Pioneer DEH-7300BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-7300BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

DIRKJANBOON 04-06-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-7300BT

update : deze radio is een genot om te hebben hoewel hij volgens de informatie alleen voor de apple iphone is werkt ie ook goed met andere blue tooth telefoons

jammer is alleen dat ie in de nederlandse verzie geen clock instelling heeft . (althans ik heb het nog niet ontdekt ) het geen wel handig zou zijn omdat je dan ook in de auto altijd de tijd bij je hebt .

dirkjanboon 28-01-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-7300BT

Dit is een perfecte entertainment oplossing voor de auto. ik rij zelf in een c1 met 4 speakers en heb er ruim voldoende geluid mee , radio prima cd of mp3 ook goed , bellen doet ie ook perfect en mijn telefoonboek uit de smartphone is al op de radio gezet , als ik gebeld wordt gaat automatisch de bron op pauze en kan ik de beller goed verstaan en zij /hij mij. deze radio heeft voor elke bron apparte instellingen zo kun je dus muziek met veel bass luisteren en telefoon met minder bass

jammer dat bepaalde zaken niet duidelijk in de handleiding staan zo heb ik me suf gezocht naar de sound retriever maar ook dat werkt nu naar behoren

Suuskepuuske 07-01-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-7300BT

Heb deze radio nu een week in gebruik. Kan niet anders zeggen dan dat het een topapparaat is. Heb 'm voornamelijk gekocht vanwege de bluetooth, goede reviews over gelezen! En vanwege de mogelijkheid om een usb aan te sluiten. Het microfoontje werkt inderdaad erg goed, ben erg goed te verstaan. En het geluid van het gesprek klinkt ook goed door de speakers. En ideaal, een usb-stick met 700 nummers erop, geen gehannes meer met c.d's! Ook vind ik het beschermklepje voor de usb-aansluiting handig, bij sommige radio's is dat van rubber, hier van plastic, gewoon openklappen, wel zo makkelijk.
Ik heb geen problemen ondervonden met het telefoonboek van mobiel overbrengen naar de radio! Heb een sony ericsson xperia ray. Op het moment dat ik de telefoon koppelde aan de radio, verscheen er in het scherm van m'n mobiel de vraag of ik het telefoonboek wilde kopiëren naar de radio, ja of nee. Ja ingedrukt, en hopla, heel snel stond alles in de radio!! Over de degelijkheid valt natuurlijk na een week nog weinig te zeggen... maar ik doe 'm in ieder geval iedere keer na gebruik netjes in z'n plastic beschermhoesje.Lees hier dat sommige moeite hebben met het frontje loshalen, voor mij iig totaal geen probleem! Helemaal rechts op het knopje drukken en vanaf die kant naar je toe halen. Ik zeg; een aanrader deze radio!!!

M.Poels 21-06-2011
Geschreven voor: Pioneer DEH-7300BT

Sinds een paar dagen in het bezit van deze autoradio en moet zeggen dat hij alle verwachtingen overtreft. Geluidskwalitiet is zeer goed. Mede door extern microfoon is het gebruik van telefonie m.b.v. bluetooth uitermate goed. Optie om USB-stick met muziek afspelen is zeer goed. Daarnaast zijn de uitbreidingsmogelijkheden (extra versterker, evt. CD-wisselaar) een pre. Kortom zeer tevreden.

dr_yce 08-06-2011
Geschreven voor: Pioneer DEH-7300BT

Heb de DEH-7300BT nu een paar dagen uitgeprobeerd, en moet zeggen. het is even wennen wanneer je dit type besturing nog niet heb meegemaakt.
moet ook zeker niet even vlug iets willen verranderen onder het rijden.

het I-pod gedeelte is Super !
ik sloot mijn ipod 2 gb er op aan en gelijk krijg ik op het display van de ipod het logo van Pioneer te lezen. via de draaiknop kan je van nummers wissellen en mappen bekijken (vergrootglas).. alles werkt soepel en snel.
het parot gedeelte is echt top. jammer dat je wel de externe microfoon moet aansluiten, maar dat is zeker de moeite waard. Heldere klank en geen echo. zelfs als je het op 50 (?) zet geen problemen !
echt een aanrader voor iedereen die muziek wil luisteren en geen fuzz wil hebben van cd's e.d.
radio is trouwends ook goed ! ook de rds ed.. werkt super.
nadeel:
stomme afneembare frontje heeft apparte gebruiksaanwijzing. lukt me soms niet om even snel deze er uit te nemen. moet echt met beleid en rust gedaan worden.

Joop B48 10-03-2011

---------Update review, 10-3-2011--------
Alles is nu werkend zoals het hoort. Manual nogmaals lezen en even gegoogled. Hulp van Pioneer bleef helaas uit. Misschien had ik beter gebeld, maar dat viel me dus wel tegen. Ik had wat problemen met het overzetten van het phone book van de Nokia N96 8GB.

Het blijkt toch vrij eenvoudig te zijn. Maak eerst een verbinding tussen de Nokia en de Pioneer! Je moet dan op je Nokia ook het headset icoontje zien. Ga nu op je Nokia naar je Contacten en druk op Opties en kies voor Markeringen Aan/Uit en kies vervolgens Alle Markeren. Er staan nu vinkjes bij al je contactpersonen.
Indien je nu contact hebt tussen de beide apparaten, dan krijg je nu bij de opties ook te zien dat je kunt Zenden. Hij vraagt de DEH 7300BT te bevestigen daarna gaat het zenden vrij snel.

Alle andere functies van de Pioneer werken zoals het hoort. Kwaliteit en afwerking ziet er goed uit maar de vormgeving is niet erg modern. Het is een goed en beproefd model waaraan nu een aantal leuke functies zijn toegevoegd. Voordeel hiervan is een prijs van € 150 met weinig kinderziektes. Frontplaatje gaat er soepel uit als je hem iets omhoogduwt rechts.

Ik zou zeggen: Laat je CD's en je Ipod lekker thuis als dat kan en neem een ultra compact USB stickje, waar je muziek op zet. Lekker makkelijk, werkt perfect en je kunt hem gewoon onopvallend in het frontje laten zitten, ook wanneer je hem in het frontset doosje doet.

Ik vind het prettig dat de LED letters op het frontje groot zijn. Je hebt dan wel één regel maar die kun je dan wel goed lezen zonder je leesbrilletje.
Voor mij is de carkit en de radio zelf het belangrijkste en die werken beiden heel erg goed!

---------1e review, 2-3-2011----------
Opvallend goede carkit kwaliteit met bijgeleverd kabel microfoontje, zelfs als je de binnenkomende stem hard over de speakers laat komen hoort men geen echo of nare bijgeluiden
Radio ontvangst en kwaliteit zijn prima
Geheel ziet er goed afgewerkt en redelijk degelijk uit

Het phone book zou na de bluetooth koppeling met de Nokia N95 8GB automatisch toegankelijk zijn of overgezet worden maar dat lukt me nog niet. Ik hoop echter binnen enkele dagen antwoord hierop te krijgen van Pioneer

USB-stick en I-pod nog niet uitgeprobeerd. hier bericht ik binnenkort over als ik kabeltje binnen heb en een mini stickje.

eddie76 06-12-2011

Hallo Joop.

Kun je met de Pioneer DEH-7300BT ook meerdere gsm's programmeren om handsfree te bellen wat je weet?

Edward

Joop B48 08-01-2012

Na 9 maanden gebruik...
Inderdaad een uitstekend werkende autoradio
Ik heb er werkelijk helemaal niets op aan te merken
Het is een zeer betrouwbaar toestelletje