Alecto DOS-180C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DOS-180C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Heijstek Juridisch Adviesbureau 16-08-2012
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

Wij hebben twee alecto's gehad. Waaronder deze. Wat een waardeloos ding. Blijft storen, nooit helder beeld. Die van philips met dect technologie die werkt perfect!

Heijstek Juridisch Adviesbureau 28-04-2012
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

Het is onze tweede babyfoon van Alecto die niet functioneert. De duurste op dat moment.

Op batterijen werkt ie niet, op netstroom werkt het niet. Wij hebben alleen gipswandjes. Kind slaapt misschien 3 meter verder, het functioneert niet.

Drama ding!

Officiele reactie van Hesdo 20-08-2012

De DOS-180C met een DECT babyfoon vergelijken gaat niet helemaal op., u vergelijkt dan twee totaal verschillende technieken.Ook Alecto heeft DECT beeldbabyfoons in het assortiment zoals de DVM-70.
Indien u problemen heeft met de DOS-180C gelieve contact op te nemen met Hesdo Service Center ( tel. 073-6411355), wij zullen zorgen voor een passende oplossing.

EstelB 15-02-2011
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

Waardeloos! Niet kopen! Zeer slecht bereik en ongelofelijke veel storingen. Ding knettert als mitrailleur. Beeld mwoah. Woon zelf gelijkvloers met dunne wanden, slaapt baby bij schoonouders in nieuwbouwhuis dan is deze babyfoon helemaal onbruikbaar: geen beeld en geluid nog slechter. Als ik 'm op kanaal c zet (gebruik zelf meestal a) dan zie ik de kinderkamer van de buren! Geen grapje! Prijs-kwaliteit verhouding is zeer slecht. Geen aanrader, vind het zelf een miskoop.

abuzer20 07-02-2011
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

Leuk mooi toestel ik gebruik het in onze appartement geen last van storingen. doet wat hij moet doen, niet meer niet minder. maar misschien voor de volgende keer toch naar een iets betere kijken.

CelinaP 25-11-2009
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

Bij ons thuis ( eengezinswoning ) heb ik in elke kamer bereik. Afhankelijk van welk kanaal de babyfoon op staat. beeld is in het donker zwart/wit, maar dat is logisch vanwege de infrarood lampjes. Opzich ben ik er wel tevreden over. Alleen gaan de batterijen wel wat snel leeg. Voor in de nacht heb je de functie AUTO. Dan staat de babyfoon uit, maar wanneer je kind wakker wordt schakelt hij automatisch aan. Heel handig dus.

Miss maaike 05-09-2008
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

zeer slecht bereik, beeld is ook niet hoe het zou moeten zijn...conclusie; geen aanrader!!!

Silvana27 03-09-2008
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

Zeer slecht bereik! het kan niet worden gebruikt waarvoor het bedoelt is! Het beeld is alleen goed in dezelfde ruimte en daar is geen observatie nodig. Als ik in de woonkamer zit exact onder de babykamer ontvang ik geen beeld nog geluid.

ilse 02-06-2008
Geschreven voor: Alecto DOS-180C

Ontvangst is enorm slecht, het beeld hapert om de haverklap, werking zonder beeld is absoluut niet beter. We hebben 'm nu 2 maanden, maar hebben 'm eigenlijk niet gebruikt, traplopen en eigen gehoor werkt sowieso beter!!

Kees2003 27-12-2007

slechte ontvangst
slecht beeld (zo goed als zwart wit)
slecht geluid.

Kortom: geen aanrader...