Tristar BL-4427 Blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar BL-4427 Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

konijn1981 19-07-2012
Geschreven voor: Tristar BL-4427 Blender

Ik wil graag reageren en wat tips geven naar aanleiding van de reactie hierboven. De knop op het handvat dient niet om de beker van de voet te halen maar om het deksel van de beker te nemen. Om de beker in zijn geheel af te nemen moet je de beker gewoon met de klok mee draaien. Best is dan om de beker met de handen te omklemmen en niet aan het handvat te trekken. Om hem schoon te maken vul ik hem voor eenderde tot de helft met heet water en een paar drupjes afwasmiddel en laat hem gedurende maximaal 10 seconden op pulse draaien. Dan goed het schuim uitspoelen. Ik zou er geen ijsblokjes mee verwerken maar schepijs kan wel. Ik heb hem nog niet lang genoeg om een goede beoordeling te geven van het apparaat zelf. Oh ja en als u stukjes fruit verwerkt vergeet dan niet om er meteen ook iets van vloeistof of yoghurt bij te doen anders kan hij vast lopen zoals elke blender. Tot nu toe ben ik wel tevreden.