Alecto DBX-88-ECO - reviews

Geluidskwaliteit
Bereik
Degelijkheid
Score:

De babyfoon is mooi van formaat (klein en compact). Daarnaast heeft de babyfoon alle gewenste functies. Wij wilden een babyfoon met voldoende bereik, slaapliedjes, temperatuur babykamer, duidelijke microfoon en spraakfunctie. Deze babyfoon voldoet compleet aan al onze wensen :-)

Daarnaast hebben we uit onze omgeving van familie en vrienden goede ervaringen gehoord. De keuze was voor ons eenvoudig.

Score:

Wij zijn ander halfjaar tevreden met de producten van Alecto we hebben de IVM-200 camera en 2 DBX-88 babyfoons. Met 1 Babyfoon hadden we problemen. Na het bellen van de klantenservice, mochten we de defecte babyfoon gratis retour sturen. Zonder problemen hebben we binnen drie werkdagen een splinternieuwe terug gestuurd gekregen van Alecto. Goede service! Goed te woord gestaan! Super tevreden!

Score:

Wij hebben de babyfoon een aantal weken in gebruik en zijn tot nu toe zeer tevreden. Het bereik is prima, ook als we in de tuin zitten en de kleine boven in haar bedje ligt. De terugspreekfunctie werkt goed en de keuze van slaapliedjes is voldoende en leuk. Het feit dat er een eco stand op zit vind ik persoonlijk goed. Je mist het 1e geluid, maar dat is absoluut niet erg. Veel van onze vrienden en familieleden hebben deze babyfoon en we zijn dan ook blij met hun verwijzing.

Score:

Hebben babyfoon twee weken in gebruik. Zeer uitgebreide functies, eenvoudige bediening, goede geluidskwaliteit.
Enige minpunt is dat de liedjes vrij 'staccato' klinken, niet echt mooi om naar te luisteren (de liedjes op de babyfoons van onze andere twee kinderen klinken beduidend mooier). De muziekfunctie is een van de hoofdredenen geweest om hem te kopen. Voor het overige zijn wij echter zeer tevreden over de babyfoon, daarom hebben we hem wel gehouden. Is door Consumentenbond als beste getest, dus een goede koop.

5,8

Prima apparaat qua gebruik, maar bij ons werkt de accu niet goed. Komt niet verder dan 1 streepje op het display. Zelfs na tweedagen laden.

7,4

We hebben deze nu 2 jaar geleden aangeschaft voor ons 1e kindje. Bevalt op zich goed, goede geluidskwaliteit. Bereik is beperkt, maar dat is Dect-eigen. Helaas zit er wel al langere tijd regelmatig (maar niet altijd) een soort bromtoon door het geluid. Dis is gestart na aantal maanden en treed soms wel en soms niet op. Met het zachter zetten van het geluid, wordt ook de brom minder. Hierover contact opgenomen met Alecto, maar dan moesten we hem opsturen en zouden we 2 weken zonder babyfoon zitten, wat we te lastig vonden. Nu voor 2e kindje op komst net toch weer dezelfde aangeschaft, omdat hij verder wel goed en handig in gebruik is. Mogelijk gaan we nu toch de eerste even op laten sturen voor reparatie (als dat nog kan).
Batterijen van ouder-unit gaan ook erg snel leeg na tijdje, maar dan is het een kwestie van vervangen.

Score:

Sinds een paar dagen gebruiken we dit product. We zijn over het algemeen zeer tevreden! Enkel lijkt de temperatuurfunctie soms ietwat vreemde waarden te geven in vergelijking met andere thermometers in de buurt. Wij storen ons er niet aan en genieten 's avonds van geruste avonden dankzij dit product! Een aanrader!

Score:

De babyfoon nu een week in bezit en bevalt prima. De kleinste geluidjes zijn goed hoorbaar en is eenvoudig te bedienen. Ben erg tevreden met dit product, maar als ik een minpunt moet noemen is dat je de aan/uit knop van de ouder-unit twee keer moet indrukken voordat hij reageert.

Score:

Nu een week in gebruik. Tot nu toe tevreden over geluidskwaliteit en bereik. Ook in eco-stand pikt de unit prima op wanneer de kleine huilt.
Jammer dat er bij de baby-unit geen oplaadbare batterijen zitten.
Daarnaast daalt bij de ouder-unit de batterij-streepjes snel van 3 naar 1 streepje. Gelukkig houdt de unit t wel lang vol op dat ene streepje.

