wat goed verliep) niet warm/heet werd en er niets met het deeg gebeurde. Maar nu lees ik in jouw bericht dat het deeg, het bakblik en de kneedhaak nooit warm worden. Hoe werkt dat dan en doet de machine het dus gewoon?

pierredelnoij 15-10-2013
Geschreven voor: AFK BM-2

We hebben de machine nu 8 jaar lang bijna dagelijks gebruikt. En naar volle tevredenheid. Er is nu na die honderden broden pas sprake van enige lekkage langs de aandrijfas. Dus tijd om te vervangen. We beginnen dus nu aan het 2e apparaat.

bie01 28-03-2014

Hallo, mijn AFK BM-2 slipt door met het draaien. Iemand enig idee hoe je de machine open kunt maken zodat je bij de aandrijving kan?

Thanks!
Cath

KAS56 30-03-2014

Hoi Cath,

De BBM open je niet door de schroeven aan de onderkant te verwijderen maar eerst de stalen binnenbak eruit te schroeven. Hoe het dan verder ging weet ik niet meer precies maar dan zie je wel hoe het verder gaat.
Bij mij slipte de boel ook door. De lagering op de bodemplaat was helemaal scheef getrokken. Van de Marktplaats een vrijwel nieuw exemplaar gekocht waarvan het verwarmingselement het niet meer deed. Vervolgens van twee BBM's heb ik er één gemaakt.

dommers 12-08-2013
Geschreven voor: AFK BM-2

Goed apparaat voor een lage prijs. Doet wat het doen moet:
Brood bakken, lekker!Heb op internet naar meer recepten gezocht er is genoeg te vinden.

hhverveer 23-01-2013
Geschreven voor: AFK BM-2

Mijn eerste AFK heb ik 4 jaar mee gedaan; uitstekend apparaat en 3x per week uitstekend brood mee gebakken. Alle lof
Toen deze was versleten (ca. 1-1/2 jaar geleden een nieuwe AFK gekocht. Binnen enkele weken raakte het aandrijfnokje los.
De Teflon anti-aanbaklaag verdwijnt snel; de aandrijfmotor is zwakker dan de vorige generatie. De temperatuurbeheersing is niet zo goed en dat uit zich in een niet constante bakkwaliteit.
Recentelijk was het lagertje van de aandrijfas zover uitgelubberd dat het asje er zonder meer uitviel.
Deze nieuwe generatie machines ik kennelijk veel slechter dan de oude. Thans in feite een onding.

H.H. Verveer-Ridderkerk

Joop Hilversum 24-01-2013

Beste Verveer, ja dan hebt je wel de laatste uit de serie wand deze broodbak is al geruime tijd uit de verkoop.
Door het gebruik van suiker (als je dat dan ook gebruikt)gaat idd de teflon laag naar de knoppen en gebruik ik al jaren schenkstroop zonder problemen.
Wat het asje betrefd, geef aan de voorkant een merk met een viltstift en plaats zodoende het bakblik altijd naar dezefde richting.
De temperatuur is in stand 3 een groot probleem (defect) en de toenmalige daeler adviseerde mij om stand 2 te gebruiken en dat gaat nog steeds goed, ook was zijn advies om bij vervanging de Tomado broodbak te kopen.

Veel succes, Joop Hilversum.

Nola McLeod 11-03-2013

Beste mevrouw/de heer,

Ik ben de draaihaak in mijn broodmachine van deze merk kwijt geraakt en probeer een nieuwe te bestellen maar ik weet het niet waar of als dat mogelijk is. Mischien kan je mij helpen?
Het telefoon nummer voor de service afdeling bestaat niet meer en ik vind het jammer als ik de apparaat weg moet gooien.

Ik hoor graag van je.

Nola McLeod 's-Hertogenbosch

KAS56 04-09-2013

beste broodbakkers: duikt onze BBM weer op onder het merk Princess Breadmaker Wake Up??
Gezien bij de Makro en daarna eens op de website van Princess.nl

RoelofV 20-05-2012
Geschreven voor: AFK BM-2

Wij bakken zo,n twee brooden per dag. We hebben onze vierde versleten vandaag. Tenminste dat dachten we. Mijn zoon heeft hem open gemaakt en wat denk je.... Het ding doet het weer. De aandrijfriem lag er langs. We hebben ook al een keer een nieuw bakblik met kneedhaak gekocht voor een tientje dacht ik. Bij www. Part4you.nl. Prima service. Voor de veiligheid vandaag toch maar even op internet voor een nieuwe gekeken. Nergens meer te vinden. Kijk ik toch meer even op marktplaats want we kunnen onze afk niet missen.

fienw 17-11-2012

Beste RoelofV
Ik heb dezelfde broodbak machine en de vertragingsknop of uitgestelde starttijd zit links de onderste twee knoppen als je deze indrukt zie de tijd verspringen,Je kunt hem instellen tot 13 uur nadat je hem gestart hebt.Ik hoop dat hier wat aan hebt vr,gr. Fien

Joop Hilversum 23-05-2012

Handige zoon, dus je mach. gaat een tweede leven tegemoet.

