Alecto DBX-88 ECO - Reviews

8,1
  • Degelijkheid

• Mogelijkheden7,0
Sebbe 22-05-2016 Product een paar weken in bezit

licht, handig en eenvoudig te gebruiken

Deze babyfoon is erg gemakkelijk in gebruik, de toetsen wijze zichzelf uit. de geluidskwaliteit is goed, zelfs vanop een aanzienlijke afstand, zo hoeft de babyfoon niet naast het bedje te staan. Ook het terugspreken is zeer handig en duidelijk. De ontvanger is licht en handig om mee te nemen, hij beschikt ook over een klem, welk je aan je broek kan hangen voor onderweg.
9,4
Michael 20-05-2016 Product een kwartaal in bezit

Goede Babyfoon!

Babyfoon nu 3 maanden in gebruik, en zeer tevreden! Het bereik is voor we zover getest hebben uitstekend, en prima te ontvangen achter in de tuin. Ook fijn dat de babyfoon zo hard kan, voor als je buiten om het huis aan het werk bent. Misschien de microfoon in de babyfoon iets te gevoelig? Kinderen in de staat horen we via de babyfoon wat ze op staat zeggen xD

Paar nadelen wat ik toch vind:
De walkie-talkie functie is erg handig, alleen wie verzint het om eerst een flinke piep te laten afgaan aan de andere kant! Ik dacht zachtjes te praten zodat mijn kleine niet wakker zou worden. Deze schrok dus wakker van de piep.... (onzin functie dus als de kleine ligt te slapen en je wil wat tegen je vrouw boven zeggen)

2de: Ik vind het irritant dat je de aan knop van het ouderstation lang in moet drukken om hem aan/uit te zetten.
Gijs 20-05-2016 Product een paar weken in bezit

Gedegen kwaliteit

Wat een verademing na een vorige babyfoon die uitviel, stoorde enz. Apparaat werkt erg goed, heeft een aantal fijne functies. Maar het voornaamste, de ontvangst is stabiel.
Catharina 16-05-2016 Product een paar weken in bezit

Prima apparaat.

Prettig dat functies die je graag hebt als je bij de baby bent (bijv. oproep om hulp) of bij het afluisterapparaat (muziekje aan/uitzetten) daar ook bedient kunnen worden.
  • Degelijkheid6,0
Sanne 14-05-2016 Product een paar dagen in bezit

Alecto babyfoon DBX-88 eco

Fijn dat je de gevoeligheid van de babyfoon kunt instellen, zodat je 's nachts niet ieder geluidje hoeft te horen. De babyfoon geeft ook de temperatuur in de babykamer weer, wat wij handig vinden. Vier jaar geleden hebben we ook deze babyfoon aangeschaft, maar die is inmiddels kapot. Hij vertoonde al vrij snel gebreken bij het opladen van de ouderunit. We hopen dat deze babyfoon langer meegaat.
Marian 13-05-2016 Product een paar weken in bezit

Fijne babyfoon

Babyfoon heeft een goed bereik en een duidelijk geluid. Echter de accu van de ontvanger is snel leeg. Duidelijke knoppen voor gebruik.
Arimama 10-05-2016 Product een paar dagen in bezit

Fijne babyfoon

Deze babyfoon is een aanrader. Goed bereik, goed geluid. Alleen als hij voluit staat hoor je geruis.
Jammer dat er bij de aankoop maar 2 oplaadbare batterijen zitten ipv de benodigde 6. Was dus een tientje extra.
  • Degelijkheid6,0
Marije 08-05-2016 Product een half jaar in bezit

