Alecto DBX-88 ECO - Reviews

• Degelijkheid

• Geluidskwaliteit7,0
Bartje1000 23-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Werkt zoals je verwacht.

Goede babyfoon om binnenshuis te gebruiken (en bij de buren neer te zetten), lichtje en muziekjes komen hier goed van pas! Inmiddels de tweede gekocht voor ons tweede kindje.
  • Gebruiksgemak7,0
roxana 13-07-2016 Product een paar dagen in bezit

Top babyfoon

ook voor thuis in gebruik. Alles wat een babyfoon nodig heeft, goed bereik (ook buitenshuis), temperatuur van de ruimte wordt aangegeven en goed geluid. Functie om te spreken is ook handig.
9,6
  • Mogelijkheden10,0
  • Bereik10,0
  • Degelijkheid10,0
Rina.com 08-07-2016 Product een paar weken in bezit

Veel mogelijkheden.

Deze babyfoon heeft alle functies die je maar kunt bedenken (behalve dan een camera). Zelfs een nachtlampje ontbreekt niet. Daarbij diverse mogelijkheden om de functies o.a. muziek en het geluid naar eigen voorkeur in te stellen. Wat ik zelf zeer fijn vind is dat je het geluid op stil kunt zetten en dat je je kindje dan alleen maar hoort als hij/zij een hard geluid(huilen of roepen)ten gehore brengt. Dit komt je nachtrust ten goede. Ook kun je het muziekje via de 'handheld' activeren en als de babyfoon op stil staat hoort alleen je kindje het muziekje. Bij geluid zijn er een aantal lichtpuntjes die aanspringen (van groen naar rood). Dit gebeurt zowel als je het geluid van de babyfoon in- als uitgeschakeld hebt. Enigste minpuntje vind ik het harde geluid als je op de knopjes drukt om een instelling te wijzigen of om het muziekje aan te zetten.
Tineke 04-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Dezelfde gekocht, want hij is goed!

Ik heb voor de tweede keer deze babyfoon gekocht. De 'oude' is acht jaar intensief gebruikt voor het oppassen van onze 7 kleindochters. Omdat ikzelf zo dom ben geweest om tussentijds de babyfoon in een tamelijk vochtige ruimte op te bergen gaf hij na ruim 8 jaar de geest. Maar ik heb vandaag een nieuwe gekocht en weer dezelfde. Bevalt supergoed. Alleen de klepjes, daar worstel ik wel mee. Die kan ik niet gemakkelijk openkrijgen, misschien maar goed ook, want die kleine kindervingertjes krijgen alles open!
c 02-07-2016 Product een paar dagen in bezit

goed apparaat

We hadden deze babyfoon aangeraden gekregen door meerdere andere ouders. Dit apparaat werkt idd heel goed. We hebben 'm gekozen voor goed bereik en dat maakt ie waar.
Tjerk 30-06-2016 Product een kwartaal in bezit

Super apparaat

Alles wat een babyfoon nodig heeft, goed bereik (ook buitenshuis), temperatuur van de ruimte wordt aangegeven en gewoon goed geluid. Functie om te spreken is ook handig als de baby onrustig is of huilt.
Marieke 30-06-2016 Product een paar dagen in bezit

Tevreden klanten

We hebben de Alecto DBX-88eco nu ruim een week in gebruik. Na even gekeken en geprobeerd te hebben konden we de babyfoon al gebruiken. De babyfoon is dus makkelijk in gebruik. Verder ziet de babyfoon er prima uit en is het zelfs nog leuk om naar te kijken voor de kleine doordat er sterren oplichten. De reden dat we deze babyfoon hebben gekocht is omdat hij na jaren nog steeds veel wordt verkocht en gekozen door vele anderen. De babyfoon heeft de juiste functies maar verder niet te veel poespas zoals bijvoorbeeld een camera. Wij zijn dus erg tevreden over deze babyfoon.

Je kunt bijvoorbeeld iets vertellen over het gebruiksgemak, de vormgeving, de degelijkheid of een ander kenmerk van het product.
Ana 30-06-2016 Product een paar dagen in bezit

Goeie babyfoon

Ik vind de babyfoon alecto dbx - 88 wel best goed!! . Moet wel iedere dag opgeladen worden.
Prima babyfoon :)
9,6
  • Mogelijkheden10,0
  • Degelijkheid10,0
Isabel 29-06-2016 Product een paar dagen in bezit

beste babyfoon

mooie liedjes, alle opties, prijs -kwaliteit ideaal, handige temperatuurmelding, op afstand bedienen ook mogelijk
N. van den Bos 27-06-2016 Product een jaar of meer in bezit

Prima apparaat!

