BEEM BrMulti-Back Top-Class - Reviews

zwart, roestvrijstaal

6,1

Ramon CR 13-09-2014 Product half jaar in bezit

4,7
Wat genoemd wordt in andere review van Gerbe over het niet hebben van een afbladderende anti aanbaklaag is idd een feit.. een van de pluspunten van dit apparaat, ook voldoet het aan de verwachting voor het bakken van een brood.. toch deze twee pluspunten verantwoorden niet De veel te hoge prijs..

klantenservice zeer slecht, beloofde receptenboek alleen in Duits of Frans en geen Nederlandse of Engelse recepten online te vinden vanuit Deem zelf.. En de cakebak-functie die nooit de luchtige cakes zal maken die je normaal krijgt.. .heb alles geprobeerd met variatie van recepten met hoeveelheid eieren, met melk zonder melk ingrediënten een voor een toevoegen vooraf mixen met (licht opgeklopte en gewone) slagroom ipv boter werken... Het blijven te kleine te compacte cakes.. Dit alles zorgt bij mij nog steeds voor een vette onvoldoende..

Gerbe 23-06-2014 Product kwartaal in bezit

Ik ben zeer tevreden met de Beem broodbakmachine. Voorheen had ik o.a. diverse Panasonic broodbakmachines. Maar gelet op de verdachte anti aanbaklaag van de Panasonic en andere merken besloot ik voor de Beem te kiezen want deze heeft namelijk als enige een PFTE- en PFOA-vrije, keramische antikleeflaag (bio-LON Nature) en de werkt prima. Het brood komt gemakkelijk vrij.
De bak resultaten zijn goed, zelfs voor zwaar Volkorenbrood.
Het extra cakebakblik is heel erg handig en leuk. In een handomdraai lekkere cakes!

Ramon CR 26-05-2014 Product paar weken in bezit

3,7
Mijn advies is Absoluut Niet Kopen..
De klantenservice is erg slecht. Ik mailde dat er bij de verpakking alleen waar een receptenboek beloofd was alleen een receptenboekje in het Duits werd geleverd.. Ze zeiden toen dat er alleen boekjes bestonden in het Duits of Frans.. Toen ik vervolgens terug mailde dat ik Duits niet zo goed beheerste en dat het niet vermeld werd van te voren dat het receptenboek niet in het Nederlands was. Heb ik gevraagd wat voor oplossing ze daarvoor hadden.. Daar heb ik geen reactie op gekregen ook niet op mijn vervolgmail.. Kortom ik werd genegeerd..

Verder is er nog meer onvrede. bijvoorbeeld er is een apart bakblik en een aparte garde om cake te maken.. Maar deze functie werkt niet goed.. Ook als je alle ingrediënten er een voor een in doet dus boter op kamertemp. met de suiker.. dat laten mixen daarna een voor een de eieren tussen het bijvoegen van de eieren de emulsie het ei laten opnemen dan de volgende.. daarna zelfrijzend bakmeel of cakemix en evt melk of water blijft een zeer mager zo niet teleurstellend resultaat.

De tijden van bakken zijn niet in te stellen. dus je brood tien minuten langer of korter laten bakken kan niet tenzij je een hele nieuwe cylus begint.. Mijn broden vind ik te licht er is een stand om het bakken donkerder te maken maar op de hoogste stand blijft het te licht.. Laatste brood heb ik ongeveer veertig minuten extra laten bakken door de cyclus alleen bakken in te stellen maar die kan niet lager gaan dan een uur dus moet je opletten en zelf onderbreken.. Maar brood werd knapperig maar bleef te licht... Maar het is vooral de slechte service die mij erg irriteert.. Voor een prijs van 150 euro is er voor mijn gevoel sprake van een miskoop.. zeker omdat ik het extra geld neerlegde in de hoop goeie cakes te kunnen maken.. Er zijn betere machines die veel goedkoper zijn.. Niet kopen..