Bosch MMB65G0M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 252 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB65G0M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tanja 03-02-2018

Prachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Sinds wij deze blender hebben gekocht genieten wij iedere dag van verse smoothies. Hij maakt perfecte smoothies, zelfs van bevroren ingrediënten. Ook ijs crushen is geen probleem (mijn oude blender kon deze taak niet aan). Het geluidsniveau is ook duidelijk lager dan wat ik van andere blenders gewend ben. Het enige minpunt is dat de kan in het begin goed vast zat waardoor ik veel kracht moest gebruiken om hem lost te krijgen van de bodem. Na enkele keren de blender te hebben gebruikt ging het al wat soepeler. Omdat de mesjes uitneembaar zijn is de blender ook heel makkelijk schoon te krijgen.

De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Pluspunten

• stil
  • prijs-kwaliteit
  • ijscrushfunctie
  • makkelijk om schoon te krijgen

Minpunten

• zware kan

Marinda Kooiman 26-01-2018

Goede blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Ik vind het een goed product, doet wat hij doen moet en de verschillende functies zorgen voor een goed blendresultaat. Het enige nadeel is dat hij erg groot en zwaar is en hierdoor lastiger is om schoon te maken.

Pluspunten

• Handige vorm voor blenden
  • Erg krachtig
  • Grote inhoud
  • Kan met gemak ijsblokjes aan

Minpunten

• Lastig schoonmaken

Annie 13-01-2018

Geweldige blender!

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Ik was al langer opzoek naar een goede blender. Mijn wensen waren; zachte substantie, het crushen van ijs, weinig geluid, makkelijk schoon te houden en niet mega duur. Ik heb voor deze blender gekozen omdat hij voldeed aan al mijn wensen.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Weinig lawaai
  • Crusht ijs
  • Gladde smoothie

E. van Dijk 13-01-2018

Stille en solide blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

De Blender maakt relatief weinig lawaai en werkt ook goed met bevroren ingrediënten. Wij gebruiken de blender iedere dag en zijn er zeer tevreden over.
Onze vorige was een oude Philips blender waar wij ook zeer tevreden over waren. Echter het mes is uiteindelijk los gekomen van de as, waardoor wij een andere vergelijkbare zochten. Een nieuw mes is prijstechnisch niet zo interessant. In eerste instantie wilden wij dezelfde, maar op basis van prijs/kwaliteit verhouding hebben we toch voor deze Bosch gekozen. Grote glazen kan, relatief weinig geluid en geschikt voor bevroren ingrediënten.

Pluspunten

• Relatief weinig geluid
  • Solide constructie
  • Makkelijk te verwijderen mes voor schoonmaken
  • Grote glazen kan
  • Verwerkt bevroren ingredienten makkelijk

Minpunten

• Voetstuk kan is niet zo makkelijk te verwijderen
  • Voetstuk kan is lastig schoon te maken

romy7805 11-01-2018

Fijne Blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Wij waren op zoek naar een nieuwe blender. Onze oude had het helaas na behoorlijk wat jaren opgegeven.
Na lang zoeken gevallen voor de Bosch. Deze omdat hij een leuke vorm had, maar ook vanwege de tekst Sillentmixx.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk.

Minpunten

• Jammer dat er niet veel accessoires bij zitten.

Bas 31-12-2017

Mr.

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

smoothies tot soepen en van sauzen tot babyvoeding. Met de Bosch SilentMixx maak je ze in een handomdraai, stiller dan andere blenders.

Pluspunten

• sound
  • mixing

de Jong 30-12-2017

je kan van alles zelf maken

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Met de silentmixer van bosch kan je zowel je fruit als lekkere milkshakes maken. De kinderen maken er goed gebruik van.

Pluspunten

• milkshakes maken

peter Janssen 29-12-2017

sterke motor erg stil makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

de machine is erg stil en sterke glazen beker met grote inhoud 2,3 liter en makkelijk in het gebruik en schoonmaak

Pluspunten

• erg stil
  • sterke glazen beker
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• beker is erg zwaar

Bosch freak 24-12-2017

Uitstekende Blender qua prijs-kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Aangeschaft in verband met de vele positieve reviews. Een enkeling klaagt over het niet kunnen maken van smooties. Dat is meer de onkunde van de persoon zelf dan dat het apparaat het niet aankan. Ik heb dit apparaat direct getest op het maken van een kwark toetje. De ingrediënten en op volgorde in de blender gedaan, rauwe wortel, banaan, kiwi, frambozen en kwark. Onkundige smootiemakers let op! Na ieder toegevoegd product even de pulsknop gebruiken zodat de etenswaren niet direct naar boven stuiteren maar deze eerst een beetje crunchen met de pulsknop, zodat het beter gemengd wordt. Daarna de stand even op vol gas. En zie daar, een mooie gladde mix. De vorm van de messen is goed doordacht en naarmate het mengsel gladder wordt, ontstaat er een soort van draaikolk in de kan, met als doel dat alles goed gemengd wordt. Schoonmaken doe ik met warm water met iets afwasmiddel en vanzelfsprekend het apparaat even laten draaien. Verder ziet de machine er robuust uit en heb er alle vertrouwen in net zoals de rest van onze keukenapparatuur, want ook deze zijn van Bosch. Ja, ik zweer al jaren bij Bosch en dit merk heeft mij nog nooit teleur gesteld. Tot nu toe super tevreden over dit apparaat. Mijn volgend product zal wederom van Bosch zijn, te weten een Bosch staafmixer MSM88190 en deze is inmiddels in bestelling.