Goede Babyfoon maar slechte accu

De babyfoon werkt prima, geen negatieve ervaring nog meer gehad.
Klipje om de babyfoon aan je broek te doen brak wel al snel af.
Daarnaast vind ik de accuduur erg kort en hij lijkt niet op te laden wanneer hij uit staat.
Dela 08-05-2016 Product een paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk babyfoon

zeer tevreden over de eerste alecto babyfoon.
bij komst van meerdere kinderen,2de nodig.
eerste is al 9 jaar.storingvrij.
keuze was makkelijk bij kopen van een nieuwe erbij.
alleen liedjes zijn veranderd.weet je wel welke babyfoon waar staat.
super tevreden aanrader
9,6
Nadia 06-05-2016 Product een paar weken in bezit

Beste babyfoon

We hadden heb op stage en vond hem zo fijn ding dat ik hem nu zelf ook heb voor me kleine, je hoort alles je kan er muziek mee afspelen en dan valt me kleine zo weer in slaap zit een mooi nachtlampje in helemaal handig. Je kan hem over al naar toe nemen als ik naar me ouders ga een top babyfoon
Moniek 03-05-2016 Product een paar weken in bezit

Goed product

Fijne babyfoon. Geluid op afstand te bedienen en terugpraten is prettig. Bereik is goed zonder storingen. Accu is wel wat snel leeg met 2 dagen.
J Jen 02-05-2016 Product een paar weken in bezit

Alecto DBX-88 eco

Mooi vorm gegeven product. Een goed bereik en zuiver en duidelijk geluid. Ook de opties zijn goed en makkelijk te bedienen.
Een nadeel: de accu is zeer beperkt. Waar mijn oude alecto babyfoon na 3 dagen nog steeds niet leeg was, red deze het in de eco stand net 24 uur.
Milan 30-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Prima babyfoon!

Makkelijke installatie, goed bereik, duidelijk in het gebruik. Degelijke babyfoon en hufterproof. Heel goedkoop via iBood kunnen aanschaffen. Niet voor niks beste uit de test (2013) bij de consumentenbond!
9,4
m.jorritsma & R. Deuss 29-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Alecto DBX-88 ECO

Gisteren opgehaald en direct "geïnstalleerd" wat erg makkelijk ging. vele opties. Ook is het handig dat je de ouderunit kunt gebruiken om functies (zoals aanzetten muziek en nachtlampje) in te schakelen zodat je niet weer de slaapkamer op hoeft om dit in te schakelen. Het bereik is ontzetten goed dit was eerder voor ons een probleem en met deze babyfoon is dat verleden tijd. Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken.
Pude1958 25-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Alecto DBX/88 Eco Babyfoon

Goede babyfoon met degelijke toetsen en bediening. Tevens heeft hij een mooie uitstraling een duidelijk geluid en goede ontvangst. Wij bevelen deze babyfoon zeker aan andere ouders en opa en oma´s aan!
  • Mogelijkheden6,0
  • Bereik5,0
M Groeneveld 24-04-2016 Product een maand in bezit

af en toe storing in nacht

Wij kochten de babyfoon zodat we in de nacht minder hard geluid zouden hebben, de eerste weken hadden we de babyfoon op maximaal bereik en volledige gevoeligheid en daarbij schrokken we 1x per nacht wakker van een keiharde pieptoon dat de verbinding wegviel. Nu wel hem op full eco stand hebben staan is dit verholpen.
vandersteen 20-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Super babyfoon!

Makkelijk in gebruik, degelijk materiaal, functioneert goed!! Aanrader als je op zoek bent naar n goede, maar ook betaalbare babyfoon.
7,6
BC 18-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Functioneel en mooi

Makkelijk te bedienen, overzichtelijk en makkelijk met het display. De walkie talkie functie werkt goed en levert goede geluidskwaliteit.
  • Gebruiksgemak7,0
  • Mogelijkheden7,0
Gijs 16-04-2016 Product een paar dagen in bezit

prima babyfoon

Fijn degelijk apparaat. Simpel bedienbaar en fijn dat je terug kunt praten. Verder praktisch en bereik is prima, ver genoeg.
Stef 15-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-88 Eco

Alle functies zijn duidelijk en eenvoudig te bedienen. Ook met de handleiding kan je alles vrij eenvoudig anders instellen, indien je wenst.