Score:

Degelijke babyfoon, met goed bereik.
Jammer dat er geen oplaadbare batterijen bij zitten voor in de baby unit.
Verder goed tevreden.

Score:

Sinds kort de Alecto DBX-88-ECO aangeschaft, "oude" babyfoon was naar de vaantjes. Ideale babyfoon, kamertemperatuur wordt weergegeven, LED-indicatie wanneer er geluid in de kamer is, goede geluidskwaliteit, leuke muziekjes,... Hopelijk gaat deze langer mee dan onze Tomy die de geest heeft gegeven na 2 jaar...

9,6

Wij zijn heel tevreden over het toestel. In het begin is het even zoeken hoe je welke functies kunt bedienen maar de handleiding is duidelijk. Bereik is goed en batterij gaat lang mee.

Score:

Het is even zoeken hoe de bediening werkt. Als je het eenmaal weet werkt het vrij makkelijk.
Degelijk verpakt product, en duidelijk hoe het e.e.a. werkt. Jammer dat er geen batterijen bijzitten voor de ouder unit. In het boekje staat wel duidelijk wat voor oplaadbare batterijen er in kunnen.
Werkt goed, en gekocht o.a. voor het ecodect verhaal.

Score:

Prima babyfoon die alle nodige functies heeft, ook fijn dat hij op eco stand kan zodat er niet constant straling van een signaal is.

Score:

Degelijke babyfoon die ook in ons nieuwbouwhuis een goed bereik heeft door 2 verdiepingen heen. Jammer dat de batterij van de ouderunit zo lang nodig heeft om op te laden (niet alleen de eerste keer), maar als je dat eenmaal weet, houd je daar rekening mee.

7,6

Mooi apparaat die het beter doet dan de Grundig. Makkelijk in gebruik en geluidskwaliteit is goed. En ook de eco-stand bevalt goed

Score:

Van de week de babyfoon ontvangen. Het lijkt een handig apparaat. Het is in ieder geval makkelijk aan te sluiten. Ben benieuwd hoe hij in de praktijk gaat werken.

6,2

Na twee jaar een nieuwe oplader nodig voor de baby-unit. Het bereik van 300m haalt de babyfoon niet. Maximaal 30 meter...

Score:

Erg eenvoudige, goede babyfoon! Doet wat ie moet doen. Goed bereik en helder geluid. De liedjesfunctie wordt iedere nacht gebruikt.

Score:

Het is een eenvoudige babyfoon met een heel goed geluid en bereik. Op vakantie bijvoorbeeld had de babyfoon bereik tot aan het zwembad in de tuin van het hotel. Maar de eerste ging wel stuk na hooguit anderhalf jaar, terwijl we 'm zelden gebruiken (alleen voor vakanties en bij opa en oma). Qua duurzaamheid vind ik 'm dus echt minder. Toch hebben we voor ons tweede kind opnieuw deze babyfoon aangeschaft, omdat we er verder heel tevreden over zijn.

+ Toon meer reviews
Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Staples
4.5 12 shopreviews
afhalen € 75,00 € 75,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Alecto Digitale Eco Dect Babyfoon ALECTO Digitale ECO DECT BabyfoonDe DBX-88 ECO is 100% storingsvrij, heeft een sublieme geluidsweergave en is door de ECO-modus zeer...

binnen 5 werkdagen

Wohi.nl
7.5 7 shopreviews
€ 78,50 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Kenmerken DECT Digitale ontvangstkwaliteit (100% storingsvrij) Unieke ECO-modus (5 standen): zendvermogen en energieverbruik instelbaar Gebruiksduur ouderunit tot 24 uur...

Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis

EP.nl
7.9 133 shopreviews
afhalen € 79,00 € 79,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Een veilig gevoel van huis of op vakantie U hoeft zich geen zorgen meer te maken als u even snel langs de buren of de supermarkt op de hoek gaat. Door zijn compacte formaat...

onbekend

BCC
8.6 14714 shopreviews
afhalen € 79,95 € 79,95 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Alecto babyfoon DBX-88 ECO - Deze Alecto DBX-88 ECO babyfoon heeft een unieke ECO MODE. Niet alleen Alecto babyfoon DBX-88 ECO Deze Alecto DBX-88 ECO babyfoon heeft een...

Op werkdagen voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis

Coolblue.nl
9.3 1864 shopreviews
afhalen € 79,95 € 79,95 Bekijk product

Levertijd

Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Zelfs op zondag.