Cobb Premier - Reviews

Thermostaat

Stoker 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Cobb Premier bbq

Cobb premier bbq

Compact geheel, past perfect met alle accessoires in de opbergtas. Ook makkelijk schoon te maken omdat de bbq in onderdelen uit elkaar gehaald kan worden en vaatwasser bestendig is. De aluminium wegwerpkom is een aanrader, het vet wordt hierin opgevangen en de kom kan ineens verwijderd worden zonder vieze handen.

Veelzijdig met extra accessoires, wokken bakken grillen. Ook veel bruikbare recepten te vinden op Youtube.
Snel op te starten met de speciale Cobblestone die ca. 2½ uur meegaat. In 10 minuten is de bbq gebruiksklaar, dat lukt je met geen andere bbq. Het mooie aan deze bbq is dat hij werkend en wel met de blote handen verplaatsbaar is. Heb je een locatie uitgezocht waar je teveel in de wind zit of gaat het regenen? Geen probleem, optillen die handel en zet maar ergens neer. Ook veilig voor onderzoekende kinderhandjes.

Binnenin de bbq naast de vuurkorf is ook ruimte voor extra’s zoals aardappelen, vis enz. (in alu folie gewikkeld) gelijktijdig kun je dan op de bovenkant vlees bbq-en. De deksel zorgt ervoor dat de warmte mooi gelijkmatig het vlees verhit.

Ik ben er een hele dag mee bezig geweest en het resultaat is erg goed. Ik heb de bbq normaal gebruikt en geen last gehad dat de boel in de fik vloog met speklapjes en ik heb ook geen verbrand vlees gehad.
Nadeel is dat de hele handel met optionele extra’s gauw zo’n 300 euro kost. Maar … daar heb je dan ook wel wat moois voor.

Frank19481950 16-07-2013 Product maand in bezit

Een geweldig apparaat.Het ding werkt perfect. Rauwe kippendijen half uurtje ene kant half uurtje andere kant Perfect gaar. In het begin een beetje geklooi maar dat heeft ook zijn charme,toch? We hebben het nu zo,n 4/5 keer gedaan en als je de goede volgorde van handelingen aanhoudt is het een feest om te doen. Geen verbrand vlees of vis meer dat half rauw op je bordje beland, maar een gaar en zeer smakelijk product.wij hebben de Cobb in Spanje gekocht omdat we daar veel zijn.Maar we gaan voor NL zeker een extra Cobb aanschaffen. Ik koop hem wel weer bij Cobb.com in Spanje want daar kreeg ik er een geweldig mooi etui met prikker,knijper spatel etc. er gratis bij.