Alecto DBX-88 ECO - Reviews

8,1
  • Degelijkheid

Moniek 03-05-2016 Product een paar weken in bezit

Goed product

Fijne babyfoon. Geluid op afstand te bedienen en terugpraten is prettig. Bereik is goed zonder storingen. Accu is wel wat snel leeg met 2 dagen.
J Jen 02-05-2016 Product een paar weken in bezit

Alecto DBX-88 eco

Mooi vorm gegeven product. Een goed bereik en zuiver en duidelijk geluid. Ook de opties zijn goed en makkelijk te bedienen.
Een nadeel: de accu is zeer beperkt. Waar mijn oude alecto babyfoon na 3 dagen nog steeds niet leeg was, red deze het in de eco stand net 24 uur.
Milan 30-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Prima babyfoon!

Makkelijke installatie, goed bereik, duidelijk in het gebruik. Degelijke babyfoon en hufterproof. Heel goedkoop via iBood kunnen aanschaffen. Niet voor niks beste uit de test (2013) bij de consumentenbond!
9,4
  • Mogelijkheden10,0
  • Geluidskwaliteit10,0
  • Bereik10,0
m.jorritsma & R. Deuss 29-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Alecto DBX-88 ECO

Gisteren opgehaald en direct "geïnstalleerd" wat erg makkelijk ging. vele opties. Ook is het handig dat je de ouderunit kunt gebruiken om functies (zoals aanzetten muziek en nachtlampje) in te schakelen zodat je niet weer de slaapkamer op hoeft om dit in te schakelen. Het bereik is ontzetten goed dit was eerder voor ons een probleem en met deze babyfoon is dat verleden tijd. Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken.
Pude1958 25-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Alecto DBX/88 Eco Babyfoon

Goede babyfoon met degelijke toetsen en bediening. Tevens heeft hij een mooie uitstraling een duidelijk geluid en goede ontvangst. Wij bevelen deze babyfoon zeker aan andere ouders en opa en oma´s aan!
  • Mogelijkheden6,0
  • Bereik5,0
M Groeneveld 24-04-2016 Product een maand in bezit

af en toe storing in nacht

Wij kochten de babyfoon zodat we in de nacht minder hard geluid zouden hebben, de eerste weken hadden we de babyfoon op maximaal bereik en volledige gevoeligheid en daarbij schrokken we 1x per nacht wakker van een keiharde pieptoon dat de verbinding wegviel. Nu wel hem op full eco stand hebben staan is dit verholpen.
  • Degelijkheid10,0
vandersteen 20-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Super babyfoon!

Makkelijk in gebruik, degelijk materiaal, functioneert goed!! Aanrader als je op zoek bent naar n goede, maar ook betaalbare babyfoon.
7,6
BC 18-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Functioneel en mooi

Makkelijk te bedienen, overzichtelijk en makkelijk met het display. De walkie talkie functie werkt goed en levert goede geluidskwaliteit.
  • Gebruiksgemak7,0
  • Mogelijkheden7,0
Gijs 16-04-2016 Product een paar dagen in bezit

prima babyfoon

Fijn degelijk apparaat. Simpel bedienbaar en fijn dat je terug kunt praten. Verder praktisch en bereik is prima, ver genoeg.
Stef 15-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-88 Eco

Alle functies zijn duidelijk en eenvoudig te bedienen. Ook met de handleiding kan je alles vrij eenvoudig anders instellen, indien je wenst.
Janneke 14-04-2016 Product een paar weken in bezit

Zeer tevreden

Nu de ons tweede kindje op komst is hebben we een tweede Alecto DBX-88 aangeschaft omdat we het een makkelijk en betrouwbaar apparaat vinden, zijn zeer tevreden
Sofie 12-04-2016 Product een jaar of meer in bezit

Primaa product

Dit is de tweede babymonitor van dit type dat we aankopen, omdat elk kind er een zou hebben. Heel tevreden, veel functies met muziekjes die de kindjes graag horen en leuk nachtlampje. Slechts de batterij is snel leeg.
Dian 12-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Prima babyfoon met veel mogelijkheden

Deze babyfoon heeft alles wat je nodig hebt. Ook een handige 'stille' stand, waardoor je alleen de lampjes ziet oplichten. Goed geluid. Sterren fungeren als nachtlampje.
Sofie VC 10-04-2016 Product een half jaar in bezit

prima babyfoon

We gebruiken de babyfoon nu 9 maanden: goed bereik, veel functies, geen storingen, handig formaat om bv in je jaszak te steken als je even de tuin in gaat. Handige aanduiding met groene en rode lampjes (als je weinig hoort bv vlakbij de dampkap, kan je kijken ipv luisteren). zeer gebruiksvriendelijk.
9,6
  • Geluidskwaliteit10,0
  • Bereik10,0
Blacklover 05-04-2016 Product een paar weken in bezit

Super tevreden!!!

Eenvoudig in gebruik, goed bereik, op afstand te bedienen en geen storingen. Aanrader, geen gedoe! Er zitten 2 batterijen bij, max 6 nodig als je volledig draadloos wilt gebruiken.
9,6
  • Mogelijkheden10,0
  • Degelijkheid10,0
FamHess 29-03-2016 Product een paar dagen in bezit

top product!

Wij hebben de babyfoon kado gekregen, en hij werkt uitstekend!
Goed bereik en je kan alles zelfs van afstand bedienen.
onze kleine kan heerlijk slapen, terwijl wij goed toezicht kunnen houden!
Keytje62 29-03-2016 Product een paar weken in bezit

zeer degelijk op batterijen na

Gekocht vanwege de eco modus. Nog niet zolang in gebruik en tot nu toe tevreden. Geen storingen, vele nuttige functies en gemakkelijke programmering. Spijtig dat deze enkel met oplaadbare batterijen werkt, merk wel dat bij niet gebruik deze batterijen toch snel leeglopen. Slechts 2 batterijen meegeleverd terwijl er toch 6 nodig zijn. Compleet in combinatie met een Baby Monitor.
  • Gebruiksgemak7,0
Elle 24-03-2016 Product een kwartaal in bezit

Prima babyfoon, batterij is wat minder

Het bereik van de babyfoon is prima, zowel in huis als naar buiten. Het enige minpunt vinden ook wij de batterij van de ouder unit. Deze is snel leeg, waardoor je het oplaadstation altijd in de buurt moet hebben.
  • Mogelijkheden7,0
  • Bereik6,0
ingrid 23-03-2016 Product een kwartaal in bezit

goede babyfoon, mag alleen zuiniger op batterij zijn.

Wij zijn erg tevreden. Het bereik binnen is goed. Buitenbereik gaan we deze zomer testen. Wat ik wel jammer vind is dat de batterij in het meeneem gedeelte binnen een paar uur al leeg is, waardoor je het oplaadstation wel altijd in de buurt moet hebben.
Saar 21-03-2016 Product een paar dagen in bezit

Goede babyfoon

Het is een fijne babyfoon. Makkelijk in gebruik. Enige minpuntje; voor de ouderunit worden wel batterijen geleverd en voor de babyunit niet. Verder goed bereik en heel fijn dat er muziekjes bij zitten