Alecto DBX-88 ECO - Reviews

Wendy 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon

Zeer goede babyfoon voor een mooie prijs. Erg handig dat deze babyfoon de temperatuur op de babykamer aan geeft.

Pluspunten

• temperatuurregeling
  • makkelijk in gebruik

Lynn 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima babyfoon, met handige lampjes en muziekjes

Dezelfde babyfoon hadden we al eerder tweedehands gekocht. Nu was hij kapot gegaan om onbekende redenen en dus hebben we dezelfde opnieuw aangeschaft.
Prima product, met indicatielampjes voor het geluid, een paar slaapliedjes en een nachtlampje op de babyfoon.

Pluspunten

• Handige indicatielampjes
  • Paar slaapliedjes
  • Sterretjes-nachtlampje

Josje 14-08-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk

Precies wat ik wilde hebben voor een mooie prijs.
Fantastisch dat je niet alleen de geluidjes hoort maar ook lampjes ziet bewegen en dat er een nachtlampje op zit. Ook heerlijk dat er een temperatuurmeter op zit en je terug kan spreken. Al met al één hand vol met alles en het enige wat je nodig hebt. Plug and play.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk te installeren
  • Veel handige opties

Mirjam 10-08-2016 Product paar maanden in bezit

Super handige en functionele babyfoon

We bevelen deze babyfoon aan iedereen aan. Super handig in gebruik. Heeft een groot en goed bereik, ook als je het draagbare display mee naar buiten/tuin neemt. Handig dat je de temperatuur kunt aflezen. Ook de liedjes vallen in de smaak bij de kleine. En de kleine vindt het maar wat gek als je tegen hem praat door de babyfoon!

Pluspunten

• Bereik
  • Afleesbare temperatuur
  • Praatfunctie

Suus 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn product / wel kwetsbaar qua draden/aansluiting

6,6
Degelijk en makkelijk in te stellen babyfoon (fabrieksinstellingen zijn bleken eigenlijk de instellingen die ik sowieso wilde hebben). Opvallend dat de ECO functie af fabriek uit staat terwijl dit aan deze nieuwe versie nieuwe functie is.
Enige wat ik mis, is het 'linklampje' op de babyunit. Vorige versie zat dit wel op.

Mirte 02-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijne babyfoon

Gekocht in dec 2013 voor de geboorte van onze eerste.
Onlangs was het snoertje (adapter) van de baby-unit kapot. Met een tweede op komst snel een nieuwe aangeschaft, want we gebruiken de babyfoon nog dagelijks. Onze dochter slaapt namelijk goed in op de muziekjes.
Ondertussen via de website van Alecto een nieuwe adapter besteld voor iets van 15 euro. Werd snel geleverd.

De batterij van de ouder-unit is niet fantastisch, maar we hebben hem overdag gewoon in de lader staan dus geen probleem.

angelakant 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne babyfoon

De babyfoon nu ruim een week in gebruik. Werkt erg handig! Zitten veel mogelijkheden op, die we nog niet allemaal hebben gebruikt. De kwaliteit is goed en her bereik ook zeer zeker.

Illiana 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon een degelijke babyfoon

Nu 2 weken in gebruik en het is gewoon een goede degelijke babyfoon. Vriendelijk in gebruik en de eco functie werkt ook erg goed.

Bartje1000 23-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Werkt zoals je verwacht.

Goede babyfoon om binnenshuis te gebruiken (en bij de buren neer te zetten), lichtje en muziekjes komen hier goed van pas! Inmiddels de tweede gekocht voor ons tweede kindje.

roxana 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top babyfoon

ook voor thuis in gebruik. Alles wat een babyfoon nodig heeft, goed bereik (ook buitenshuis), temperatuur van de ruimte wordt aangegeven en goed geluid. Functie om te spreken is ook handig.

Rina.com 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden.

