Alecto DBX-83 - Reviews

8,1

VE 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat moet

Goeie babyfoon, geeft alleen geluid door wanneer het moet, dus geen constant ruis. Is wat we zochten als uitbreiding van de DBX82. Neem wel even de moeite om de korte handleiding te lezen, de knoppen op het toestel zijn niet zo éénduidig maar de korte handleiding maakt alles mogelijk!

Pellegrom 25-05-2016 Product kwartaal in bezit

Veel plezier van deze extra unit!

Fijn dat bij deze babyfoon de mogelijkheid zit om een extra unit te koppelen! Op deze manier kan je op meerdere (kinder)kamers units zetten terwijl je maar 1 ontvanger hebt! Veel plezier van!

Misamoki 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Handige babyfoon op afstand

Extra babyunit gekocht, hij bevalt ontzettend goed! Vooral fijn dat het bereik goed is, voelt veilig en geeft je toch bewegingsvrijheid

Jaap 06-05-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk dat je meerdere zenders kunt gebruiken

hebben er een zender bijgekocht om bij meerdere kinderen te kunnen horen op 1 ontvanger. Degelijke kwaliteit en een goed bereik!

Mps 04-12-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Uitbreiding bij de Alecto Dbx 82, werkt prima! Vooral prettig dat er 1 ouderunit is waar je meerdere alecto dbx 83 op aan kan sluiten.

Katrien 25-11-2015 Product maand in bezit

Sinds een jaar gebruiken we de babyfoon voor onze dochter. Sinds een maand hebben we deze uitgebreid met de extra zender. Zeer tevreden over. Er zit ruis op ze zender, maar dit stoort ons niet. Gemakkelijk in gebruik, compact en handig dat er meerdere zenders op 1 ontvanger kunnen aangesloten worden.

elsdelva 04-09-2015 Product paar weken in bezit

kunt het uitbreiden meerdere kamers beluisteren met een en dezelfde babyfoon gebruiksgemak zeer gemakkelijk