Boretti Marciano - Reviews

Soort barbecue
gasbarbecue
Deksel
Thermostaat

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

Saner6465 27-05-2009 Product paar weken in bezit

Nog geen maand in het bezit en nog niet gebruikt; dus over gebruiksgemak en de resultaten kunnen we niet oordelen.

Begin mei hebben wij het eerste Marciano exemplaar ontvangen. Het leek wel een showroom exemplaar, krassen, lades en koelkast scheef geplaatst, lade en koelkastdeur beschadigd, voorrand bovenzijde beschadigd, verkeerde aansluitstekker (amerikaans), geen reduceer en slang en een handvol losse schroeven en popnagels in het apparaat.

Na telefonische klacht aan de leverancier kregen wij bericht
over de omruiling van de Marciano, dit keer rechtstreeks geleverd vanaf Boretti in Watergang.

Een week later kregen wij het nieuwe exemplaar. Nu was o.a. het broodrooster aan de rechterzijde bijgewerkt met een soort verf om de beschadiging te verdoezelen.
Maar ook bij dit exemplaar zat de koelkast er scheef in, de lades en het linkerdeurtje zaten scheef, de gasknoppen staken enorm veel naar voren uit, er is een ledlampje stuk, een aantal lampjes zitten los, het rubber van de koelkast is er scheef in geplakt en ook al diverse beschadigingen op het rvs.

De eerste keer hadden wij zoiets, oke, dit kan gebeuren. Maar we verwachten niet dat ook het tweede exemplaar wederom schots en scheef in elkaar zit. Dit mag Boretti op deze manier niet hun vlaggeschip noemen.

Uiteindelijke wel een goede afloop, bij de leverancier toch weer gekozen voor oude, vertrouwde Weber!