Gefeliciteerd, vrgr. Joop.

Bateendje 04-06-2012

Ik heb er ook een aangeschaft via marktplaats ze worden regelmatig aangeboden voor weinig, bevalt uitstekend maar....weet iemand waar toch die vertragingstijd knop zit? In de handleiding wordt dit niet beschreven.
Hellup....

Suc6!

H. Groenewegen 01-12-2011
Geschreven voor: AFK BM-2

Deze broodbakmachine beviel heel goed maar na twee jaar is het draaimechanisme aan het bakblik lek. De pen die de draaier moet vasthouden valt er zo uit. Dit is al bij de tweede machine. Bij Blokker zijn ze zelfs niet meer verkrijgbaar.

Joop Hilversum 04-02-2012

Kijk voor uw onderdelen op:www.buyspareparts.eu/broodbakmachines.
Wellicht dat u daar succes heeft. vrgr. Joop Hilversum

PD90 25-01-2012

Dag H. Groenewegen,

Mijn Broer heeft deze AFK BM-2N. Nu heb ik hem zelf ook een keer gebruikt. Nu wil ik hem aanschaffen. Weet u misschien of deze nog ergens te krijgen is?

Gr.

Joop hilversum 29-03-2012

De AFK is al een tijdje NIET meer leverbaar een soortgelijke machine heb ik gezien bij de Marskramer,
merk TOMADO, prijs iets onder de 50= euro.
Wellicht op markplaats is nog wel iets te koop.
Succes, Joop Hilversum.

Amber23 07-08-2011
Geschreven voor: AFK BM-2

De eerste AFK hebben we zoveel gebruikt dat hij uiteindelijk kapot ging. De tweede is een ramp: Het brood rijst niet, we hebben allerlei kant en klaar en eigen gemaakte mixen geprobeerd. Hij gaat nu naar het grof vuil.

edith22 21-04-2012

Klopt die van mij dus ook, brood rijst niet en bakt niet heb hem 3x gebruikt.. waardeloos. maar volgens mij bestaat AFK niet meer??? gr Edith

KAS1 24-06-2011
Geschreven voor: AFK BM-2

Gebruik deze bbm voornamelijk om deeg te kneden (programma 8). Daarna in een stalen bakblik en dan in de oven. Deze AFK doet voor mij het zware werk. Onlangs in Haarlem een nieuw bakblik gekocht. Zie eerdere review. Inmiddels 5 jaar in gebruik en gemiddeld om de twee weken een brood.

Johan04 18-10-2011

Mag ik vragen wat je voor alleen het bakblik hebt betaald? Onze AFK BM2 deed het prima tot vandaag het rubberringetje uit de aandrijfas eruit kwam en niet meer is terug te plaatsen voor een leek.
Johan

mar-lyn 11-11-2011

waar in Haarlem heb je dat bakblik gekocht en kun je ook zeggen wat het kost? mijn bakblik lijkt, aan de zijkanten waar de inkepingen zijn, de anti-aanbak laag te zijn weg geschuurd?

KAS56 01-12-2011

Het exacte adres weet ik niet meer maar ik heb het wel hier op de kieskeurig site gevonden. Even vooraf bellen en je wordt keurig geholpen (Haarlem aan een park??). Heb gelijk 2 bakblikken + 2 roerders voor nog geen 30 euro. De machine piept wel tijdens het kneden, maar dan even onder die grijpklauw wat siliconenspray en weg is al het gepiep.

