Tristar BL-4436 - Reviews

M. de Boer 12-11-2015 Product maand in bezit

Een zware en mooie blender die doet wat je er van mag verwachten. Zeer krachtig, snijdt alles zeer fijn en is makkelijk te bedienen. Ben zeer tevreden over deze blender, die ook nog eens mooi op je aanrecht staat!

Jamiev 19-10-2015 Product paar weken in bezit

Het is een fijn, makkelijk en (bijna) gehoorloze blender. Ik gebruik hem dagelijks en ben er nog elke keer erg blij mee!

Vallie96 19-10-2015 Product paar weken in bezit

Een erg fijne blender die ook makkelijk te bedienen is. Ik heb hier al smoothies en soepen mee gemaakt. Het smaakt super en is in een handomdraai klaar. Het enige nadeel vind ik dat de messen niet makkelijk er af kan halen. Deze zijn vrij stroef. Ik zou hem wel aanraden want het apparaat doet wat je verwacht!! Er blijven geen stukjes over maar je hebt heerlijk tomaten creme soep.

arnoldvanloo 08-10-2015 Product paar weken in bezit

Ben zeer te vreden over de Tristar Blender, makkelijk schoon te maken, werkt goed en mooi rvs design vormgegeven

Auwkje 02-10-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze blender nu iets meer dan 2 weken in gebruik. Ik gebruik hem vooral om soep of smoothies te maken. Ook is deze blender geschikt om ijs mee fijn te malen. Fijn dat de kan van glas is zo is deze wel wat zwaarder, maar blijft er geen aanslag op achter. Makkelijk schoon te maken.