We hebben deze babyfoon nu meer dan een jaar in gebruik en hij bevalt ons prima!
Makkelijk in het gebruik, degelijk, goed geluid en prima kwaliteit.
We zijn erg tevreden zouden deze indien nodig wederom kopen.
maikel 24-06-2016 Product een maand in bezit

Makkelijke babyfoon

Deze babyfoon is makkelijk in gebruik. Goede geluidkwaliteit en voldoende optie's.
Ook makkelijk in gebruik voor mensen die er geen ervaring mee hebben.
  • Bereik6,0
Lianne 24-06-2016 Product een maand in bezit

beoordeling babyfoon

Fijne babyfoon, helaas in goede huizen geen 50 meter bereik. Zo kunnen we niet in de buurt op elkaars kinderen passen. Ook is de batterij snel leeg. Nu nieuwe batterijen gekregen. Hopelijk werkt het. Verder ben ik er zeer tevreden over. Fijn in gebruik en de muziekjes zijn ook erg fijn!
Joyce 19-06-2016 Product een paar weken in bezit

Fijne en degelijke babyfoon

Deze babyfoon voldoet aan onze eisen en wensen. Hij is makkelijk in gebruik en de werking is goed uit te leggen bij logeeradressen. Dankzij het compacte formaat is hij ook makkelijk mee te nemen overal naartoe. Het design past bij de meeste babykamers. Het bereik is in en rondom het huis prima en het fijne is dat je zelf kunt instellen hoeveel geluid je op wilt vangen. Ideaal voor lichte slapers die niet iedere beweging of zucht van de baby hoeft te horen. Wij zijn tevreden.
  • Degelijkheid7,0
Peter 18-06-2016 Product een paar weken in bezit

Zeer prettig in gebruik en genoeg mogelijkheden

Na een tijdje deze babyfoon ervaren te hebben, kan ik niets meer zeggen dat dit de juiste keuze is geweest. Na twijfel voor een Philips of deze, hebben we 100% de juiste keuze gemaakt.
alecto 17-06-2016 Product een paar dagen in bezit

perfecte babyfoon

Makkelijk in gebruik, geluid is goed. Raad iedereen deze babyfoon aan. Wij hebben deze babyfoon nu een week in gebruik en voldoet aan onze wensen.
misterv 16-06-2016 Product een paar dagen in bezit

Prima babyfoon

De DBX-88 bevalt ons erg goed. Hij is makkelijk in gebruik en de geluidskwaliteit is goed. De batterij/accu van de handset is wel vrij snel leeg en moet je vrijwel iedere dag opladen. Geen probleem als je daar rekening mee houdt.
HM 14-06-2016 Product een maand in bezit

prima babyfoon

Bij de andere 3 kinderen ook deze babyfoon gehad en was nu echt aan vervanging toe. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Handig dat er een temperatuursensor en muziekjes op zittem
7,6
  • Geluidskwaliteit7,0
  • Degelijkheid7,0
anja 14-06-2016 Product een kwartaal in bezit

Fijne babyfoon in gebruik

Fijne babyfoon, de eerste aankoop was helaas defect, netjes een nieuwe gekregen. Deze functioneerd naar behoren. Makkelijk en praktisch in gebruik.
Trogh 09-06-2016 Product een kwartaal in bezit

Babyfoon Alecto

Bij het aanschaffen van de babyfoon voor ons eerste kindje voornamelijk gekeken naar prijs-kwaliteit verhouding.

Deze babyfoon is makkelijk in gebruik, geluidkwaliteit, bereik is super.
Daarnaast een handige functie van de slaapliedjes wat goed gebruikt kan worden.

Deze babyfoon is echt een aanrader!
  • Bereik10,0
Laura 07-06-2016 Product een kwartaal in bezit

Zeer degelijk product met uitstekend bereik in nieuwbouwhuis

We hebben meerdere babyfoons geprobeerd, maar vanwege ons nieuwbouwhuis en diepe tuin had geen babyfoon bereik achterin onze tuin. De Alecto DBX-88 heeft als enige nog goed bereik tot achterin onze tuin en zelfs verder. Enige nadeel dat deze niet uitbreidbaar is met een extra unit, dus we kopen er nu een tweede bij en dat wordt zonder twijfel dezelfde. Absoluut een aanrader!