Marc10001 18-05-2011
Geschreven voor: AFK BM-2

Wij hebben nu de derde AFK broodbakmachine. Bij alle drie na 9 maanden de bak en kneedhak versleten. Het draaimechanisme loopt snel te stroef. Wij bakken om de dag een brood. Gebruiken altijd een mix van spelt volkorenmeel en een ander om het op te mengen tot een brood van 600gr. Broden mislukken zo nu en dan eens een keer. Wij gaan nu op zoek naar een betere broodbakmachine. We weten alleen og niet welke.

wdv82912 09-01-2011
Geschreven voor: AFK BM-2

Een prima bbm met een simpele bediening. Bakmixen zijn er plenty in zowel kwaliteit als prijs en het gaat uiteindelijk om je eigen voorkeur. een heel goede bakmix vind ik die van supermarkt DEEN tw Donker Meerzaden gemaakt bij de Molen van ,,de Krijgsman'' in Blokker (West-Friesland) prijs 2,69 in zakken van 1 kg. Toevoegen op 500 gram bakmix 2tl zonnebloemolie, waardoor het brood langer vers blijft. Broden niet zwaarder maken dan 500 gram anders rijzen ze de bbm uit ondanks dat sommige bbm ook zwaarder aanbevelen. Tijdens het bakken bbm instellen op menu 3(volkorenbrood) en baktijd 3.32 u.
Alvorens de mix in het bakblik te deponeren eerst as en kneedarm insmeren met zonnebloemolie of boter, waardoor na het bakproces het brood uiterst simpel uit het bakblik kan worden gehaald.

Es de bakprinces 31-12-2010
Geschreven voor: AFK BM-2

Ik heb hem! Wat hebben jullie mij enthousiast gemaakt.
Eerst brood gebakken, is gelukt maar zou wat luchtiger kunnen. Heb voor het gemak een kant en klaar mix van C1000 gebruikt. Het volgende brood ga ik met een eigen mix bakken. Perfect machientje, alleen bij Blokker in Spakenburg gevonden voor 39,95. Andere filialen in de omgeving waren uitverkocht.
In 2011 lekker vers brood. Fijne jaarwisseling allemaal!

Peter Varga 26-12-2010
Geschreven voor: AFK BM-2

ik heb die broodbakmachine een jar lang gehad. 4-5 keer per week de lekkerste brood gebakt wat ooit gegeten heb. toen 3 jaar geleden naar buiten europa ging wonen, de machine doorgegeven aan mijn vriend. ik ben terug naar nederland, weer hetzelfde machine heb gekocht en ik ben zeker over de kwaliteit. ik laat mijn vrouw weer recepten dowloaden van de internet en weer lekker brood bakken. je kan zien op de verpakking de machine is wegens de duitse consumentenbond met een goeie resultaat goedgekeurd. stiftung warentest: GUT. de prijsklasse is echt laag vergelijking met andere machines ondanks de machine is goed. de ene ding ik mis bij die machine, als je volkoren boord of andere brood met zaadjes wil bakken, de machine kan niet net voor bakken automatisch de zaadjes toevoegen. maar geeft ie piepen na het mengen van de deeg. ik zou geven 9 punten van de tien voor die machine. veel plezier.

Maariskaa 19-10-2010
Geschreven voor: AFK BM-2

Ik heb deze broodbakmachine nu al enkele jaren in gebruik en ben ook tevreden.
Wel vond ik het een enorme zoektocht om een echt lekkere broodmix te vinden. Sommige mixen “passen” niet bij de machine en blijven daardoor te klein of rijzen niet goed.
Het liefste volg ik de recepten uit het boekje dat erbij geleverd wordt.

Wat ik ook nog even wil benoemen is de overheerlijke JAM die je kunt maken met de machine! Gewoon fruit en geleisuiker erin doen, menu selecteren en binnen no-time heb je de allerlekkerste zelfgemaakte jam!!! Ik stond er echt van te kijken dat dat ook nog kon!

R.P. Peters 14-09-2010
Geschreven voor: AFK BM-2

Deze machine is jarenlang goed geweest (zij het dat de levensduur beperkt was), maar ik heb er nu vier achter elkaar gekocht en weer teruggebracht. Programma 3 houdt er 25 minuten voor het verstrijken van de baktijd mee op. De importeur kan niet zeggen of er in een partij goede machines tussen zitten of niet, maar volgens mij hebben ALLE nieuwe machines dit defect. Waardeloos. Absoluut niet kopen dus.

