Sony BDP-S7200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDP-S7200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Belikeroon 03-12-2015
Geschreven voor: Sony BDP-S7200

Mijn oude Sony versterker was niet meer bij de tijd en dus op zoek naar een andere. Nadat ik een Yamaha van HiFi corner had geprobeerd toch op zoek naar een Sony, het werd de STR DN1060 en wat een fantastisch apparaat. Simpel aan te sluiten, alles werkt via HDMI. Dan ook maar gelijk mijn BD speler vervangen en wat een verschil met mijn vorige speler. Een DVD van Fleetwood mac op prologic II ( dus geen DTS ) klinkt al fantastisch in combi met de AV receiver. Deze DVD klinkt zo zuiver en ingetogen, geen schelle geluiden, ruis of wat dan ook maar gewoon zoals het van een podium moet klinken ( HD - Digital Cinema Sound ). De DTS Blue ray van Toto was een genot om naar te luisteren maar ook wat filmpjes afgespeeld en klinkt fantastisch en ziet er geweldig uit. Wat een verbetering. IK moest daarom deze review schrijven. Met dank aan Hifi corner voor de service !

rtamminga 10-09-2015
Geschreven voor: Sony BDP-S7200

Ik koop nooit na 1 maal kijken, maar nu werd ik wel overtuigd. Sony heeft veel ervaring met video en dvd/cd spelers. Veel keuze in 43 cm breed is er niet, vroeger was er teveel keuze. Onder de euro100 leek me o.a. te weinig solide kwaliteit bieden, zo van krakende vloer, cd slaat over. Deze duurdere dvd speler kan veel, als je dat wilt. Lees hiervoor de product info. Voor mij is afspelen, van veel soorten dvd/cd's het belangrijkst. De aansluiting super snel gerealiseerd. De stroomkabel in een wcd. Een kwaliteits hdmi kabel bijgekocht voor euro 80 bij Fa Klein (is niet meegeleverd) bv: my cable, pro 3 ster, v1.4 a, tmds 10.2 Gbit/s audio/video. Achter in de enige hdmi poort aangesloten en op de tv, in mijn geval een nieuwe curve model smart tv UHD 4K Samsung UE 65ju7500, ook in een hdmi poort geplaatst, deze zit hier op een los bijgeleverd koppel tablet. Handig, geen kabelregen aan je tv. Het beeld, ja echt super, vol kleuren, scherp. Ooit wel eens in de Imax geweest, nou dan heeft u deze nu thuis. Dit noem ik nu plug and play. Verder heb ik bij de tv wel een bijpassende Samsung soundbar gekocht type HW-J6501, niet ten onrechte geadviseerd. In plaats van zwemmen in een pool, zwem je nu in de oceaan. Supper geluid met een hoog zuiver volume. Veel kijk en luisterplezier gegarandeerd. Gr Ruud

Ruudvdkolk 01-02-2017

Kun je met deze speler ook films van je harde schijf op je netwerk streamen?

numb386 29-09-2015

Gekocht bij Media Markt. Maar Fa Klein is erg goed ?
Beetje reclame maar het product is prima daar gaat het hier om.

HeesJohn 08-12-2015

in specificaties wordt niet vermeld dat je er CD's op af kunt spelen. Kan dat toch wel ?
vr. gr.