Alecto DBX-88 ECO Reviews

8.1
  • Degelijkheid
    8.1

Product een paar weken in bezit
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Om de kwaliteit van de reviews op Kieskeurig.nl te waarborgen, toetsen wij de reviews aan de hand van een aantal criteria.

Wij letten daarbij onder andere op de volgende punten:

• De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten en onderbouwd zijn.
  • Geen beledigende, suggestieve en/of aanstootgevende taal.
  • Geen e-mailadressen, namen en/of telefoonnummers.

Meer informatie vind je hier: www.kieskeurig.nl/reviews.

Sinds een aantal weken in gebruik en het is een handige babyfoon die ook nog eens makkelijk en goed werkt.

Wij zouden iedereen deze babyfoon aanraden.
  • Geluidskwaliteit 10
Product een jaar of meer in bezit
Super handige babyfoon, al 4 jaar in gebruik en nooit problemen gehad! M'n dochter valt heerlijk in slaap met die rustgevende muziekjes!

Ik raad deze iedereen aan!
Product een paar dagen in bezit
Superfijne babyfoon! deze babyfoon heeft alle functies die je nodig heb!! Ik raad iedereen aan om te gaan kopen.
  • Gebruiksgemak 10
  • Bereik 6
  • Degelijkheid 8
Product een half jaar in bezit
Erg fijne babyfoon. Wel valt helaas soms gewoon het bereik weg, terwijl de babyfoon niet is verplaatst. Het duurt dan weer even voordat hij het doet. Verder prima!
Product een paar dagen in bezit
Wij hebben gekozen voor een babyfoon zonder camera. Verder heeft deze babyfoon alle functies die je nodig hebt, denk aan temperatuurmeter, terugpraatfunctie en liedjes afspelen. Het bereikbaar van de babyfoon is erg goed (van zolder tot aan de tuin tot zelfs voor op straat). Dat vonden wij ook erg belangrijk, ook als je met de baby ergens heen gaat. Een echte aanrader dus.
Product een paar dagen in bezit
Sinds een paar dagen een babyfoon voor ons eerste kind. Degelijke babyfoon. We hebben lang getwijfeld over een exemplaar met camera maar uiteindelijk voor deze gekozen. Als ik bij m'n kind wil kijken, loop ik liever de kamer in. Fijn om op afstand een muziekje te kunnen spelen, zodat hij rustig wordt. En alleen mogelijkheden die er toe doen, zoals temperatuur en praten op afstand.
  • Gebruiksgemak 7
Product een maand in bezit
Super fijne babyfoon. We gebruikte hem al bij onze eerste twee kinderen, maar de jongste twee hebben 'm nu ook. Fijn dat er een terugspreekfunctie, een goed nachtlampje en temperatuurweergave op zit.
Product een paar dagen in bezit
Op dit moment hebben wij er twee in het bezit, voor beide kinderen. Het zijn hele degelijke babyfoons. Goed gebouwd. Bereik reikt tot de tweede verdieping (betonnen plafonds/vloeren).

De temperatuur aflezen is vooral op koude/warme dagen nuttig!

Veel mogelijkheden. Al met al een aanrader.
Product een paar weken in bezit
Prijs-kwaliteit de beste babyfoon. Op aanraden van vrienden gekocht. Heel tevreden. Ik promoot hem ook voor toekomstige ouders.
Product een paar dagen in bezit
Net gekregen en geinstalleerd. Ziet er een prima toestel uit. Leuk design. Instelling ging vanzelf. Kijk uit naar meer!
  • Gebruiksgemak 10
Product een jaar of meer in bezit
Een goede produkt, batterij blijft lang mee gaan, goed bereik, he ziet er heel mooi uit, heeft veel opties.
Product een paar weken in bezit
- Bereik goed, maar gebruik hier in appartement

- met lampjes die volume aangeven (mocht je de ouderunit eens iets zachter willen zetten)

- Muziekje is leuk maar klinkt wat mechanisch

- Heel handig is de spreekfunctie

- Batterij loopt relatief snel leeg
Product een paar dagen in bezit
Heb m pas enkele dagen, voor m'n kleinzoon als die hier logeert. Werking is vrij simpel, doet wat ie moet doen en zichtbaar/verstaanbaar voor ook de minder goed horenden onder ons :-). Minpunt is dat op de ouder unit lampje aanblijft voor opladen batterij terwijl die al lang vol zijn !
  • Mogelijkheden 6
Product een paar dagen in bezit
Goed product met degelijke indruk. makkelijk bedienbaar vanaf het oudertoestel. liedjes erg in trek bij de kleine spruit. Rode lamp op lade blijft branden ook als toestel volledig opgeladen is. dit is niet handig
Product een paar dagen in bezit
Gemakkelijk in gebruik, er zitten veel functies op (terugspreekfunctie, temperatuurmeter, goed bereik, verschillende muziekjes). Prima babyfoon.
Product een paar dagen in bezit
De batterij van deze babyfoon gaan een volle dag mee. Het bereik vanuit de kinderkamer boven tot de keuken is erg goed. Verder erg handige functies en goede melding als de temperatuur te laag wordt (als er bijvoorbeeld boven een raam open staat).
  • Geluidskwaliteit 7
  • Bereik 7
Product een paar dagen in bezit
Erg gemakkelijk in gebruik, goed bereik. Zitten veel bruikbare functies op, en je kunt makkelijk de temperatuur controleren in de babykamer.
Product een paar dagen in bezit
Veel functies, makkelijk aan te passen op je persoonlijke situatie. Goed bereik, ook in de eco modus met weinig straling.
Product een maand in bezit
makkelijk in gebruik. Helaas zg ik na een paar weken het cijfer niet meer van de temperatuur, dus wist ik niet hoe warm het was in de kamer van mijn dochter. Deze nu opgestuurd en hopelijk snel weer gemaakt terug.

Goed geluid, bereik ook goed.
Product een maand in bezit
Wij gebruiken deze Babyfoon in onze splitlevel woning van beton. Het bereik en het geluid is heel erg goed. We kunnen met een gerust hart op de bank zitten, terwijl de kleine boven ligt te slapen.