Bosch MMB65G0M - Reviews

Inhoud mengbeker
2,3 liter

Roel 11-09-2016 Product paar weken in bezit

Lekker stil!

Perfecte blender die lekker stil is! Gemakkelijk schoon te maken wegens de uitneembare messen en de twee programma's zijn ook erg gemakkelijk. Variabele mixstanden, dus helemaal compleet. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk schoonmaken
  • Grote kom

Minpunten

• Kom pas niet vaatwasser

Elise 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne aankoop

Ik heb het apparaat nog niet zo lang en nog niet zo vaak gebruikt, maar ik vind het een heel fijn apparaat. Staat stevig op de ondergrond d.m.v. zuignapjes, maakt heel weinig lawaai, is goed schoon te maken, traploos instelbare snelheidsregelaar. Ik heb een apparaat zonder hakker en inzetstuk. Die zijn ook los verkrijgbaar. Ik ben er tevreden mee.

• Stevig

Minpunten

• Geen hulpstukken

Jo 25-08-2016 Product paar weken in bezit

STIL

Eindelijk een blender die stil is en zijn werk goed doet.
Deze blender is te gebruiken als er nog mensen slapen.

Pluspunten

• stil
  • goed schoon te maken

Brenahderon 24-08-2016 Product paar weken in bezit

My Bosch SilentMixx Blender is awesome!

It is powerful, quiet, and easy to clean. One discovers quickly upon inspection that this is obviously a very high quality product. I am delighted with my purchase!

Pluspunten

• Quiet
  • Solidly built
  • Easy to use

Judith 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke en geluidsarme blender

Het product voldoet aan de verwachtingen. Het is makkelijk te bedienen, eenvoudig in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Jurriaans 18-08-2016 Product paar weken in bezit

kan veel in de kan

Hij neemt ruimte in; heb je plek? Hij maakt de inhoud zeer klein, nog iets te kauwen vind ik zelf prettig. Ik ervaar de schenkkan als ruim. Hoe meer er in zit, hoe langer het duurt voor het klaar is. Kleine hoeveelheden gaan sneller en makkelijker. Ik ben tevreden en hoop vooral dat dit product duurzaam is.

EricRuiter 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en blender alles moeite loos weg.

Zeer stil apparaat. Je kan de hele beker vol doen met fruit, groenten, enz en mixt het allemaal moeiteloos weg. Goed schoon te maken en diverse opzegstukken te krijgen voor nog meer comfort.

• Krachtig

JD Mulder 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsarm, erg gebruiksvriendelijk

Deze blender doet wat hij beloofd en is voor een blender geluidsarm. Zelfs met het hakselen van ijs of bevroren fruit. De "smoothie,-" en "ijscrunch" knop zijn zeer praktisch. Alles wordt goed gehakseld en door elkaar heen gepureerd op alle snelheden die je gebruikt.

Pluspunten

• Geluidsstil
  • snelkeuzeknoppen.
  • afneembare messenbodem

Lydia 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Hele fijne en zeer stille blender. Maakt perfecte smoothies. Gaat ook probleemloos door de noten, ijsblokjes heen. Ook goed geschikt om soepen in te maken. Ik ben er heel blij mee. En hij staat ook nog eens mooi in de keuken.

Pluspunten

• stil
  • lekkere gladde smoothies

M de Lange 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte Blender

Apparaat voelt zeer degelijk aan. Zware glazen kan die tegen grote temperatuur verschillen kan. Bediening zeer eenvouding en draaiknop en de 3 aparte toetsen voelen ook zeer solide aan; er zit geen speling in en maakt bediening makkelijk een nauwkeurig.
De vierkante vormgeving van de kan zorgt ervoor de inhoud niet naar boven kant gaat tijdens blenden waardoor er geen contact is met de messen onderin; erg slim en was voor ons ook de doorslaggevende feature die in de winkel is gedemonstreerd. Dit heeft ook het voordeel dat als je de deksel vergeet en de blender toch inschakelt, je de inhoud van de kan tegen het plafond aan kwakt. We hebben het al getest, maar behalve bij de pulse knop, blijft de inhoud vrijwel zonder spatten in de kan.
Apparaat staat solide door de rubber voetjes.

