Barbecook Brahma 5.2 gasbarbeque / rvs / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Barbecook Brahma 5.2 gasbarbeque / rvs / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

hanskrol 22-06-2013

Heb deze buitenkeuken nu een paar jaar in bezit, en moet zeggen dat hij erg tegenvalt. Heb er destijds 600 euro voor betaald, was een aanbieding, maar zou nooit meer voor dit merk gaan.
De Barbecue staat hier onder een een veranda en wordt nooit nat, alleen met het schoonmaken, gek genoeg roesten de wielen en hun lagers als geen ander. moet ze ieder jaar schoonmaken en dik inspuiten met wd40 om ze gangbaar te houden. Erg vreemd omdat hij compleet van rvs zou zijn.
Schoonmaken is een ramp, je komt niet goed onder de branders, en er zitten zoveel hoekjes en gaatjes in waar de viezigheid inloopt dat het bijna geen doen is.
Een ander ding is dat hij langzaam uit elkaar begint te vallen. Delen die in de fabriek in elkaar zijn gezet, daar laten de schroeven nu van los. bv. het voorkantje met de knopen zit los, de schroef die het vast moet houden is losgegaan en zit op een onmogelijke plek. Je zal het hele apparaat uit elkaar moeten halen om het weer vast te moeten zetten. Een onderdeel wat gelast was brak af. Roosters knapt het keramiek of wat het ook is, knapt eraf en begint op die plekken te roesten. leg ook al geen vlees er direct op gebruik nu maar alu grillschalen.
Één voordeel, weet nu voor de volgende keer waar ik op moet letten, en dat is degelijkheid en kwaliteit, want dat heeft deze totaal niet.

Rene 20-06-2016

Helemaal mee eens! uit elkaar gehaald om schoon te maken. Totale ramp. Brander kapot en NIEMAND kan mij onderdelen leveren.

Zwerten 02-06-2015

Deze staat al 525 EUR getekend op Kieskeurig maar eens bij Bol.com blijkt de prijs 705 EUR te zijn !