Samsung BD-F5800 - reviews

Gebruiksgemak
Vormgeving
Degelijkheid

Beste Koper,
Bij de Media Markt wordt de Samsung BD-F5800-serie Blue-ray 3D-speler incl.zgn 2x 3D-brillen aangeboden voor de actieprijs van 109,00 euro, maar laat je niet misleiden, want de Blue-ray speler is een BD-F5500-serie. En die kun je ook gewoon kopen voor +/- 82,00 euro. Daarnaast is dit product incl. brillen wel degelijk.

Score:

De Samsung Blu-ray speler is makkelijk te instaleren. Het is een plaatje voor het oog. Het heeft een super strak design, waardoor je het niet hoeft te verbergen.

In combinatie met een nieuwe Samsung tv heb je een haarscherp beeld. Het geluid is prima je hebt geen extra boxen nodig om gezellig een thuis bioscoopje na te bootsen. kortom, een mooie apparaat die plezierig is in gebruik voor het afspelen van Blu-ray en DVD.

Score:

Een mooi klein apparaat met voldoende mogelijkheden voor het afspelen van BR discs. De BR3D moet ik zelf nog testen...

6,7

De blue ray speler speelt sommige cd's niet af. Daarom heb ik mogelijkheden en geluid een slecht cijfer gegeven. Ook begrijp ik niet waarom alle blue ray spelers niet regiovrij zijn in deze tijd. Voor de rest ben ik hier wel tevreden over. Goed beeld en het geluid bij dvd's is ook goed alleen bij cd's dus niet omdat niet alle cd's afgespeeld kunnen worden.

Score:

Apparraat makkelijk aan te sluiten, gebruiksvriendelijk. Slank en mooi model, niet te veel knopjes. Ik ben er tevreden mee.

Score:

dit apparaat is makkelijk aan te sluiten, ook als je niet zo technisch bent, en binnen een kwartier gebruiksklaar. Ook het instaleren van de diverse mogelijkheden is zeer duidelijk aan geven in het Menu en daardaaor heel gebruiksvriendelijk.

Score:

Ik heb de product een paar dagen gekocht en ik ben blij met alles en het is makelijk te gebruiken en ook niet te groot en het is handig voor alle maten kast.

Score:

Het beeld is zeer mooi door goede scherpte. Ik wil me er nog meer in verdiepen om alle mogelijkheden te benutten.

7,3

Ben nu een paar dagen in het bezit van de BD-F5800
Nog niet alle mogelijkheden kunnen benutten want dat zijn er echt teveel.
Beeld en geluid kwaliteit zijn erg goed voor een speler in deze prijsklasse (139,-)
Ook de Smart tv functie is erg handig en bied veel mogelijkheden.
Wat erg opvalt is de makkelijke bediening, zeker voor iemand van mijn leeftijd. (66)
Kortom tot nu toe zeer tevreden.

Score:

Eenvoudig asymmetrisch design. Niet vergeten HDMI-kabel bij te kopen want deze is niet meegeleverd. Indien WIFI-gebruik gewenst ook nog een aparte dongle bijkopen, maar dan nog steeds erg traag. Bij verbinding met ethernetkabel echter prima (deze ook niet meegeleverd trouwens). Niets te klagen over geluidskwaliteit en beeldkwaliteit echt grandioos! Over degelijkheid niet zoveel te melden, want pas kort in mijn bezit.

Score:

In combinatie met een samsung televisie met BD Wise prachtige beeldkwaliteit. Wij waren erg verbaasd.

Score:

Dit speler vind ik prima,..
Goed gevormd en keuze gemaak van mogelijkheden laat genieten van plezier,..

Score:

leuke actieprijs bij MediaMarkt, nu een weekje in gebruik maar prima apparaat, gemakkelijk in gebruik, geweldig beeld in 3D actie

Score:

super te spreken over het app.

moet alleen nog wennen aan de vormgeving vandaar op dit moment een 8 maar wellicht als ik hem anders neer zet komt hij wel tot zijn recht

Score:

super helder beeld, en met de internet kan je gewoon apps downloaden!!! geweldige uitvinding en dan ook nog 3D, super

Score:

Aansluiten en gebruiken. Klein maar degelijke 3D blue Ray en DVD speler die goed werkt.
Aansluiten en draaien maar.

Score:

Nauwelijks aangeschaft en nu al tevreden. Vooral de het geluid en beeld zijn prima. de mogelijkheden hebben we nog niet allemaal uitgeprobeerd. Gebruiksvriendelijk, geode vormgeving, degelijkheid zal ongetwijfeld nog blijken. Vooral het combineren met de andere aangeschafte Samsung producten bevalt ons zeer goed.

Score:

Bij samsung altijd goed, dus geen telleurstelling. makkelijk te installeren en te bedienen. gebruiksvriendelijk en mooi vormgeving

Score:

Ziet er goed uit, werkt super simpel en goed. Speelt alles vloeiend af en in hoge kwaliteit. Het geluid is redelijk goed en er zijn geen rare zaken hoorbaar. De ronde hoek in de bluray speler maakt het design wel minder mooi.

Score:

goede kwaliteit beeld en geluid, waar voor zijn geld. goed apparaat. ziet er degelijk uit.Veel mogelijkheden!

+ Toon meer reviews
Prijzen

Er zijn geen prijzen beschikbaar voor dit product. Zie hieronder de alternatieven of klik hier voor een volledige lijst.

Alternatieven voor de Samsung BD-F5800