Pluspunten

• Degelijk ontwerp
  • Vierkante glazen kan
  • Rubber voetjes

Hedwig 13-08-2016 Product paar dagen in bezit

stille mixer

fantastisch apparaat dat ontzettend goed ijs fijn maakt, precies wat ik zocht na 3 keer een apparaat te hebben gekocht dat dit niet kan. Zou hem iedereen aanraden. Ook superfijn dat het apparaat zo ontzettend stil is!

tommie 13-08-2016 Product paar dagen in bezit

fantastisch

Thuisgekomen meteen aan de slag met de machine, smoothie, vruchtenmix prima consistentie en klaar terwijl je er op wacht super. dit is nu ons derde bosch machine die we de afgelopen 3 maanden hebben aangeschaft, eerst wasmachine, nu blender en stofzuiger allen topmachines.

ga zo door Bosch

Pluspunten

• geluid
  • sbelheid

Erik 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijke smoothie in no time!!

eenvoudige bediening, lage geluidsproduktie, ijscruscher functie, reeds aanbevolen aan vrienden die er ook enthousiast over zijn!!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • geen herrie

Constance 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Handig en op een veilige manier uit elkaar te halen

We zijn heel blij met deze Silentmixx, hij snijd alles goed fijn en op een rustige manier.
Het is ook handig dat hij zowel voor koud als warme middelen te gebruiken is.
Wat ik niet wist toen ik het kocht, is dat er ook zuignapjes aan de onderkant zit zodat hij zich vastzet.

Pluspunten

• weinig geluid
  • voor warm en koud

Tevreden klant 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk apparaat

Mooie en robuuste blender. Geluid is goed gedempt, de buren worden niet meer wakker :-) Blend alles keurig fijn. Erg makkelijk schoon te maken door uitklikbare messen.

Pluspunten

• mooi
  • robuust
  • degelijk
  • stil
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• groot

Willem 11-08-2016 Product paar maanden in bezit

Erg stil en oersterk ook voor proffesioneel gebruik

Geweldige blender erg gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken,maar het allerbelangrijkste er komt een voortreffelijke smoothie uit, Duitse degelijkheid, nogmaals voor mij geen ander merk. Top

• Erg sterk

tevreden blendergebruiker 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

grote degelijke blender

Na het begeven van onze oude blender, kwam ik op de website van Kieskeurig terecht. Op de site van Kieskeurig zag ik dat de Bosch MMB65G0M blender in de aanbieding was en dat wij daarboven op nog 20 euro van het aankoopbedrag terug konden krijgen. De blender werd de volgende dag geleverd. Er waren nog weinig reviews beschikbaar, vandaar dat ik een kleine bijdrage wil leveren. De blender is grof van formaat, maar maakt een zeer degelijke indruk en alle mogelijkheden zitten erop. De onderdelen kunnen na gebruik makkelijk worden losgekoppeld en zijn bovendien vaatwasbestendig.

Pluspunten

• degelijk
  • alle functies zitten erop
  • schenkkan is van glas
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• grof formaat ruim 1.5 L

Sushi 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige blender van Bosch

Zó verschrikkelijk stil heb ik het nog niet eerder meegemaakt.... Heb mijn slagroom tot boter geslagen omdat ik vergat dat hij aanstond en ik met tal van andere dingen bezig was! Ben er helemaal blij mee....

Pluspunten

• heerlijk stil
  • mooi design
  • ideale loskoppeling mes

Jolijn 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige blender

De blender kwam binnen en we hebben direct smoothies gemaakt. Hij werkt geweldig en is heel stil in gebruik. De blender pureert alles goed fijn zodat er geen stukken meer in de Smoothies zitten. Hij komt op de aanrecht te staan zodat we hem heel veel kunnen gebruiken! Kortom zeer tevreden.

Pluspunten

• Heel stil
  • Pureert goed
  • Meerdere programma's

Minpunten

• Beetje groot apparaat

sassebas 09-08-2016 Product paar weken in bezit

superfijne blender

zeer praktische en mooi blender van goede kwaliteit, met veel mogelijkheden en een aantal standen, oa. voor ijsblokjes fijnmalen, shakes maken.

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • diverse standen