Philips SCD525

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SCD525 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

ig123 03-02-2015
Geschreven voor: Philips SCD525

December 2013 deze babyfoon gekocht en er erg tevreden mee. Duidelijk geluid en ook bij onze overburen nog bereik! Helaas een jaar en maand verder krijgt de babyfoon opeens kuren. De ouderunit werkt opeens alleen nog maar in de oplader en valt steeds vaker en sneller uit, gister kregen wij de ouderunit niet meer aan nadat deze was uitgevallen.
Erg jammer dat dit precies gebeurd na een jaar garantie!

ig123 03-02-2015
Geschreven voor: Philips SCD525

In december 2013 de babyfoon aangeschaft. Erg tevreden mee, werkte zelfs bij onze overburen. Nu een jaar en een maand verder krijgt de ouderunit opeens problemen! Kan alleen nog maar gebruikt worden in de oplader, als hij het dan al doet... valt regelmatig uit en gister kregen wij hem niet meer aan. Erg jammer als je 1 jaar garantie hebt!

Tess2013 03-01-2015
Geschreven voor: Philips SCD525

Wat een fijne babyfoon! fijn dat beide delen op batterijen kunnen werken, dus als er even geen stopcontact in de buurt is maakt dat niks uit.Bereik is erg goed. Zelfs 5 huizen verder hebben we nog bereik, wat weer een extra vrijheid biedt. Het "ouder"deel is klein en licht en neem je makkelijk mee, onze dochter slaapt heerlijk op de melodietjes van de babyfoon.

PaulavW 20-08-2012
Geschreven voor: Philips SCD525

Voor in huis een prima babyfoon. Wij wonen echter op een boerderij en hebben te maken met langere afstanden. We zijn veel buiten of werken in de schuren. Het bereik valt ons tegen (vergeleken met onze vorige babyfoon, ook van Philips). Het geluid is ook te zacht (tijdens draaiende machines). De ledverlichting is overigens top, die zie je van ver. Helaas kunnen we nu ook maar 1 kind horen, terwijl we bij de vorige babyfoon beide kinderen konden horen. Babyfoon op de gang is voor ons geen optie. We gaan nu een PMR proberen.

TeleurgesteldinPhilips 04-05-2012
Geschreven voor: Philips SCD525

Helaas valt de verbinding continue weg.
Slaat het apparaat wel uit als ons kind niet huilt.
Slaat het apparaat niet uit als ons kind het uitschreeuwd van de darmkrampen.
Zit er veel ruis om de lijn.

Al met al een mooi apparaat om te zien, een prul in gebruik. Het ontzorg ons als jonge ouders totaal niet. Philips klantenservice stuurt ons een nieuwe, maar helaas kan dit wel een paar weken duren. Een enorme teleurstelling.

MAE77 07-11-2011
Geschreven voor: Philips SCD525

Wij hebben deze babyfoon nu 20 maanden in gebruik. Op zich zeer tevreden over gebruiksgemak en functionaliteiten. De babyfoon is drie keer gevallen in de tijd dat we hem in gebruik hebben (dat soort dingen gebeuren), wat heeft geresulteerd in een zeer irritante ruis/getik en het feit dat de babyfoon niet meer goed oplaad. Enerzijds is het waarschijnlijk onze eigen schuld, anderzijds vind ik dat een babyfoon zul soort dagelijkse belasting moet kunnen verduren.

Tamara Keizer 08-08-2012

Beste MAE77,

Wij hebben zo'n 3 jaar geleden ook deze babyfoon aangeschaft. Je verhaal is super herkenbaar.
Je neemt de babyfoon een aantal keer mee en sindsdien vaak problemen met irritante ruis en getik en slecht opladen. Onze babyfoon kan niet meer zonder de lader.

Ik denk dus dat dit niet aan ons ligt, maar aan de kwaliteit van het product.

Mirjam1982 14-03-2011
Geschreven voor: Philips SCD525

Echt een prima ding. Wij kunnen ook een paar huizen verder zijn en hebben dan bereik. Het valt wel eens weg, maar door aan en uitzetten wordt het herstelt. Er zitten rustgevende liedjes op die pas na 15 min. vanzelf uitgaan, dit is nu onze kindjes 2 zijn, lekker in slaap vallen. Je kunt de sensitiviteit regelen zodat je niet van elk kuchje wakker wordt. Hij ruist nooit. Echt een superding, zou hem zo weer kopen.

Rob26 01-03-2011
Geschreven voor: Philips SCD525

Is een strak modern toestel.
Mogelijkheden zijn meer dan voldoende, nachtlampje en slaapliedjes te activeren vanop afstand. Bereik is ook goed.
Alleen het geluidsniveau is op maximum nog zeer stil.
Wanneer ik in de keuken bezig ben moet ik zeker de radio uitzetten en zo stil mogelijk bezig zijn want anders hoor je de baby practisch niet. Ik hang dan bijna constant met mijn oor op de ouderunit om de baby toch maar te horen als hij zou wenen. Op de slaapkamer is het wel voldoende daar dan alles stil is maar ik vind dat je de baby via babyfoon ten alle tijden goed moet kunnen horen.