Alecto DBX-88-ECO - reviews

Geluidskwaliteit
Bereik
Degelijkheid
Score:

De babyfoon nu een week in bezit en bevalt prima. De kleinste geluidjes zijn goed hoorbaar en is eenvoudig te bedienen. Ben erg tevreden met dit product, maar als ik een minpunt moet noemen is dat je de aan/uit knop van de ouder-unit twee keer moet indrukken voordat hij reageert.

Score:

Nu een week in gebruik. Tot nu toe tevreden over geluidskwaliteit en bereik. Ook in eco-stand pikt de unit prima op wanneer de kleine huilt.
Jammer dat er bij de baby-unit geen oplaadbare batterijen zitten.
Daarnaast daalt bij de ouder-unit de batterij-streepjes snel van 3 naar 1 streepje. Gelukkig houdt de unit t wel lang vol op dat ene streepje.

Score:

Degelijke babyfoon, met goed bereik.
Jammer dat er geen oplaadbare batterijen bij zitten voor in de baby unit.
Verder goed tevreden.

Score:

Sinds kort de Alecto DBX-88-ECO aangeschaft, "oude" babyfoon was naar de vaantjes. Ideale babyfoon, kamertemperatuur wordt weergegeven, LED-indicatie wanneer er geluid in de kamer is, goede geluidskwaliteit, leuke muziekjes,... Hopelijk gaat deze langer mee dan onze Tomy die de geest heeft gegeven na 2 jaar...

9,6

Wij zijn heel tevreden over het toestel. In het begin is het even zoeken hoe je welke functies kunt bedienen maar de handleiding is duidelijk. Bereik is goed en batterij gaat lang mee.

Score:

Het is even zoeken hoe de bediening werkt. Als je het eenmaal weet werkt het vrij makkelijk.
Degelijk verpakt product, en duidelijk hoe het e.e.a. werkt. Jammer dat er geen batterijen bijzitten voor de ouder unit. In het boekje staat wel duidelijk wat voor oplaadbare batterijen er in kunnen.
Werkt goed, en gekocht o.a. voor het ecodect verhaal.

Score:

Prima babyfoon die alle nodige functies heeft, ook fijn dat hij op eco stand kan zodat er niet constant straling van een signaal is.

Score:

Degelijke babyfoon die ook in ons nieuwbouwhuis een goed bereik heeft door 2 verdiepingen heen. Jammer dat de batterij van de ouderunit zo lang nodig heeft om op te laden (niet alleen de eerste keer), maar als je dat eenmaal weet, houd je daar rekening mee.

7,6

Mooi apparaat die het beter doet dan de Grundig. Makkelijk in gebruik en geluidskwaliteit is goed. En ook de eco-stand bevalt goed

Score:

Van de week de babyfoon ontvangen. Het lijkt een handig apparaat. Het is in ieder geval makkelijk aan te sluiten. Ben benieuwd hoe hij in de praktijk gaat werken.

6,2

Na twee jaar een nieuwe oplader nodig voor de baby-unit. Het bereik van 300m haalt de babyfoon niet. Maximaal 30 meter...

Score:

Erg eenvoudige, goede babyfoon! Doet wat ie moet doen. Goed bereik en helder geluid. De liedjesfunctie wordt iedere nacht gebruikt.

Score:

Het is een eenvoudige babyfoon met een heel goed geluid en bereik. Op vakantie bijvoorbeeld had de babyfoon bereik tot aan het zwembad in de tuin van het hotel. Maar de eerste ging wel stuk na hooguit anderhalf jaar, terwijl we 'm zelden gebruiken (alleen voor vakanties en bij opa en oma). Qua duurzaamheid vind ik 'm dus echt minder. Toch hebben we voor ons tweede kind opnieuw deze babyfoon aangeschaft, omdat we er verder heel tevreden over zijn.

Score:

Een babyfoon die je zekerheid biedt! Gemakkelijk in gebruik, eenvoudig in te stellen en geheel storingsvrij. Voor ons als grootouders een ideaal product!

Score:

Zeer degelijk toestel. Eenvoudig in gebruik. Totaal geen ruis. Leuke deuntjes op. Geeft ook temperatuur aan in de kamer. Kortom we zijn er zeer tevreden over!

Score:

Simpele, duidelijke babyfoon. Heeft alles wat nodig is in een babyfoon. Bereik is verder dan verwacht. Nachtlampje geeft niet echt licht helaas. Bij problemen werkt alecto heel goed mee om tot een oplossing te komen. We kregen een hele nieuwe toen de ouderunit na 1,5 jaar niet meer oplaadde.

Score:

Fijne babyfoon, bereik is prima. De geluidskwaliteit is super duidelijk, er zitten veel functies op zoals diverse melodieën. Erg handig is ook de spreekfunctie van de babyfoon.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Score:

prima apparaat, wel raar dat er 4 AA oplaadbare batterijen niet bij zitten voor een unit en de 2 AAA voor de andere unit wel.

Score:

Handig dat jet muziekje langer speelt dan bij Avent babyfoon. Gevoeligheid goed in te stellen naar wens. Bereik zal pas in de zomer getest kunnen worden als ik in de tuin werk terwijl kindje middagdutje doet. In nieuwbouwhuis dat goed geïsoleerd is, hebben we alvast geen probleem. ook geen interactie met andere babyfoon.

7,6

We hebben de Alecto DBX-88 eco een paar maanden in bezit. De babyfoon is degelijk gebouwd, en werkt prima.
De eco-functie werkt goed, wel eerst de gevoeligheid goed instellen.

+ Toon meer reviews
Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
BesteKeus.nl

Bobshop.nl
9.1 3060 shopreviews Best beoordeeld
afhalen € 74,95 € 74,95 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Alecto DBX-88 ECO Babyfoon Alecto DBX-88 ECO Babyfoon Met de Alecto DBX-88 ECO Digitale DECT babyfoon hoort je alles. Want deze babyfoon is 100% storingsvrij. Dat komt...

Levertijd

Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis.

BCC
8.6 13597 shopreviews
afhalen € 74,95 € 74,95 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Alecto babyfoon DBX-88 ECO - Deze Alecto DBX-88 ECO babyfoon heeft een unieke ECO MODE. Niet alleen Alecto babyfoon DBX-88 ECO Deze Alecto DBX-88 ECO babyfoon heeft een...

Op werkdagen voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis

Redcoon
8.3 3293 shopreviews
€ 74,95 Bekijk product via Kieskeurig.nl
Prijsinformatie van shop

Alecto DBX-88-ECO - Digitale ECO DECT Babyfoon DECT Digitale ontvangst - Bereik: max. 300 meter - Terugspreekfunctie - Best Reviewed April 2013

Op werkdagen voor 18:00 uur betaald, morgen in huis

Samengestelde aanbiedingen
Alecto DBX-88 Set 1 - + BC-02 Baby Thermometer-set DECT Digitale ontvangst - Bereik: max. 300 meter - Terugspreekfunctie - Best Reviewed April 2013 afhalen € 74,95 Bekijk via Kieskeurig.nl