Jose Verkade 06-09-2010
Geschreven voor: AFK BM-2

Altijd gebakken met de rols roys onder de machines de Panasonic, nooit problemen. Voor de prijswil ik nu de AFK.

nelleke rep 03-09-2010
Geschreven voor: AFK BM-2

Ik heb reeds 6 jaar een AFK BM 2 broodbakmachine en altijd ik heb hem dagelijks gebruikt om heerlijk brood mee te bakken.
Drie weken geleden ging de laatste kapot en ik heb mij naar de winkel gespoed om een nieuwe te kopen.
Ik denk dat ze iets aan de machine hebben veranderd want het is een en al drama, ik krijg er geen fatsoenlijk brood meer uit. De timer van programma 3 stopt een half uur voordat hij klaar moet zijn en het brood is klef en zonder knapperige korst. Ik heb van alles geprobeerd, meer water, minder water, programma 2 maar niets helpt . Voor mij blijft het een drama.
Zijn er meer mensen met deze problemen? Ik hoor het graag

Bakker AFK 05-08-2010
Geschreven voor: AFK BM-2

Hoewel het inmiddels overbodig lijkt om een review te schrijven over een broodbak machine die al flink wat jaren op de markt is, waag ik mij aan een simpele eerste ervaring.

Ik bak al jaren in broodbak machines en heb er verschillende gehad.. zoals o.a. Inventum, Panasonic, Tefal en de nieuwste Panasonic (2010) en nu de AFK BM-2N.

Met de Inventum had ik slechte resultaten. Als er een brood lukte.. was het toeval.
De Panasonic's zijn mooie machines wat kwaliteit betreft maar wel erg duur.
Na vele (blinde) testen kwamen we erachter dat het brood in de Tefal ABK42 veel beter was. Smaakvoller, luchtiger en groter.
De Tefal ABK42 is niet meer te koop.

Dan ben ik verder gaan zoeken en heb ook ik dit draadje op Kieskeurig van begin tot het eind gelezen. De AFK BM-2N wordt hier best heel positief beschreven dus ben ik op pad gegaan en heb hem aangeschaft.

Na het uitpakken, lezen van de gebruiksaanwijzing heb ik het bakblik ingesmeerd met olijfolie en 10 minuten ingebakken.
Na een half uur heb ik het bakblik gevuld met Suziemeel Meergranen.
Geplaatst en gekozen voor standaard instelling.. dus op start gedrukt.
Na de pieptonen heb ik nog wat noten en Rozijnen toegevoegd.

De Machine is rustiger dan ik had verwacht. De geluiden van de Tefal zijn harder.
De Machine voelt heel degelijk en zelfs het model vind ik best mooi.
Via het kijkglas kon ik het e.a. erg goed volgen.

Toen het eindsignaal klonk kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en haalde het bakblik met het hoog gebakken brood uit de machine en zette het op een rooster.
Ik wachtte een kwartier en pakte het bakblik (handbescherming!) en draaide het op zijn kop.. Ik hoefde niet eens te schudden.. het brood viel er gewoon uit !
Dit had ik nog met geen een broodbak machine voor elkaar gekregen.
Net als bij de andere heb ik ook hier van te voren het bakblik volledig ingesmeerd met olijfolie.

De spatel zat wel in het brood maar met het bijgeleverde haakje was het eenvoudig te verwijderen. Geen GAT maar een klein gleufje was het resultaat.
Het brood was geweldig op formaat, krokant, mooi bruin en erg goed van smaak.

Tot nu toe mijn beste broodbak machine wat resultaat betreft.
Over de kwaliteit van de machine kan ik nog niets zeggen maar het e.a. is hier over wel te lezen in dit draadje.

Conclusie:
Een dure machine hoeft niet beter te zijn wat resultaat betreft.
En voor mij is in dit geval het resultaat het belangrijkste.
De AFK BM-2N is een mooie machine waar het geluid binnen de perken blijft en het bakresultaat is echt TOP !
De bediening is zeer eenvoudig en het heeft een uitgebreide instel/keuze mogelijkheid.
Ik ben meer dan zeer tevreden en eigenlijk erg verrast..
En dat allemaal voor € 59,00 bij Marskramer Breukelen. (elders veel goedkoper)

Jeanette44 04-04-2010

Hallo beste lezers,

Totaal geen ervaring met broodbakmachines maar na lang zoeken, lezen EN twijfelen nu eindelijk de AFK type BL-2N broodbakmachine gekocht bij Blokker voor 39,95. Ik had een heel andere machine op het oog met een veel hoger prijskaartje maar... ik heb totaal GEEN spijt van mijn aanschaf. Het begin was ff puzzelen maar nu zijn de broden niet aan te slepen..haha..Ik geef ze constant weg, want ik krijg ze niet op en in mijn vriezer ligt ook al het één en ander..
Dus nu heb ik even een verplicht stop van mezelf op het broodbakken..haha..of ik het volhoud is een tweede..maar zo houd ik de buren ook te vriend..
Dit spreekt voor zich toch..KOPEN!!!! Die machine..

Succes allemaal en bedankt voor de tips!!

Groetjes,
J