Tomado TM-5538

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tomado TM-5538 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

J.Janssen 30-08-2017

Geen gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Tomado TM-5538

Apparaat werkt prima, voorzover ik hem heb kunnen uitproberen met het maken van smoothies. Je kunt er ongetwijfeld meer mee doen, maar omdat de gebruiksaanwijzing ontbreekt, kan ik er niet uithalen wat er in zit. Er zit zelfs geen waarschuwing bij dat je er geen hete vloeistof in kunt gooien. Gelukkig las ik dat op tijd op een site. Het is onduidelijk wat hij wel/niet aan kan en dat is erg jammer en onnodig. Ik ga er maar vanuit dat hij niet in de afwasmachine kan, maar ook dat weet ik dus niet zeker.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• Ontbreken gebruiksaanwijzing
  • Maakt veel lawaai

jive 15-08-2017

waardeloos product

Geschreven voor: Tomado TM-5538

De kan was een paar weken na aanschaf al lek.
Garantiebewijs kon ik niet meer vinden dus de blender maar weg gedaan.

Minpunten

• geheel doet goedkoop aan
  • kan lek

ma_okkerman 08-07-2015
Geschreven voor: Tomado TM-5538

Toestel is zeer eenvoudig in gebruik. Doet het alleen als alle onderdelen op zijn plaats zitten, dus veilig. Is niet geschikt voor hele hete dranken. Geen ice-cruch functie. De kan heeft een inhoud van 1500 ml, is genoeg voor 4 personen. De kan en onderdelen kunnen niet in de vaatwasser, maar schoonmaken met de hand is zo gedaan.