Eminent Easy Pro View zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eminent Easy Pro View zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,8

Stef 08-10-2016

zelfs een webcam werkt beter

valt op de meest cruciale momenten gewoon uit. en is bijna niet meer op te starten. stekker er uit en er weer in levert voor even weer beeld. maar meestal stil staan en dan 5 minuten later een uur of langer in slow motion of schokkerig. Nu ook weer even beeld geweest maar staat al weer op mislukt. opnieuw beeld krijgen lukt niet. Ze kunnen zich beter bezig houden met orgels en media centers want van domotica en beveiliging hebben ze geen kaas gegeten.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• eigenlijk alles

jjjjjj 21-08-2016

te duur voor zijn prestaties

Duur ding. Geen waar voor mijn geld.
Ik heb deze nu een paar jaar. In het begin werkte het wel aardig. De vernieuwde app voor android is nu een stuk slechter. Kijk maar bij de recensies over deze app in de playstore van google. Men is behoorlijk ontevreden, en eminent lijkt zich dit niet erg aan te trekken. Ik heb onlangs geprobeerd om een e-mail adres in dit ding te zetten, zodat ik bij beweging een foto gestuurd krijg. Na het invullen van de gegevens op test gedrukt, en de software zei dat het goed was. Ik krijg echter geen e-mails gestuurd als er beweging is. Notificaties op mijn telefoon werken wel goed. Het e-mail gebeuren heb ik maar opgegeven, maar wat schetst mijn verbazing? Na twee weken niets te hebben veranderd, kreeg ik vandaag zomaar een e-mail van deze camera! Dus nog maar eens een beweging maken voor de lens. Helaas, het leek een eenmalige actie van deze camera. Ik ben nu overgestapt op een ander merk (Fo...) Dit merk ergerde mij in eerste instantie ook behoorlijk, omdat ook de installatie van dit merk lastig is voor een niet computer deskundige, maar als deze eenmaal geinstalleerd zijn, werkt dit een stuk beter dan deze dure eminent. Veel goedkoper en betere beeldkwaliteit ook nog.
Dus helaas. Ik kan deze camera niet meer aanraden.
Nu ik dat andere merk gebruik, merk ik pas hoe traag de android app van deze camera is. Vaak moet ik de app meerdere malen herstarten om live te kunnen kijken. Wat dan wel mooi werkt (als ik eindelijk eens verbinding heb) is het terugkijken van filmpjes vanaf de sd kaart. Dat kan dat andere merk (nog) niet.

Minpunten

• duur
  • e-mail werkt slecht
  • android app werkt traag

Cornelis88 11-03-2014
Geschreven voor: Eminent Easy Pro View wit

Ik gebruik dit product nu een aantal weken.
Helaas ben ik tot nu toe helemaal niet tevreden over dit product. Je krijgt soms helemaal geen notificaties op je smartphone terwijl hij wel wat meet. Ik moet dan de stekker er uithalen en opnieuw erin doen. Dan past doet hij het weer. Dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling.

Helaas ook een slechte ondersteuning van Eminent.