Alecto DBX-88-ECO Reviews

• Degelijkheid
    8.1

• Degelijkheid 5
Product een paar dagen in bezit
Erg makkelijk in gebruik, microfoon is gevoelig dus station hoeft niet direkt naast het kindje gezet te worden. Batterij van ouder station gaan erg snel leeg. Muziekje werkt prima, nacht lampje is wat zwa maar leuke extra. Voor ons een prima apparaat en een aanrader.
Product een maand in bezit
Een goede degelijke babyfoon. Geluidskwaliteit is goed en is makkelijk in gebruik. De babyfoon had wat mij betreft iets kleiner gemogen. Wij hebben er 15 babyfoons in gebruik.
Product een paar dagen in bezit
Onlangs gekocht omdat we onlangs ouders zijn geworden. Kwam goed uit de testen bij de consumentenbond en kreeg een ruime voldoende voor het bereik (dit vonden we belangrijk). Tot nu toe zeer tevreden over het product, echter hoorde ik dat de kabeltjes van de adapter naar het apparaat een verbeterpunt is (kabelbreuk bij veelvuldig verplaatsen)
9,4
Product een kwartaal in bezit
Uitstekende babyfoon met ruime instelmogelijkheden voor volume en gevoeligheid van de microfoon. De liedjes functie wordt erg gewaardeerd door de kleine. Zeer complete set die ik iedereen zou aanbevelen.
Product een paar dagen in bezit
goed en degelijk apparaat dat voldoet aan datgene waarvoor je hem wil gebruiken namelijk horen of je baby lawaai maakt terwijl jij elders in huis of zelfs buiten bent. Ook makkelijk dat er muziekjes op zijn om te spelen.
  • Degelijkheid 10
Product een half jaar in bezit
Goed en degelijk apparaat. Goede prijs kwaliteitsverhouding, betrouwbaar en makkelijk in gebruik.

Portable gaat lang mee dus je hoeft deze niet elke dag op te laden.
Product een paar dagen in bezit
Toestel gemakkelijk in gebruik, vlot te hanteren, niet veel achtergrondlawaai. Duidelijk zichtbaar welke functies aan£/uit zijn op het toestel in de kinderkamer, goede weergave van kamertemperatuur.
  • Degelijkheid 6
Product een jaar of meer in bezit
We hebben deze babyfoon ruim twee jaar geleden voor onze eerste zoon aangeschaft op de 9 maanden beurs in Utrecht. Ontzettend fijn ding, makkelijk in gebruik en veel nuttige opties zoals o.a. de muziek deuntjes, temperatuur indicatie, nachtverlichting en de Eco modus, zodat je alleen wordt gealarmeerd wanneer er geluid vanuit de babykamer wordt waargenomen. Hierbij kun je zelf instellen hoe sensitief het geluid moet worden waargenomen en je dus niet voor elke passerende auto gewekt wordt; erg prettig :-)

Verder qua vormgeving hartstikke stoot proof, dus dat is dik in orde.

Het enige waar we erg teleurgesteld in zijn, zijn de diverse kabels die er al gebroken zijn in deze korte periode. We hebben de kabels altijd los naar beneden hangen en niet strak opgerold, juist om dit te voorkomen. Echter zijn de kabels van zowel de baby unit, twee keer van de ouder unit en nu ook de antenne van de baby unit dusdanig gebroken dat het koper bloot ligt. Dit laatste zorgt er voor dat er nu geen temperatuur meer kan worden waargenomen en het contact af en toe weg valt.

Wellicht hebben we net een verkeerde productie lijn gehad, maar hier zijn we echt verbaasd over.
Product een kwartaal in bezit
Na 2 maanden gebruikt te hebben zijn wij tevreden over deze babyfoon. Muziekjes worden nog niet echt gewaardeerd door de kleine maar lampjes op de parent zijn wel erg handig. Geen problemen gehad met ontvangst o.i.d.

We hebben zelf nog 4 batterijen voor de babyunit gekocht zodat we die ook makkelijk kunnen verplaatsen als de kleine ergens anders ligt. Jammer dat deze niet bijgeleverd waren.
  • Degelijkheid -
Product een paar dagen in bezit
Nu twee dagen in bezit. Duidelijke handleiding en functies. Veel mogelijkheden. Bereik getest en nog duidelijk bereik achter in de tuin. Over degelijkheid kan ik nog niets zeggen.
  • Geluidskwaliteit 6
  • Bereik 6
Product een paar dagen in bezit
Goede babyfoon met veel opties, prijs kon minder en geluid iets beter

Verder een paar dagen in bezit en erg tevreden over deze babyfoon
  • Bereik 6
Product een paar dagen in bezit
Goede en uitgebreide babyfoon, paar dagen in bezit en erg tevreden, prijs is wel aan de hoge kant maar wel een complete babyfoon
Product een jaar of meer in bezit
hadden dit toestel al voor ons dochter en hebben sinds kort hetzelfde gekocht voor onze zoon in begin wel problemen gehad dat hij soms uitviel maar hebben in de winkel direct een nieuw toestel gehad daarna geen problemen meeer gehad zijn zeer tevreden over deze toestellen
Product een maand in bezit
Makkelijke babyfoon met fijne opties. Zo heb je de mogelijkheid tot spreken tegen je kindje en de optie om een liedje voor het slapen gaan af te spelen. Ook kun je (op afstand) een lampje bedienen. Zeer gebruiksvriendelijk. Batterij gaat lang mee. En het bereik is ook prima.
7,6
  • Gebruiksgemak 7
  • Mogelijkheden 7
Product een paar weken in bezit
Erg fijne babyfoon. De Eco modus is erg prettig, want dan komt er geen ruis door de lijn als er geen geluid waar te nemen is. De verbinding is goed en de geluidskwaliteit is helder.
Product een paar dagen in bezit
Het is een prima apparaat. Werkt compleet volgens verwachting. Goede geluidkwaliteit en zit degelijk in elkaar.
  • Gebruiksgemak 10
  • Geluidskwaliteit 10
  • Degelijkheid 10
Product een paar weken in bezit
Zeer handig in gebruik, vrij standaard met mogelijkheden, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aangenaam nachtlampje. Zeer handig dat muziekje vanop afstand kan worden aan en uit geschakeld.
7,4
Product een paar dagen in bezit
Nog maar een paar dagen in bezit maar apparaat is degelijk en werkt intuïtief. Voor het functioneren is het niet nodig om de hele gebruiksaanwijzing tot in detail te moeten doorlezen. Enige nadeel is dat de batterijen 24 uur moeten opladen voordat ze vol zijn.
  • Mogelijkheden 7
Product een paar dagen in bezit
Makkelijk in gebruik en doet wat hij moet doen. We horen t kindje ruim op tijd. Wij zijn er erg blij mee!
Fijn product

Veel opties

Leuk de sterren als verlichting.

En de temperatuur melding was helemaal een verrassing.

Echt perfect

Ben er blij mee