9,6
Deze babyfoon heeft alle functies die je maar kunt bedenken (behalve dan een camera). Zelfs een nachtlampje ontbreekt niet. Daarbij diverse mogelijkheden om de functies o.a. muziek en het geluid naar eigen voorkeur in te stellen. Wat ik zelf zeer fijn vind is dat je het geluid op stil kunt zetten en dat je je kindje dan alleen maar hoort als hij/zij een hard geluid(huilen of roepen)ten gehore brengt. Dit komt je nachtrust ten goede. Ook kun je het muziekje via de 'handheld' activeren en als de babyfoon op stil staat hoort alleen je kindje het muziekje. Bij geluid zijn er een aantal lichtpuntjes die aanspringen (van groen naar rood). Dit gebeurt zowel als je het geluid van de babyfoon in- als uitgeschakeld hebt. Enigste minpuntje vind ik het harde geluid als je op de knopjes drukt om een instelling te wijzigen of om het muziekje aan te zetten.

Tineke 04-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Dezelfde gekocht, want hij is goed!

Ik heb voor de tweede keer deze babyfoon gekocht. De 'oude' is acht jaar intensief gebruikt voor het oppassen van onze 7 kleindochters. Omdat ikzelf zo dom ben geweest om tussentijds de babyfoon in een tamelijk vochtige ruimte op te bergen gaf hij na ruim 8 jaar de geest. Maar ik heb vandaag een nieuwe gekocht en weer dezelfde. Bevalt supergoed. Alleen de klepjes, daar worstel ik wel mee. Die kan ik niet gemakkelijk openkrijgen, misschien maar goed ook, want die kleine kindervingertjes krijgen alles open!

c 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

goed apparaat

We hadden deze babyfoon aangeraden gekregen door meerdere andere ouders. Dit apparaat werkt idd heel goed. We hebben 'm gekozen voor goed bereik en dat maakt ie waar.

Tjerk 30-06-2016 Product kwartaal in bezit

Super apparaat

Alles wat een babyfoon nodig heeft, goed bereik (ook buitenshuis), temperatuur van de ruimte wordt aangegeven en gewoon goed geluid. Functie om te spreken is ook handig als de baby onrustig is of huilt.

Marieke 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden klanten

We hebben de Alecto DBX-88eco nu ruim een week in gebruik. Na even gekeken en geprobeerd te hebben konden we de babyfoon al gebruiken. De babyfoon is dus makkelijk in gebruik. Verder ziet de babyfoon er prima uit en is het zelfs nog leuk om naar te kijken voor de kleine doordat er sterren oplichten. De reden dat we deze babyfoon hebben gekocht is omdat hij na jaren nog steeds veel wordt verkocht en gekozen door vele anderen. De babyfoon heeft de juiste functies maar verder niet te veel poespas zoals bijvoorbeeld een camera. Wij zijn dus erg tevreden over deze babyfoon.

Je kunt bijvoorbeeld iets vertellen over het gebruiksgemak, de vormgeving, de degelijkheid of een ander kenmerk van het product.

Ana 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goeie babyfoon

Ik vind de babyfoon alecto dbx - 88 wel best goed!! . Moet wel iedere dag opgeladen worden.
Prima babyfoon :)

Isabel 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

beste babyfoon

9,6
mooie liedjes, alle opties, prijs -kwaliteit ideaal, handige temperatuurmelding, op afstand bedienen ook mogelijk

N. van den Bos 27-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat!

We hebben deze babyfoon nu meer dan een jaar in gebruik en hij bevalt ons prima!
Makkelijk in het gebruik, degelijk, goed geluid en prima kwaliteit.
We zijn erg tevreden zouden deze indien nodig wederom kopen.

maikel 24-06-2016 Product maand in bezit

Makkelijke babyfoon

Deze babyfoon is makkelijk in gebruik. Goede geluidkwaliteit en voldoende optie's.
Ook makkelijk in gebruik voor mensen die er geen ervaring mee hebben.

Lianne 24-06-2016 Product maand in bezit

beoordeling babyfoon

Fijne babyfoon, helaas in goede huizen geen 50 meter bereik. Zo kunnen we niet in de buurt op elkaars kinderen passen. Ook is de batterij snel leeg. Nu nieuwe batterijen gekregen. Hopelijk werkt het. Verder ben ik er zeer tevreden over. Fijn in gebruik en de muziekjes zijn ook erg fijn!