Samsung BD-F5500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 135 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BD-F5500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rob van der Knaap 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Hoewel ik in het begin laaiend enthousiast was over beeld, geluid en bedieningsgemak heb ik er nu een totaal ander gevoel bi.
Vts bestanden worden niet afgespeeld vanaf de opslag disk.
Ook worden ongeveer de helft van mijn AVI bestanden worden niet afgespeeld
Netflix installeren is mij tot nog toe niet gelukt (terwijl lijkt alsof dit mogelijk is)

Rob van der Knaap 03-02-2014

Na contact met de helpdesk van Samsung (20 min via de telefoon) kreeg ik als antwoord:
"dat Avi én MP4 (ook daar had ik problemen mee) wel ondersteund worden, maar niet alle files afgespeeld kunnen worden". Zou gaan om een hardware probleem.
Als suggestie verwees men mij terug naar de dealer.
Na zes weken lijkt mij dat geen optie (via internet gekocht).

De hele zaak liet mij niet los en na lang en veel zoekopdrachten op internet kom ik erachter dat als ik de tv. in module: HDMI1 zet ik wel de files kan afspelen.
Natuurlijk kijk ik nu héél anders tegen dit apparaat aan.
Maar ook héél anders tegen de helpdesk!
Netflix installeren op dit apparaat is mogelijk, maar wordt heláás in Nederland niet ondersteund.

Piet 36 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Omdat mijn oude DVD speler het niet meer deed, dacht ik er goed aan te doen, mede om bij de tijd te blijven, deze speler aan te schaffen. Zoveel positieve recensies was nog beter dan garantie, dacht ik. Aangesloten en gelijk een schijfje er in. De foto's waren niet om aan te zien. Het groen was grijsgroen en het blauw blauwgrijs om het over het rood maar niet te hebben. De volgende dag gelijk omgeruild voor maar weer een ordinaire DVD speler.

downforce 01-11-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

sinds gisteren in bezit, een geweldige speler. deze speelt bijna alles af o.a. mkv zowel op usb als op dvd schijf. wat voor mij de doorslag gaf om deze aan te schaffen. werkt ook super als je een samsung smart tv hebt

nsdj1983 10-11-2013

Speelt deze speler ook mp4 bestanden van usb stick?

B Verhagen 11-10-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

prachtig beeld en geweldig geluid alleen geen display aan de voorkant dus geen tijdsaanduiding en je weet niet of hij aanstaat of niet beetje vervelend

JGJ1964 15-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Speelt tot nu toe alles af wat ik er in stop vooral cd`s, enkel blu-raytje in 24 P of dvdtje goed beeld en goed geluid. Speler lijkt degelijk gebouwd en maakt nagenoeg geen bijgeluiden. Start ontzettend snel op. Ben er voor €64 incl. 3d mogelijkheid heel tevreden over

paffen Huub 28-07-2013

Waar koop je dit dan voor € 64,-?

JGJ1964 29-07-2013

bij Foka Rotterdam maar daar is die momenteel ook duurder geworden

mleenen1977 01-12-2013

Via shopfish (account aanmaken ) en via deze website naar de website van klein.nl besteld en opgehaald in de winkel en dan betaal je € 63,25

Succes !

N-i-c-o-l-e 15-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Top apparaat, 3d werkt ook goed, de kijkervaring is vele male beter dan zonder. Ik raad het iedereen aan.

Haasje1979 14-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Mooi apparaat waarbij veel mogelijkheden zitten. Het enige dat ik mis, is het display aan de voorkant. Ook dvd's laat hij in goede kwaliteit zien. Tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden

Michel Tieleman 12-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Een fantastische aankoop met een schitterende beeldkwaliteit. Strak design en past in ieder interieur... Een echte aanrader!

carl47 12-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

geeft goed beeldkwaliteit en geluid.
Is erg gemakkelijk in gebruik. is vrij eenvoudig te installeren.

