Alecto DBX-88-ECO Reviews

8.0
  • Degelijkheid
    8.1

• Degelijkheid 8
Product een maand in bezit
Makkelijke babyfoon met fijne opties. Zo heb je de mogelijkheid tot spreken tegen je kindje en de optie om een liedje voor het slapen gaan af te spelen. Ook kun je (op afstand) een lampje bedienen. Zeer gebruiksvriendelijk. Batterij gaat lang mee. En het bereik is ook prima.
7,6
  • Gebruiksgemak 7
Product een paar weken in bezit
Erg fijne babyfoon. De Eco modus is erg prettig, want dan komt er geen ruis door de lijn als er geen geluid waar te nemen is. De verbinding is goed en de geluidskwaliteit is helder.
Product een paar dagen in bezit
Het is een prima apparaat. Werkt compleet volgens verwachting. Goede geluidkwaliteit en zit degelijk in elkaar.
  • Mogelijkheden 10
Product een paar weken in bezit
Zeer handig in gebruik, vrij standaard met mogelijkheden, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aangenaam nachtlampje. Zeer handig dat muziekje vanop afstand kan worden aan en uit geschakeld.
7,4
Product een paar dagen in bezit
Nog maar een paar dagen in bezit maar apparaat is degelijk en werkt intuïtief. Voor het functioneren is het niet nodig om de hele gebruiksaanwijzing tot in detail te moeten doorlezen. Enige nadeel is dat de batterijen 24 uur moeten opladen voordat ze vol zijn.
Product een paar dagen in bezit
Makkelijk in gebruik en doet wat hij moet doen. We horen t kindje ruim op tijd. Wij zijn er erg blij mee!
Fijn product

Veel opties

Leuk de sterren als verlichting.

En de temperatuur melding was helemaal een verrassing.

Echt perfect

Ben er blij mee
Product een paar dagen in bezit
Het is een fijn product die makkelijk te bedienen is.

Het nadeel vindt ik dat je de toetstonen van de ouder unit niet uit kunt schakelen.
Product een paar dagen in bezit
Ideaal om mee te nemen om vakantie, compact. Ook thuis voldoet de babyfoon prima. Bereik is meer dan voldoende en de geluidskwaliteit voortreffelijk!
Product een paar weken in bezit
Hele fijne, degelijke babyfoon waar alle functies op zitten die je kan wensen, behalve een camera maar die gaat meestal ten koste van bereik en accu (en kan je ook de babyfoon 3G app voor gebruiken). Goede aankoop, prima prijs!
5,8
  • Gebruiksgemak 5
  • Geluidskwaliteit 5
  • Bereik 6
  • Degelijkheid 6
Product een kwartaal in bezit
Wat een rotding. Op moment dat de batterij bijna leeg is, piept hij ook in de babykamer! En zo wordt je baby wakker door een babyfoon. Verder zit er een vervelende ruis op, bij onze andere babyfoon is dat niet het geval. Dus ik vraag me echt af hoe het komt dat dit produkt zo "goed" uit tests gekomen is. Oja, tijdens het opladen van de batterij loopt deze net zo hard leeg als je je babyfoon aan hebt staan. Oftewel, hij moet uit staan voor hij echt oplaadt.
Product een paar weken in bezit
Makkelijk in te stellen en te gebruiken. Jammer dat er alleen batterijen voor de ontvanger bij zitten en niet voor de verzender.
Product een paar dagen in bezit
De babyfoon heeft veel mogelijkheden. Het is fijn met het warme weer dat je de temperatuur goed in de gaten kunt houden. Het heeft een goed bereik en een knappe uitstraling.
Product een paar weken in bezit
Goed bereik. Extra slaapliedjes, dus geen mobiel nodig. Ook mooi dat je een temepratuur alarm in kunt stellen. Fijn dat je kunt terug praten naar de baby vanuit een andere ruimte. Je kunt ook het geluid uitzetten en dan zie je aan de streepjes of de baby wakker is. Ik zou het mooier vinden als het blauw ook wit was, zodat hij zo min mogelijk opviel, dan zou hij een tien krijgen :D.
  • Gebruiksgemak 7
  • Bereik 6
Product een paar dagen in bezit
We wilden een babyfoon met een goed bereik, en niet teveel opties.

Over het bereik binnenshuis zijn we tevreden, buitenshuis is het bereik helaas niet heel goed.

Qua opties is het een prima apparaat.

Bijv de temperatuuraanduiding, lampje, en de muziekjes zijn handig.
9,4
Product een paar dagen in bezit
De Alecto DBX-88 is een zeer goede babyfoon prijs-kwaliteit. De geluidskwaliteit is uitstekend en je hebt geen ruis. Het bereik is slechts 300 meter, maar dit is voor een normale woning meer dan voldoende, er zijn natuurlijk modellen op de markt die verder gaan. Ook nog even vermelden dat de dienst naverkoop van alecto zeer goed op punt staat, fantastische klantenservice!!
Product een paar dagen in bezit
Goed degelijk apparaat, duidelijke handleiding. Makkelijk en snel in gebruik te nemen, duidelijke bedieningsknoppen.
  • Mogelijkheden 10
  • Degelijkheid 10
Product een jaar of meer in bezit
Zeer makkelijk in gebruik! Handig nachtlampje erop en leuke rustige liedjes. We hebben de babyfoon nu 7 jaar en deze staat dag en nacht aan dus het spreekt voor zich!!! Doet het nog steeds uitstekend!

Een echte aanrader dus.....
Product een paar dagen in bezit
Ik heb deze enkele dagen in bezit en kan hem iedereen aanraden.

De melodietjes zijn zeer slaapverwekkend, onze zoon slaapt er binnen de 5 min. van.

Ik vraag me enkel af wanneer de batterijen moeten vervangen worden of dit identiek dezelfde moeten zijn (voor garantie)
Product een paar dagen in bezit
erg gebruiksvriendelijk. Haast niet nodig om de handleiding te lezen. Handleiding is erg simpel,gemakkelijk en kort.

leuk nachtlampje en leuke liedjes.

eco stand is niet heel handig. deze kun je ook uitschakelen dus dat is een groot voordeel. je kan verschillende niveaus van volume en van gevoeligheid in stellen dus voor iedereen op maat te maken.