Pluspunten

• Robuust
  • Goede smootieblender
  • Goede sausmaker
  • Handig schoonmaken
  • Doordachte vorm van de messen

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Neserin 22-12-2017

fijne blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Het product heeft een mooie uitstraling en is daarbij erg makkelijk op te bergen door het kleine formaat. Dit doet overigens niks af aan het gebruik. Makkelijk in gebruik, goed schoon te maken!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Klein van stuk

Minpunten

• Bij kleine hoeveelheden niet heel fijn gemalen

R 19-12-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Heel fijne blender met verschillende standen. Ik was specifiek op zoek naar een blender die ook bevroren fruit makkelijk kan blenden en dat gaat helemaal goed met dit apparaat. Ik ben er blij mee!

• Meerdere functies

Minpunten

• Glazen kan, deze is vrij zwaar

Mayo 15-12-2017

Mooie blender!

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Mooie duurzame blender. De eerste smoothie smaakte heerlijk.
We gaan er zeker meerdere maken.
De blender maakt minder geluid dan die ik hiervoor had.

fam. Asaa 14-12-2017

stille sterke blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Mooie blender, goede prijs-kwaliteitverhouding, vooral met de cashbackactie. Hij blendt zoals je het zou mogen hopen, is makkelijk in gebruik, eenvoudig schoon te maken doordat het mesje eruit gehaald kan worden en maakt niet veel herrie. Het is ook fijn dat je er zowel koude als warme producten in kunt blenden. We hebben er al heel lekkere smoothies, sapjes, drankjes en soepen mee gemaakt!

Pluspunten

• stil
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• kan te groot voor de vaatwasser

Mirjam 13-12-2017

Prettige blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Hij is erg stil in gebruik, al het bevroren fruit kan er in en hakt het perfect voor een smoothie!
Elke morgen wordt deze gebruikt

Pluspunten

• Erg stil
  • Makkelijk schoon te maken

Dekker 12-12-2017

Bosch MMB65G0M

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Eindelijk een goede blender gevonden! Na veel blenders geprobeerd te hebben nu eindelijk een goede blender gevonden voor de juiste prijs! Zeer geschikt voor ontbijt smoothies en om lekkere soepen mee te maken! Bij diepvries fruit moet je soms even roeren maar dit is alleen als je het direct vanuit de vriezer erin gooit.

Pluspunten

• Maakt niet zoveel lawaai
  • Geschikt voor diepvries fruit

Silent Mix blender 12-12-2017

Fantastische blender!

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Fantastisch apparaat voor het blenden. Wij gebruiken hem voor smoothies, soepen, bulletproof coffee, enz.enz. Hij is stil en je kunt de snelheid heel zachtjes opbouwen, zodat de massa of vloeistof geleidelijk blend en er niet uitspat. Kan ook hele hete producten hebben door het stevige thermosfles. Enige puntje is dat de kom vrij zwaar is en om hem er vanaf te klikken, vergt enige behendigheid en kracht.

Pluspunten

• Stil, geleidelijke opstart
  • Sterke motor, thermo glas

Minpunten

• Beetje zwaar om hem 'los' te klikken

Bonneke ten Caat 09-12-2017

Blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Omdat we veel vertrouwen hebben in Bosch door ervaring met accu boormachine e.d. Bosch heeft altijd krachtige motoren en daarom hebben we voor deze blender ( mmb65g0m) gekizen

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Weinig geluid
  • Staat goed stevig vast op aanrechtblad

Minpunten

• Wat zwaar van gewicht

Abdelhamid 07-12-2017

MOOI ER UIT

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Hij is mooi er uit en een sterk machine en makkelijk hem schoon te maken en hij maakt ook het ijs.

Pluspunten

• STERK
  • SUPER STIEL

Valerie 04-12-2017

Stijlvol, stil en werkt goed

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Wil je graag een mooie blender die zo weinig mogelijk herrie maakt en toch goed zijn werk doet, voor een leuke prijs? Dan moet je deze nemen. Staat mooi op het aanrecht, blendert goed en maakt een stuk minder geluid dan mijn vorige blender. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Stil
  • Mooi
  • Niet duur

Minpunten

• Zwaar

Alies 27-11-2017

Bosch Blender MMB65GOM

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Onze eerste blender en aangenaam verras,t het apparaat maakt veel minder lawaai dan verwacht en pureert prima. We hebben hem een week in gebruik. Het deksel gaat wat stroef van de kan af.

Jack 25-11-2017

Degelijke machine, en maakt niet te veel geluid

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Goede machine , maak niet te veel geluid, zeker vergeleken met onze oude blender.
En dat is zeker heel prettig.
Af en toe nog wel een stukje fruit er in na het draaien.
De automatische afslag is dan te snel.
Gewoon nog een keer aan zetten, probleem op gelost.

A. Hofman 23-11-2017

Blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Werkt perfect, grote kan. De machine is gemakkelijk te demonteren. De kan is wat aan de zware kant. Vlotte levering

Pluspunten

• Zeer geluidsarm

Minpunten

• Schoonmaken van de kraag mogelijk lastig

Ennio 22-11-2017

Geluidloos

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Mooie en fijne geluidloze mixer van een goedmerk en voor een mooie prijs bevalt mij goed in de smaak mixt goed geen stukjes ongesnede fruit meer.

Pluspunten

• Geen geluid
  • Mixt goed

Minpunten

• Weinig kracht

Karin huigen 19-11-2017

Verschillende snelheid.

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Het is een fijne blender. Alleen is hij wel erg zwaar. Wat heel fijn is dat je aan de onderkant de mesjes er uit kan halen heel handig.

wilma staring 19-11-2017

topper

Geschreven voor: Bosch MMB65G0M

Bosch staat voor kwaliteit apparaat werkt goed en snel en zoals beschrijving aangeeft stil geen hard geluid de design staat bij alle apparatuur bij mij in de keuken .