S.W.Latumeten 11-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Per 28-6-2013 overgegaan van een "grote" SONY - DVD speler naar deze compacte Samsung. Een verademing in combinatie met de BOSE Solo zeer goede geluids- en beeldkwaliteit. Ook zonder de BOSE genieten wij van het TV-geluid. Andere mogelijkheden hebben wij nog niet uitgetest. Gaat t.z.t. wel gebeuren. Jammer dat wij niet via een wel of niet brandend lichtje aan de voorkant kunnen zien of het apparaat wel of niet aanstaat. Wel via een lichtje aan de bovenkant van het apparaat doch bij ons wat lastig om te zien omdat bij ons het apparaat grotendeels verwerkt is in een kastvak. Vormgeving: lekker plat en designed !

yoeri1982 10-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

top beeld en geluid,als je drie d kijkt zie je echt de prestaties die je ook in de bioscoop ervaard.
en de beelden zijn van zichzelf al bijzonder mooi

alexan123 09-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Prima blue ray speler voor een uitstekend prijs.
Mooie vormgeving en prima gebruiks gemak voor iedereen.

CB81 09-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Mooi degelijk apparaat! Geen ingewikkelde menus of (te) uitgebreide afstandsbediening.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Twoface 09-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Een goed produkt. Veel plezier ervan. Goede Beeldkwaliteit.
De degelijk is prima en de vormgeving is super.

mbreij 08-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

prachtig beeld en geluid. makkelijk aan te sluiten. niet duur in verglijking tot anderedn. makkelijke afstandbediening. jammer dat er geen hdmi kabel bij zit

Thea1967 05-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

In combinatie met een Samsung led 800 herz hapert het beeld af en toe toch nog en dat valt voor deze prijs toch wel tegen. Het laatje voor het laden van de films is erg lichtvaardig.

Sallyruby 04-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Mooi apparaat met eenvoudige bediening, alleen het stofklepje van de usb aansluiting niet zo degelijk verder prima en makkelijk te installeren. Ben er blij mee.

Laroirma 04-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Prima apparaat , makkelijk te bedienen en helemaal makkelijk als je de rest van je apparatuur ook van samsung hebt.
De bij geleverde brillen ook goed alleen jammer dat de batterijen na een film leeg waren.

zahed amini* 03-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

ik vond hem heel mooie in zit goed deruit met het prijs.het beld is ook primagoede kwalitijd en sgerbe beel.ik heb hem pas gekocht als ik wist zo mooie beld heeft,ik had hem erder gekocht.

koennie1989 03-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

goed apparaat makelijk in omgang jammer dat er geen kabel bij zit wat mis ik wel in kombinatie met een samsung 3d tv werkt goed mooi spul

thomasn21 02-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Ik heb deze speler nu een paardagen maar heb al langer ervaring met de Samsung spelers omdat ik als verkoper werkte van bruingoed het.
Het fijne aan deze spelers is dat ze met alle tv's goed samenwerken deze ervaring heb ik met een aantal andere grote merken niet .
Dit was voor mij de reden om deze speler te kopen ook het menu is erg makkelijk en hij speelt alle gang bare bestandsformaten af.
Kort om ik ben er zeer tevreden over.de reden dat ik deze genomen heb in plaats van de duurdere is omdat ik al een tv met smart functie heb dlna zit er ook op en dat is prima en speelt goed af daarom geef ik het apparaat een dikke 10

Rutger64 02-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Voelt goedkoop plastic aan, beeldkwaliteit is wat minder. Had verwacht om geen blokkerig beeld meer te hebben, maar dat beeld is er nog gewoon. Dus ik had eigenlijk mijn oude DVD speler niet hoeven te vervangen.

Simon_1969 01-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Uitstekende bediening en strakke vormgeving. Degelijkheid lijkt goed in orde, maar valt natuurlijk op termijn pas echt te beoordelen.

Rik-Jan1984 01-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Heel mooi modern ogende dvd-speler.
Ziet er goed uit, gebruiksvriendelijk en voldoet aan alle verwachtingen

Dikkemik 01-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5500

Prachtig beeld. Design ziet er goed uit. Dvd's worden goed afgespeeld op mijn televisie. Ik heb al mijn dvd's af kunne spelen op dit apparaat